Heinolassa asuva Sari Hämäläinen ei todellakaan halua seksuhteeseen

Tänää oltais voitu tavata mutta eipä se tapaaminen onnistu Sarin puolelta.

Yks asia on että mun tapaamis ehdotukset ei käy.

Terveisin:Rane 49 vuotias

55

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Vittuako piipität 😁

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Setä pehmustetussa sellissä!! https://imgur.com/a/n6F4lgH

Siis tässä setä on pehmustetussa sellissään https://imgur.com/a/JkH5UCD

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei Sari käy, niin pyydä sitä Kataa.

• Anonyymi
      UUSI

Jäikö sulla joku pakkomielle tohon sariin?

No tänään Rauno teljetään taas siltakodin komeroon liian piipityksen takia.

• UUSI

Oliko laitos penikalla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITSESTÄÄN

• Anonyymi
        UUSI
        RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:

Laitospenikka on yhdyssana.

• Anonyymi
        UUSI

SINÄ täällä AINOANA PIIPITÄT. VITUN LAITOSKEHARI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laitospenikka on yhdyssana.

KATO KU SEDÄN KUULUISA ÄO EI RIITÄ OIKEINKIRJOITUKSEEN

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä homo setä RANE ei osaa muuta hokea kuin Sari Hämäläinen Sari Hämäläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä homo setä RANE ei osaa muuta hokea kuin Sari Hämäläinen Sari Hämäläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen

SETÄ on kitissyt itekin että SARI HÄMÄLÄINEN on mies. Silti tuo vitun idiootti itkee sen perään 😅😅😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin RANE on tyhmä luulee että Sari Hämläinen on tyttö snäpis , se olen mä Kari Hämäläinen 😂 RANE luuli tytön kanssa viestittelevän 😁😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin RANE on tyhmä luulee että Sari Hämläinen on tyttö snäpis , se olen mä Kari Hämäläinen 😂 RANE luuli tytön kanssa viestittelevän 😁😄

Mä kyllä oon oikee tyttö ja yriti kyllä nähä tota setää. Ehoti näkemää Tommolan K kaupan eessä mutta se rupes valittaa että se ei tuu Tommolaa ku se on homoje ja mielenvikaste paikka ja ei tarpeeks romanttine.
        Sitte se ehotti että mun pitäs nähä se romanttisesti rannassa ja näyttää pimppa ekalla tapaamisella!
        Mihi en suostunu tietenkää! Sitten se valitti että mä en saa poistua Tommolasta kun en haluaa näyttää pimppaa jossain rannalla tuntemattomalle ja että olen lutka.

Sari

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SINÄ täällä AINOANA PIIPITÄT. VITUN LAITOSKEHARI

Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

KATO KU SEDÄN KUULUISA ÄO EI RIITÄ OIKEINKIRJOITUKSEEN

Kato ku tajusit taas piipittää itsestäs

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että tajusit piipittää itestäs

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku tajusit taas piipittää itsestäs

No miksi sitten kirjoitat noin huonosti jos se ei johdu sinun matalasta älykkyysosamäärästä?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kyllä oon oikee tyttö ja yriti kyllä nähä tota setää. Ehoti näkemää Tommolan K kaupan eessä mutta se rupes valittaa että se ei tuu Tommolaa ku se on homoje ja mielenvikaste paikka ja ei tarpeeks romanttine.
        Sitte se ehotti että mun pitäs nähä se romanttisesti rannassa ja näyttää pimppa ekalla tapaamisella!
        Mihi en suostunu tietenkää! Sitten se valitti että mä en saa poistua Tommolasta kun en haluaa näyttää pimppaa jossain rannalla tuntemattomalle ja että olen lutka.

Sari

Jos sä olisit todella halunnu nähä ja tutustua muhun NI sulle kävisi mun tapaamis ehdotus ja tulisit paikalle

• Anonyymi
        UUSI

Jos sä olisit todella halunnu nähä ja tutustua muhun NI sulle kävisi mun tapaamis ehdotus ja tulisit paikalle

Miten sä et ymmärrä että mä yriti nähä sua melkei kolme kuukautta MUTTA SULLE EI KÄYNY JA SILLO KU PITI NÄHÄ NIIN SÄ ET VASTANNU VIESTEIHIN!!

Vau sä ehotit kerra näkemistä ja ku mulle ei käynyt!

• Anonyymi
        UUSI

Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS

ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS RAUNO KAJANDER 58V

• UUSI

Mä en enää usko ton Sari Hämäläisen valheisiin.

Mun tapaamis ehdotukset ei käy eikä se edes tuu paikalle .

Yks asia on että kyseinen muija olis seuraavana päivänä jonkun toisen kainalossa.

• Anonyymi
        UUSI

Sedän tapaamisehdotukset ovat niin naurettavia ettei mitään rajaa. Jonkun kaupan edessä minuutilleen pitäis olla ja sitten vielä näyttää pillu jossain pusikossa 😁😁😁😁

Kyllä se setä on taas kerran asiat niin että et tule mitään muuta kuin rajua vittuilua saamaan osaksesi 😁😁😁😁

Surkea persaukinen edunvalvonnassa ja laitoksen sääntöjen rajoittama setä saa tänäänkin uhriutua ja ilta päättyy n. klo 22 maissa nöyryyttävään pakkonukutukseen sedällä 😁😁😁😁

Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sedän tapaamisehdotukset ovat niin naurettavia ettei mitään rajaa. Jonkun kaupan edessä minuutilleen pitäis olla ja sitten vielä näyttää pillu jossain pusikossa 😁😁😁😁

Kyllä se setä on taas kerran asiat niin että et tule mitään muuta kuin rajua vittuilua saamaan osaksesi 😁😁😁😁

Surkea persaukinen edunvalvonnassa ja laitoksen sääntöjen rajoittama setä saa tänäänkin uhriutua ja ilta päättyy n. klo 22 maissa nöyryyttävään pakkonukutukseen sedällä 😁😁😁😁

Kato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä että tajusit piipittää itestäs

Mitä hyvää siinä on?

• Anonyymi
        UUSI

Yks asia on että kyseinen muija olis seuraavana päivänä jonkun toisen kainalossa.

Mistä mä olen vittu muka valehdellut? Sinä se valehtelet ja teet musta alotuksia joka päivä! Sähä se et tullu paikalle ja et vastannu mun viesteihi ku piti nähä!! Mä ehoti näkemistä arkena ja vbiikoloppusi jokatoinen päivä!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitten kirjoitat noin huonosti jos se ei johdu sinun matalasta älykkyysosamäärästä?

Ei SETÄ osaa vastata. Liian vaikea kysymys SEDÄLLE

• Anonyymi
        UUSI

Miksi NI pitää ulvoa isoilla kirjaimilla

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä mä olen vittu muka valehdellut? Sinä se valehtelet ja teet musta alotuksia joka päivä! Sähä se et tullu paikalle ja et vastannu mun viesteihi ku piti nähä!! Mä ehoti näkemistä arkena ja vbiikoloppusi jokatoinen päivä!!

Mä voin sanoa suoraan että jos mä ehdotan näkemistä ku pääset huomena amiksessa NI sua ei näkyis

• Anonyymi
        UUSI

Mä voin sanoa suoraan että jos mä ehdotan näkemistä ku pääset huomena amiksessa NI sua ei näkyis

Miksi mä haluaisi enää ees nähä sua kun oot haukkunu mua huoraksi, vähä-älyiseksi, hulluksi, valehtelijaksi ja vaikka miksi!! Olisit nähny sillo ku kolme kuukautta ehoti!
        Lopet alotuste tekeminen musta ja älä enää mainitse mun nimee ees täällä!

Hyvästi.

• Anonyymi
        UUSI

NI NI NI NI NI JOHTUISKO SUSTA NI

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mä haluaisi enää ees nähä sua kun oot haukkunu mua huoraksi, vähä-älyiseksi, hulluksi, valehtelijaksi ja vaikka miksi!! Olisit nähny sillo ku kolme kuukautta ehoti!
        Lopet alotuste tekeminen musta ja älä enää mainitse mun nimee ees täällä!

Hyvästi.

En varmasti mainitse ku oot pelkkä paskan piipittäjä

Menetti mukavan ja rehellisen sedän joka ei ois pettänyt sua ja säkin vedät herneen nenään jonkun mitättömän asian takia eikä sun kanssa voi olla joka päivä eikä edes joka toinen päivä

• Anonyymi
        UUSI

Menetti mukavan ja rehellisen sedän joka ei ois pettänyt sua ja säkin vedät herneen nenään jonkun mitättömän asian takia eikä sun kanssa voi olla joka päivä eikä edes joka toinen päivä

Mitättömän?! Mä yritin nähä sua vaikka kuinka monta kuukautta ja ehoti näkemistä koko ajan mutta sulle ei käynyt, sä se piipität paskaa ku susta ei muuhu oo!

Sä et tajua että obgelma oli pelkästää yksi sussa ja siinä että susta ei oo näkemää ees kerra kolmessa kuukaudessa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitättömän?! Mä yritin nähä sua vaikka kuinka monta kuukautta ja ehoti näkemistä koko ajan mutta sulle ei käynyt, sä se piipität paskaa ku susta ei muuhu oo!

Sä et tajua että obgelma oli pelkästää yksi sussa ja siinä että susta ei oo näkemää ees kerra kolmessa kuukaudessa.

Oltais tänää voitu nähä mutta ei niin ei.

Eipähän tarvi ainakaan enää pelätä että juokset toisen jätkän kainaloon seuraavana päivänä

• UUSI

Oltais tänää voitu nähä mutta ei niin ei.

Eipähän tarvi ainakaan enää pelätä että juokset toisen jätkän kainaloon seuraavana päivänä

Samalla oltais voitu sopia uusi tapaaminen jota ei todennäköisesti tulis.

• Anonyymi
        UUSI

MIKSI tuo NI pitää ulvoa isoilla kirjaimilla

• Anonyymi
        UUSI

Samalla oltais voitu sopia uusi tapaaminen jota ei todennäköisesti tulis.

Ime kyrpää homo

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ime kyrpää homo

Sille mä en todellakaan voi mitään ku oot HOMO

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs

Kato ku sä vesipää et vieläkään tajua milloin puhutaan SINUSTA VAMMAISESTA SEDÄSTÄ.

😁😁😁😁

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kato ku sä vesipää et vieläkään tajua milloin puhutaan SINUSTA VAMMAISESTA SEDÄSTÄ.

😁😁😁😁

Piipitä vaa lisää itsestäs kusipää LAITOSPENIKKA

• Anonyymi
        UUSI

Piipitä vaa lisää itsestäs kusipää LAITOSPENIKKA

Sinähän täällä PIIPITÄT NI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😁😁😁😁

Ei tuo kehitysvammainen kusimulkku mitään tajua. Yli kymmenen vuotta hokenut samaa paskaa 😁

• Anonyymi
        UUSI

Sille mä en todellakaan voi mitään ku oot HOMO

En voi tosiaan sille mitään että oot KEHITYSVAMMAINEN LUUSERIHOMO. VARO RYÖSTÄJIÄ 😁😁😁

• Anonyymi
        UUSI

"Menetti mukavan ja rauhallisen sedän" 😆

Setä on kylläkin vähintään koko Heinolan kusipäisin setä jonka rauhallisuus ja mukavuus ovat kyllä tulleet hienosti ilmi tällä palstalla sedän 14 vuotta kestäneen häiriköinnin ansiosta.

Sedässä ei kukaan menetä yhtään mitään. Ainoastaan sedän velipoika saa huokaista syvään helpotuksesta kun loinen lopulta heittää lusikan nurkkaan ja sossussakin iloitsevat kun joutava kuluerä säästyy jatkossa.

T. Aukka Tinus Padasjoelta

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo kehitysvammainen kusimulkku mitään tajua. Yli kymmenen vuotta hokenut samaa paskaa 😁

Kerro vaa lisää itsestäs

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä se nähtiin ku olisin todella halunnu nähä ja jutella mutta eipä siitä tuu taaskaan mitää.

Blondi on Blondi vaikka voissa paistaa.

• Anonyymi
        UUSI

Siinä se nähtiin ku olisin todella halunnu nähä ja jutella mutta eipä siitä tuu taaskaan mitää.

Blondi on Blondi vaikka voissa paistaa.

Punapää on munapää 😁😁😁

• Anonyymi
        UUSI

Kerro vaa lisää itsestäs

Kato ku kerroit itestäs että oot homo laitoskakara

• Anonyymi
      UUSI

Te, ketkä haukutte Rane alituiseen,
      niin muistakaapa sellainen oleellinen juttu, kuin että a/ihmisiä ollaan kaikki, b/sellaisia, kuin normaaleja ei ole,
      c/se lataamoreissu voi tulla kelle tahansa; myös ns. normaaleille, mitä sillä ymmärretäänkään..
      d/koskaan ei kannattaisi ilkkua
      toisen vahingoille.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo nyt on luku erikseen

• Anonyymi
        UUSI

Mee takas äitis vittuun PIIPITTÄMÄÄN

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mee takas äitis vittuun PIIPITTÄMÄÄN

Painu SILTAKOTIIN NUOLEMAAN SEDÄN KUSISTA MULKKUA NI NI NI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      46
      4779
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      157
      3923
    3. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      87
      3775
    4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      177
      3304
    5. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2953
    6. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      37
      2614
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      301
      2513
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      129
      2147
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      43