Vaikka eivät itse ole rikkaita yrittäjiä ja ovat olleet eläkkeelläkin jo kymmeniä vuosia. Silti ääni rikkaiden asoita päättäville? en voi ymmärtää.
Miksi niin monet äänestää kokoomusta
17
157
Vastaukset
Tietysti koska ovat sinua fiksumpia, siinä se syy on kaikessa yksinkertaisuudessaan!
Onhan niin, että tänään Kokoomus on yksi niistä harvoista, joilla on reaali kuva siitä miten talous tasapainotetaan ja päästään taas rakentamaan hyvinvointia sekä suuntautumaan talouspolitiikkaan, jolla se on mahdollista!
Vasemmiston politiikalla siihen ei ole mahdollisuuksia ja keskustasta en ole varma!- Anonyymi
Oppoppop. Kyllä on nähty, miten kokoomus näitä asioita hoitaa. Talouden tasapainotus ei onnisty, hyvinvointi vaan luhistuu yhä enemmän ja talouspolitiikka on sitä, että siirretään varoja köyhiltä rikkaille.
Anonyymi kirjoitti:
Oppoppop. Kyllä on nähty, miten kokoomus näitä asioita hoitaa. Talouden tasapainotus ei onnisty, hyvinvointi vaan luhistuu yhä enemmän ja talouspolitiikka on sitä, että siirretään varoja köyhiltä rikkaille.
Tasapainotus onnistuu vain kun tulot nousevat menoja suuremmiksi! Kun menoja on vasurien politiikalla nostettu miljardeittain tuloja suuremmiksi, niin ei asiaa voida korjata yhden yön aikana, vaan se vaatii pitkää sopeutusta, jolloin ne jotka ovat harhaisesti kuvitelleet saavansa elantonsa muiden työstä, vaikka eivät ole sairaita tai vajaa kykyisiä, oppivat ymmärtämään oman työnsä tärkeyden omassa elämässään ja menevät töihin.
Mitä ihmeen varoja on köyhillä joilla olisi merkitystä rikkaille? Voisitko sen edes selvittää! Jos noita varoja on niin ovatko he edes köyhiä?- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Tasapainotus onnistuu vain kun tulot nousevat menoja suuremmiksi! Kun menoja on vasurien politiikalla nostettu miljardeittain tuloja suuremmiksi, niin ei asiaa voida korjata yhden yön aikana, vaan se vaatii pitkää sopeutusta, jolloin ne jotka ovat harhaisesti kuvitelleet saavansa elantonsa muiden työstä, vaikka eivät ole sairaita tai vajaa kykyisiä, oppivat ymmärtämään oman työnsä tärkeyden omassa elämässään ja menevät töihin.
Mitä ihmeen varoja on köyhillä joilla olisi merkitystä rikkaille? Voisitko sen edes selvittää! Jos noita varoja on niin ovatko he edes köyhiä?Työttömyyskorvausta saadan siksi,koska ei ole töitä ja työpaikaaan mennään sitten kun sellainen saadaan. ei voi mennä jos ei saa työpaikkaa. Miten nämä ovat kokoomuslaisielle niin vaikeita käsittää?
- Anonyymi
Kyllä kokoomuslaisetkin ovat työttömyysasioissa ihan tyhmiä. Tai ideologisesti tyhmiä!
Anonyymi kirjoitti:
Työttömyyskorvausta saadan siksi,koska ei ole töitä ja työpaikaaan mennään sitten kun sellainen saadaan. ei voi mennä jos ei saa työpaikkaa. Miten nämä ovat kokoomuslaisielle niin vaikeita käsittää?
Jos osaat asennoitua oikein niin pääset töihin, niin minäkin aikoinaan tein enkä välittänyt mitään ay porukoiden toiminnasta. Palkkaa saa kohtuudella kun tekee työnsä kohtuu tuloksella. Työn tuloshan on se ainoa mistä maksaa kannattaa sillä sitä aikaa ei voi asiakkaalle myydä!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kokoomuslaisetkin ovat työttömyysasioissa ihan tyhmiä. Tai ideologisesti tyhmiä!
Ainoa toimiva ideologia työn suhteenhan on, tee työtä siten, että siitä kannattaa maksaa hyvää palkkaa. Muutoin joudut tyytymään pieneen palkkaan! On ideologisesti tyhmää kuvitella sitä, että tuottavassa työssä pitäisi maksaa ajan perusteella, kun ainoa oikea perusta on työn tuottavuus!
- Anonyymi
Varmasti ovat minua fiksumpia, mutta miten fiksu ei tajua, että ei töihin niin vain mennä?
Kerro mihin sinä menet töihin jos nykyinen työsi loppuisi?Jos teet työsi hyvin niin käy ehkä kuten minulle aikoinaan. Sain potkut kun olin haukkunut uuden esimiehen hänen toimistaan ja kun kilpailevan yrityksen pomo kuuli siitä hän soitti jotta tule meille töihin ja niin minä sitten tein. En tosin ollut siellä kuin pari vuotta kun siirryin kolmanteen saman alan yritykseen! En oikein alkanut viihtymään siinä pelastusfirmassa, joka pelasti työnhaulta. Firmojen käytännöt eri toimissa kun ovat erilaisia!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Jos teet työsi hyvin niin käy ehkä kuten minulle aikoinaan. Sain potkut kun olin haukkunut uuden esimiehen hänen toimistaan ja kun kilpailevan yrityksen pomo kuuli siitä hän soitti jotta tule meille töihin ja niin minä sitten tein. En tosin ollut siellä kuin pari vuotta kun siirryin kolmanteen saman alan yritykseen! En oikein alkanut viihtymään siinä pelastusfirmassa, joka pelasti työnhaulta. Firmojen käytännöt eri toimissa kun ovat erilaisia!
Aijaa. Minut irtisanotiin kanssa, mutta eipä ole vaan kukaan kilpaileva yritys kutsunut töihin! Milloin se oli? Nykyään on ihan eri meno. Eikä kokoomus tunnu välittävän pätkääkään jos joku tai jotkut jää työttömäksi. Leikata pitää vaan tukia vaikka hakee töitä eikä työlisty. En voi ymmärtää sellaista, että kannatetaan sellaisten rahojen leikkamista joilla on tarkoitus pysyä hengisssä!
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa. Minut irtisanotiin kanssa, mutta eipä ole vaan kukaan kilpaileva yritys kutsunut töihin! Milloin se oli? Nykyään on ihan eri meno. Eikä kokoomus tunnu välittävän pätkääkään jos joku tai jotkut jää työttömäksi. Leikata pitää vaan tukia vaikka hakee töitä eikä työlisty. En voi ymmärtää sellaista, että kannatetaan sellaisten rahojen leikkamista joilla on tarkoitus pysyä hengisssä!
Et liene tunnettu alallasi ainakaan siitä miten tuottava ja aikaansaava olet, minulla taas oli omalla alallani silloin aika lailla tunnettavuutta olemassa. Tuo mistä kerroin tapahtui -80 luvun alkupuolella. Enkä silloinkaan ollut ay toiminnan kanssa missään tekemisissä vaan hoidin aina asiani itse ja lakiin perustuen.
Kokoomushan ei omaa tietääkseni mitään yrityksiä joten enemmänkin noiden asioiden korjaaminen kuuluisi sille joka haluaa hoitaa työasioita eli ay liikkeelle, sen pitäisi sovitella aina sopimuksiaan sen mukaan miten markkinat vaativat siten, että työllisyys säilyy. Se osoittaisi vastuullisuutta toiminnassa. Itsehän he vaativat saada olla sillä kaistalla pomoja mutta eivät osaa ja kohta kiukuttelevat jos joku muu puuttuu asioihin.
- Anonyymi
Arvasin, että joskus 80 luvun alkupuolella, Nykyään ei tapahdu niin!
Te vanhukset ette näköjään tajua mitään mitä nykyään tapahtuu! Tapahtuu sellaista, että heitetään ja potkitaan jokaisesta firmasta väkeä pihalle! ja te kannattatte niitä jotka potkii tähän maahan lisää työttömiä ja kannatatatte ja äänsestätte niitä jotka potkii koko ajan väkeä pelolle! Uskomotaonta! No onneksi 2027 vaaleissa tilanne muuttuu, Jotkut duunarit ovat sentään tulleet järkiinsä, että eivät äänestä rikkaiden puoluetta vaikka itse eivät ole rikkaita!- Anonyymi
Mitä helvettiä se sinulle kuuluu mitä kukin äänestää. Pidä vaan huoli omistas surkeista asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä se sinulle kuuluu mitä kukin äänestää. Pidä vaan huoli omistas surkeista asioista.
Jäikö sulta nimmari pois yxkaxex ?
- Anonyymi
Sakoohan niitä potkuja järkkää omilleen liukuhihnalta, pitää olla helvetin tyhmä jos ei edes sitä tajua.
- Anonyymi
Pöljä muitten palkkalistoilla oleva valkokaulusköyhälistö äänestää
kokoomusta, koska haluaa samaistua rikkaisiin. - Anonyymi
Itse olet se pölkkypää. Täytyy olla helvetin tyhmä kun haukkuu toisten äänestämistä. Mitä helvettiä se sulle kuuluu punkki.. nyt ei kuule olla venäjällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1418351Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m1047549Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot1145760Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,995664Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1194840Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1472682Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys632519Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e81495Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71464Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa531359