Onko Heinolassa neitoa joka todella haluaa spermaa pilluun sen jälkeen ku sun pillua on nuoltu

Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta

45

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Lopeta sääntöjen ja lain rikkominen!! Vai pitääkö tulla antamaa sulle opetus!!

• UUSI

Ei kannata uhota

• Anonyymi
        UUSI
        RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:

Ei kannata uhota

No nähdäänkö heti niin annan sinulle opetuksen kerta järkipuhe ei uppoa tyhmään päähäsi?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No nähdäänkö heti niin annan sinulle opetuksen kerta järkipuhe ei uppoa tyhmään päähäsi?

Ei kannata uhota

• Anonyymi
        UUSI

Ei kannata uhota

No nähdäänkö vai pelkäätkö neiti? Näköjään kannattaa kun et uskalla edes tavata.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kannata uhota

VARO SINÄ RYÖSTÄJIÄ VAAN

• Anonyymi
        UUSI

Ei kannata uhota

TÄMÄ ON RYÖSTÖ!

• UUSI

Täytyy jonkun ajan päästä lähteä urheilemaan taas vaikka oon jo käynyt liikkumassa.

Täältä ei löydy aitoa neitoa.

• Anonyymi
        UUSI

Et sinä löysäripuli urheile, muuten et olisi rapakunnossa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä löysäripuli urheile, muuten et olisi rapakunnossa.

Kato ku tajusit piipittää itestäs taas

• Anonyymi
        UUSI

Mene nyt vinkumaan tuonne niin saat turpaas

• Anonyymi
        UUSI

Olet pelkkää löysää nahkaa ja rasvaa, olet normaalia huonommassa kunnossa. kannattaa alkaa urheilla ja käydä salilla.

• Anonyymi
        UUSI

Setä voitko toteuttaa yhen minun haaveen. Lissu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Setä voitko toteuttaa yhen minun haaveen. Lissu

Haave ois että vedä ittes jojoon pelle. Lissu

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet pelkkää löysää nahkaa ja rasvaa, olet normaalia huonommassa kunnossa. kannattaa alkaa urheilla ja käydä salilla.

Kato ku taas tajusit piipittää itestäs eikä sun ÄO edes riitä luisteluun etkä sä edes tiedä mikä on lätkämaila

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku taas tajusit piipittää itestäs eikä sun ÄO edes riitä luisteluun etkä sä edes tiedä mikä on lätkämaila

Piipittää NHL kiekkoilija HEINOLAN SETÄ NI

• Anonyymi
        UUSI

Toteuttaako setä minun yhen toiveen. Lissu

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lissu 18 v

Et oo aito muija

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten siihen jojoon voi itsensä vetää 😂 aika ahdas reikä 🤡😂

• Anonyymi
        UUSI

Lissu 18 v

Et oo aito muija

Et ole mukava setä. Lissu

• Anonyymi
        UUSI

Hah hah normaalin ihmisen älykkyys riittää luisteluun, pyörällä ajoon ja kaikkeen vastaavaan.

Jokainen tietää mikä on jääkiekkomaila, sinun älyllinen kapasiteettisi ei riittänyt ajokortin hankkimiseen tai oikeinkirjoitukseen.

Kannattaisi alkaa harjoittamaan liikuntaa ja salia, ei kukaan halua tuollaista rapakuntoista idioottia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten siihen jojoon voi itsensä vetää 😂 aika ahdas reikä 🤡😂

Mieti sitä 💩💩💩💩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah normaalin ihmisen älykkyys riittää luisteluun, pyörällä ajoon ja kaikkeen vastaavaan.

Jokainen tietää mikä on jääkiekkomaila, sinun älyllinen kapasiteettisi ei riittänyt ajokortin hankkimiseen tai oikeinkirjoitukseen.

Kannattaisi alkaa harjoittamaan liikuntaa ja salia, ei kukaan halua tuollaista rapakuntoista idioottia.

Rauno on vasta oppinut uuden kirjainparin ÄO, ja sitä se piipittää ylpeänä joka paikkaan. Kyseinen ÄO Raunolla on kyllä sen verran matala että koulut jäi käymättä, kuten armeijakin. Työelämästä ei myöskään löydy päivääkään kokemusta. Pillun toivossa setä myöskin ryöstettiin ja samalla tuli ilmi ettei Raunon ÄO riittänyt yksinasumiseen, joten nyt mukava setä loisii säälittävän runkkariveljensä läävässä

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti talvi tulee nopeesti että pääsen taas luistelee ja pelaamaan jätkien Kaa lätkää.

Mi tulee vaihtelua lenkkelyy ja muihin mun harrastuksiin mitä harrastan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rauno on vasta oppinut uuden kirjainparin ÄO, ja sitä se piipittää ylpeänä joka paikkaan. Kyseinen ÄO Raunolla on kyllä sen verran matala että koulut jäi käymättä, kuten armeijakin. Työelämästä ei myöskään löydy päivääkään kokemusta. Pillun toivossa setä myöskin ryöstettiin ja samalla tuli ilmi ettei Raunon ÄO riittänyt yksinasumiseen, joten nyt mukava setä loisii säälittävän runkkariveljensä läävässä

Kato ku sä lutkan laitos pentu tajusit taas piipittää itestäs

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti talvi tulee nopeesti että pääsen taas luistelee ja pelaamaan jätkien Kaa lätkää.

Setä on ku Rocky!! https://imgur.com/a/o3vocav

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku sä lutkan laitos pentu tajusit taas piipittää itestäs

Niin uikutatkin luuseri

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kato ku sä kusipää laitos pentu tajusit jälleen kerran PIIPITTÄÄ ITESTÄS

• Anonyymi
        UUSI

Ei sulla reppanalla oo varaa sellaiseen. Ei kela sentään kaikkia maksa vaikka elämäntapaloinen ootkin

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku sä kusipää laitos pentu tajusit jälleen kerran PIIPITTÄÄ ITESTÄS

Niin KÄHISETKIN

• Anonyymi
        UUSI

Lissu 18 v

Et oo aito muija

Oon aito muija, toteutatko haaveeni ? Lissu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä 💩💩💩💩

Hönö 🤡 haisee paskalle😁😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon aito muija, toteutatko haaveeni ? Lissu

KATO KU KATO KU ÄO ÄO ÄO NI NI NI NI NI NI PIIPITIT ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS NI NI
        PROFESSORI RAUNO KAJANDER

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hönö 🤡 haisee paskalle😁😂

Mee pesulle

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

SE ON SPEHMAA SAATANAN HOMO

• Anonyymi
        UUSI

KATO KU SITÄHÄN SEDÄN PERSE ON TÄYNNÄ NI

• UUSI

Jääkö te VAMMASET ja läski kasat tänne kyttämää Suomi24 palstaa ku teidän ÄO ei muuhun riitä mutta mä lähen taas ulkoilemaa vaikka olen jo käyny urheilemassa

• Anonyymi
        UUSI

Sähä se vammainen läskikasa oot ja sussa ei ole yhtään grammaa lihasta, sinullaha se niin mata ÄO on että et osaa lukea tai kirjoittaa kunnolla.

• Anonyymi
        UUSI

ÄO ÄO ÄO ÄO ÄO ÄO KATO KU ÄO NI

• Anonyymi
        UUSI

Läskistä en sinuna vinkuis. Siinä sun käteenvetovideolla hienosti hölskyy sun miestissit kun runkkaat 😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      46
      4219
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      154
      3881
    3. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      81
      3679
    4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      171
      3218
    5. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2743
    6. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      37
      2524
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      263
      2379
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      129
      2117
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      43