Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Onko Heinolassa neitoa joka todella haluaa spermaa pilluun sen jälkeen ku sun pillua on nuoltu
45
158
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lopeta sääntöjen ja lain rikkominen!! Vai pitääkö tulla antamaa sulle opetus!!
- AnonyymiUUSI
RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
Ei kannata uhota
No nähdäänkö heti niin annan sinulle opetuksen kerta järkipuhe ei uppoa tyhmään päähäsi?
Anonyymi kirjoitti:
No nähdäänkö heti niin annan sinulle opetuksen kerta järkipuhe ei uppoa tyhmään päähäsi?
Ei kannata uhota
- AnonyymiUUSI
Ei kannata uhota
No nähdäänkö vai pelkäätkö neiti? Näköjään kannattaa kun et uskalla edes tavata.
- AnonyymiUUSI
Ei kannata uhota
VARO SINÄ RYÖSTÄJIÄ VAAN
- AnonyymiUUSI
Ei kannata uhota
TÄMÄ ON RYÖSTÖ!
Täytyy jonkun ajan päästä lähteä urheilemaan taas vaikka oon jo käynyt liikkumassa.
Täältä ei löydy aitoa neitoa.- AnonyymiUUSI
Et sinä löysäripuli urheile, muuten et olisi rapakunnossa.
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä löysäripuli urheile, muuten et olisi rapakunnossa.
Kato ku tajusit piipittää itestäs taas
- AnonyymiUUSI
Mene nyt vinkumaan tuonne niin saat turpaas
- AnonyymiUUSI
Olet pelkkää löysää nahkaa ja rasvaa, olet normaalia huonommassa kunnossa. kannattaa alkaa urheilla ja käydä salilla.
- AnonyymiUUSI
Setä voitko toteuttaa yhen minun haaveen. Lissu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Setä voitko toteuttaa yhen minun haaveen. Lissu
Haave ois että vedä ittes jojoon pelle. Lissu
Anonyymi kirjoitti:
Olet pelkkää löysää nahkaa ja rasvaa, olet normaalia huonommassa kunnossa. kannattaa alkaa urheilla ja käydä salilla.
Kato ku taas tajusit piipittää itestäs eikä sun ÄO edes riitä luisteluun etkä sä edes tiedä mikä on lätkämaila
- AnonyymiUUSI
Kato ku taas tajusit piipittää itestäs eikä sun ÄO edes riitä luisteluun etkä sä edes tiedä mikä on lätkämaila
Piipittää NHL kiekkoilija HEINOLAN SETÄ NI
- AnonyymiUUSI
Toteuttaako setä minun yhen toiveen. Lissu
Anonyymi kirjoitti:
Lissu 18 v
Et oo aito muija- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten siihen jojoon voi itsensä vetää 😂 aika ahdas reikä 🤡😂
- AnonyymiUUSI
Lissu 18 v
Et oo aito muijaEt ole mukava setä. Lissu
- AnonyymiUUSI
Hah hah normaalin ihmisen älykkyys riittää luisteluun, pyörällä ajoon ja kaikkeen vastaavaan.
Jokainen tietää mikä on jääkiekkomaila, sinun älyllinen kapasiteettisi ei riittänyt ajokortin hankkimiseen tai oikeinkirjoitukseen.
Kannattaisi alkaa harjoittamaan liikuntaa ja salia, ei kukaan halua tuollaista rapakuntoista idioottia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten siihen jojoon voi itsensä vetää 😂 aika ahdas reikä 🤡😂
Mieti sitä 💩💩💩💩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah normaalin ihmisen älykkyys riittää luisteluun, pyörällä ajoon ja kaikkeen vastaavaan.
Jokainen tietää mikä on jääkiekkomaila, sinun älyllinen kapasiteettisi ei riittänyt ajokortin hankkimiseen tai oikeinkirjoitukseen.
Kannattaisi alkaa harjoittamaan liikuntaa ja salia, ei kukaan halua tuollaista rapakuntoista idioottia.Rauno on vasta oppinut uuden kirjainparin ÄO, ja sitä se piipittää ylpeänä joka paikkaan. Kyseinen ÄO Raunolla on kyllä sen verran matala että koulut jäi käymättä, kuten armeijakin. Työelämästä ei myöskään löydy päivääkään kokemusta. Pillun toivossa setä myöskin ryöstettiin ja samalla tuli ilmi ettei Raunon ÄO riittänyt yksinasumiseen, joten nyt mukava setä loisii säälittävän runkkariveljensä läävässä
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi alkaa harjoittamaan liikuntaa ja salia, ei kukaan halua tuollaista rapakuntoista idioottia.Toivottavasti talvi tulee nopeesti että pääsen taas luistelee ja pelaamaan jätkien Kaa lätkää.
Mi tulee vaihtelua lenkkelyy ja muihin mun harrastuksiin mitä harrastan.Anonyymi kirjoitti:
Rauno on vasta oppinut uuden kirjainparin ÄO, ja sitä se piipittää ylpeänä joka paikkaan. Kyseinen ÄO Raunolla on kyllä sen verran matala että koulut jäi käymättä, kuten armeijakin. Työelämästä ei myöskään löydy päivääkään kokemusta. Pillun toivossa setä myöskin ryöstettiin ja samalla tuli ilmi ettei Raunon ÄO riittänyt yksinasumiseen, joten nyt mukava setä loisii säälittävän runkkariveljensä läävässä
Kato ku sä lutkan laitos pentu tajusit taas piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti talvi tulee nopeesti että pääsen taas luistelee ja pelaamaan jätkien Kaa lätkää.
Mi tulee vaihtelua lenkkelyy ja muihin mun harrastuksiin mitä harrastan.Setä on ku Rocky!! https://imgur.com/a/o3vocav
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä lutkan laitos pentu tajusit taas piipittää itestäs
Niin uikutatkin luuseri
Anonyymi kirjoitti:
Rauno on vasta oppinut uuden kirjainparin ÄO, ja sitä se piipittää ylpeänä joka paikkaan. Kyseinen ÄO Raunolla on kyllä sen verran matala että koulut jäi käymättä, kuten armeijakin. Työelämästä ei myöskään löydy päivääkään kokemusta. Pillun toivossa setä myöskin ryöstettiin ja samalla tuli ilmi ettei Raunon ÄO riittänyt yksinasumiseen, joten nyt mukava setä loisii säälittävän runkkariveljensä läävässä
Kato ku sä kusipää laitos pentu tajusit jälleen kerran PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti talvi tulee nopeesti että pääsen taas luistelee ja pelaamaan jätkien Kaa lätkää.
Mi tulee vaihtelua lenkkelyy ja muihin mun harrastuksiin mitä harrastan.Ei sulla reppanalla oo varaa sellaiseen. Ei kela sentään kaikkia maksa vaikka elämäntapaloinen ootkin
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää laitos pentu tajusit jälleen kerran PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Niin KÄHISETKIN
- AnonyymiUUSI
Lissu 18 v
Et oo aito muijaOon aito muija, toteutatko haaveeni ? Lissu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä 💩💩💩💩
Hönö 🤡 haisee paskalle😁😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon aito muija, toteutatko haaveeni ? Lissu
KATO KU KATO KU ÄO ÄO ÄO NI NI NI NI NI NI PIIPITIT ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS NI NI
PROFESSORI RAUNO KAJANDER - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hönö 🤡 haisee paskalle😁😂
Mee pesulle
- AnonyymiUUSI
Setä on kuvassa nyrkkeilynmestari!! https://imgur.com/a/YDfqSvR
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis tässä on setä https://imgur.com/a/hmCoNki
Tässä setä hakee deittiä autollaan treffeille https://imgur.com/a/LHnMlGF
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä setä hakee deittiä autollaan treffeille https://imgur.com/a/LHnMlGF
Tässä sedän tulos kun sai neljä neitosta raskaaksi https://imgur.com/a/c0xPAKv
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä sedän tulos kun sai neljä neitosta raskaaksi https://imgur.com/a/c0xPAKv
Setä juo piimää https://imgur.com/a/RonQKAv
- AnonyymiUUSI
SE ON SPEHMAA SAATANAN HOMO
- AnonyymiUUSI
KATO KU SITÄHÄN SEDÄN PERSE ON TÄYNNÄ NI
Jääkö te VAMMASET ja läski kasat tänne kyttämää Suomi24 palstaa ku teidän ÄO ei muuhun riitä mutta mä lähen taas ulkoilemaa vaikka olen jo käyny urheilemassa
- AnonyymiUUSI
Sähä se vammainen läskikasa oot ja sussa ei ole yhtään grammaa lihasta, sinullaha se niin mata ÄO on että et osaa lukea tai kirjoittaa kunnolla.
- AnonyymiUUSI
ÄO ÄO ÄO ÄO ÄO ÄO KATO KU ÄO NI
- AnonyymiUUSI
Läskistä en sinuna vinkuis. Siinä sun käteenvetovideolla hienosti hölskyy sun miestissit kun runkkaat 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦464219Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1543881Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.813679Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1713218En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152743- 372524
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2632379- 1292117
- 432108
- 392076