Tänää oltais voitu tavata mutta eipä se tapaaminen onnistu Sarin puolelta.
Yks asia on että mun tapaamis ehdotukset ei käy.
Terveisin:Rane 49 vuotias
Heinolassa asuva Sari Hämäläinen ei todellakaan halua seksuhteeseen
55
202
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vittuako piipität 😁
- AnonyymiUUSI
Tässä kuvassa setä valittaa Sarista
https://imgur.com/a/qZuVmgy- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä setä kehu olevansa MENSAn jäsen https://imgur.com/a/ZOExeCc
Setä joutuu lataamoon https://imgur.com/a/Y9TWFwc
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Setä joutuu lataamoon https://imgur.com/a/Y9TWFwc
Setä pehmustetussa sellissä!! https://imgur.com/a/n6F4lgH
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Setä pehmustetussa sellissä!! https://imgur.com/a/n6F4lgH
Siis tässä setä on pehmustetussa sellissään https://imgur.com/a/JkH5UCD
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis tässä setä on pehmustetussa sellissään https://imgur.com/a/JkH5UCD
Siis vielä kerran tässä
https://imgur.com/a/mc6Yuc4
- AnonyymiUUSI
Jos ei Sari käy, niin pyydä sitä Kataa.
- AnonyymiUUSI
Jäikö sulla joku pakkomielle tohon sariin?
No tänään Rauno teljetään taas siltakodin komeroon liian piipityksen takia.- AnonyymiUUSI
RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
Oliko laitos penikalla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITSESTÄÄN
Laitospenikka on yhdyssana.
- AnonyymiUUSI
SINÄ täällä AINOANA PIIPITÄT. VITUN LAITOSKEHARI
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitospenikka on yhdyssana.
KATO KU SEDÄN KUULUISA ÄO EI RIITÄ OIKEINKIRJOITUKSEEN
- AnonyymiUUSI
Kyllä homo setä RANE ei osaa muuta hokea kuin Sari Hämäläinen Sari Hämäläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä homo setä RANE ei osaa muuta hokea kuin Sari Hämäläinen Sari Hämäläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen Sari Hämläinen
SETÄ on kitissyt itekin että SARI HÄMÄLÄINEN on mies. Silti tuo vitun idiootti itkee sen perään 😅😅😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin RANE on tyhmä luulee että Sari Hämläinen on tyttö snäpis , se olen mä Kari Hämäläinen 😂 RANE luuli tytön kanssa viestittelevän 😁😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin RANE on tyhmä luulee että Sari Hämläinen on tyttö snäpis , se olen mä Kari Hämäläinen 😂 RANE luuli tytön kanssa viestittelevän 😁😄
Mä kyllä oon oikee tyttö ja yriti kyllä nähä tota setää. Ehoti näkemää Tommolan K kaupan eessä mutta se rupes valittaa että se ei tuu Tommolaa ku se on homoje ja mielenvikaste paikka ja ei tarpeeks romanttine.
Sitte se ehotti että mun pitäs nähä se romanttisesti rannassa ja näyttää pimppa ekalla tapaamisella!
Mihi en suostunu tietenkää! Sitten se valitti että mä en saa poistua Tommolasta kun en haluaa näyttää pimppaa jossain rannalla tuntemattomalle ja että olen lutka.
Sari Anonyymi kirjoitti:
SINÄ täällä AINOANA PIIPITÄT. VITUN LAITOSKEHARI
Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS
Anonyymi kirjoitti:
KATO KU SEDÄN KUULUISA ÄO EI RIITÄ OIKEINKIRJOITUKSEEN
Kato ku tajusit taas piipittää itsestäs
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että tajusit piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit taas piipittää itsestäs
No miksi sitten kirjoitat noin huonosti jos se ei johdu sinun matalasta älykkyysosamäärästä?
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä oon oikee tyttö ja yriti kyllä nähä tota setää. Ehoti näkemää Tommolan K kaupan eessä mutta se rupes valittaa että se ei tuu Tommolaa ku se on homoje ja mielenvikaste paikka ja ei tarpeeks romanttine.
Sitte se ehotti että mun pitäs nähä se romanttisesti rannassa ja näyttää pimppa ekalla tapaamisella!
Mihi en suostunu tietenkää! Sitten se valitti että mä en saa poistua Tommolasta kun en haluaa näyttää pimppaa jossain rannalla tuntemattomalle ja että olen lutka.
SariJos sä olisit todella halunnu nähä ja tutustua muhun NI sulle kävisi mun tapaamis ehdotus ja tulisit paikalle
- AnonyymiUUSI
Jos sä olisit todella halunnu nähä ja tutustua muhun NI sulle kävisi mun tapaamis ehdotus ja tulisit paikalle
Miten sä et ymmärrä että mä yriti nähä sua melkei kolme kuukautta MUTTA SULLE EI KÄYNY JA SILLO KU PITI NÄHÄ NIIN SÄ ET VASTANNU VIESTEIHIN!!
Vau sä ehotit kerra näkemistä ja ku mulle ei käynyt! - AnonyymiUUSI
Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS
ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS ITESTÄS RAUNO KAJANDER 58V
Jos sä olisit todella halunnu nähä ja tutustua muhun NI sulle kävisi mun tapaamis ehdotus ja tulisit paikalle
Mä en enää usko ton Sari Hämäläisen valheisiin.
Mun tapaamis ehdotukset ei käy eikä se edes tuu paikalle .
Yks asia on että kyseinen muija olis seuraavana päivänä jonkun toisen kainalossa.- AnonyymiUUSI
Sedän tapaamisehdotukset ovat niin naurettavia ettei mitään rajaa. Jonkun kaupan edessä minuutilleen pitäis olla ja sitten vielä näyttää pillu jossain pusikossa 😁😁😁😁
Kyllä se setä on taas kerran asiat niin että et tule mitään muuta kuin rajua vittuilua saamaan osaksesi 😁😁😁😁
Surkea persaukinen edunvalvonnassa ja laitoksen sääntöjen rajoittama setä saa tänäänkin uhriutua ja ilta päättyy n. klo 22 maissa nöyryyttävään pakkonukutukseen sedällä 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara Anonyymi kirjoitti:
Sedän tapaamisehdotukset ovat niin naurettavia ettei mitään rajaa. Jonkun kaupan edessä minuutilleen pitäis olla ja sitten vielä näyttää pillu jossain pusikossa 😁😁😁😁
Kyllä se setä on taas kerran asiat niin että et tule mitään muuta kuin rajua vittuilua saamaan osaksesi 😁😁😁😁
Surkea persaukinen edunvalvonnassa ja laitoksen sääntöjen rajoittama setä saa tänäänkin uhriutua ja ilta päättyy n. klo 22 maissa nöyryyttävään pakkonukutukseen sedällä 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraKato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Hyvä että tajusit piipittää itestäs
Mitä hyvää siinä on?
- AnonyymiUUSI
Yks asia on että kyseinen muija olis seuraavana päivänä jonkun toisen kainalossa.Mistä mä olen vittu muka valehdellut? Sinä se valehtelet ja teet musta alotuksia joka päivä! Sähä se et tullu paikalle ja et vastannu mun viesteihi ku piti nähä!! Mä ehoti näkemistä arkena ja vbiikoloppusi jokatoinen päivä!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten kirjoitat noin huonosti jos se ei johdu sinun matalasta älykkyysosamäärästä?
Ei SETÄ osaa vastata. Liian vaikea kysymys SEDÄLLE
- AnonyymiUUSI
Miksi NI pitää ulvoa isoilla kirjaimilla
Anonyymi kirjoitti:
Mistä mä olen vittu muka valehdellut? Sinä se valehtelet ja teet musta alotuksia joka päivä! Sähä se et tullu paikalle ja et vastannu mun viesteihi ku piti nähä!! Mä ehoti näkemistä arkena ja vbiikoloppusi jokatoinen päivä!!
Mä voin sanoa suoraan että jos mä ehdotan näkemistä ku pääset huomena amiksessa NI sua ei näkyis
- AnonyymiUUSI
Mä voin sanoa suoraan että jos mä ehdotan näkemistä ku pääset huomena amiksessa NI sua ei näkyis
Miksi mä haluaisi enää ees nähä sua kun oot haukkunu mua huoraksi, vähä-älyiseksi, hulluksi, valehtelijaksi ja vaikka miksi!! Olisit nähny sillo ku kolme kuukautta ehoti!
Lopet alotuste tekeminen musta ja älä enää mainitse mun nimee ees täällä!
Hyvästi. - AnonyymiUUSI
Yks asia on että kyseinen muija olis seuraavana päivänä jonkun toisen kainalossa.NI NI NI NI NI JOHTUISKO SUSTA NI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mä haluaisi enää ees nähä sua kun oot haukkunu mua huoraksi, vähä-älyiseksi, hulluksi, valehtelijaksi ja vaikka miksi!! Olisit nähny sillo ku kolme kuukautta ehoti!
Lopet alotuste tekeminen musta ja älä enää mainitse mun nimee ees täällä!
Hyvästi.En varmasti mainitse ku oot pelkkä paskan piipittäjä
Menetti mukavan ja rehellisen sedän joka ei ois pettänyt sua ja säkin vedät herneen nenään jonkun mitättömän asian takia eikä sun kanssa voi olla joka päivä eikä edes joka toinen päivä- AnonyymiUUSI
En varmasti mainitse ku oot pelkkä paskan piipittäjä
Menetti mukavan ja rehellisen sedän joka ei ois pettänyt sua ja säkin vedät herneen nenään jonkun mitättömän asian takia eikä sun kanssa voi olla joka päivä eikä edes joka toinen päiväMitättömän?! Mä yritin nähä sua vaikka kuinka monta kuukautta ja ehoti näkemistä koko ajan mutta sulle ei käynyt, sä se piipität paskaa ku susta ei muuhu oo!
Sä et tajua että obgelma oli pelkästää yksi sussa ja siinä että susta ei oo näkemää ees kerra kolmessa kuukaudessa. Anonyymi kirjoitti:
Mitättömän?! Mä yritin nähä sua vaikka kuinka monta kuukautta ja ehoti näkemistä koko ajan mutta sulle ei käynyt, sä se piipität paskaa ku susta ei muuhu oo!
Sä et tajua että obgelma oli pelkästää yksi sussa ja siinä että susta ei oo näkemää ees kerra kolmessa kuukaudessa.Oltais tänää voitu nähä mutta ei niin ei.
Eipähän tarvi ainakaan enää pelätä että juokset toisen jätkän kainaloon seuraavana päivänäRAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
Oltais tänää voitu nähä mutta ei niin ei.
Eipähän tarvi ainakaan enää pelätä että juokset toisen jätkän kainaloon seuraavana päivänäSamalla oltais voitu sopia uusi tapaaminen jota ei todennäköisesti tulis.
- AnonyymiUUSI
MIKSI tuo NI pitää ulvoa isoilla kirjaimilla
- AnonyymiUUSI
Samalla oltais voitu sopia uusi tapaaminen jota ei todennäköisesti tulis.
Ime kyrpää homo
Anonyymi kirjoitti:
Ime kyrpää homo
Sille mä en todellakaan voi mitään ku oot HOMO
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs
Kato ku sä vesipää et vieläkään tajua milloin puhutaan SINUSTA VAMMAISESTA SEDÄSTÄ.
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara Anonyymi kirjoitti:
Kato ku sä vesipää et vieläkään tajua milloin puhutaan SINUSTA VAMMAISESTA SEDÄSTÄ.
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraPiipitä vaa lisää itsestäs kusipää LAITOSPENIKKA
- AnonyymiUUSI
Piipitä vaa lisää itsestäs kusipää LAITOSPENIKKA
Sinähän täällä PIIPITÄT NI
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraEi tuo kehitysvammainen kusimulkku mitään tajua. Yli kymmenen vuotta hokenut samaa paskaa 😁
- AnonyymiUUSI
Sille mä en todellakaan voi mitään ku oot HOMO
En voi tosiaan sille mitään että oot KEHITYSVAMMAINEN LUUSERIHOMO. VARO RYÖSTÄJIÄ 😁😁😁
- AnonyymiUUSI
En varmasti mainitse ku oot pelkkä paskan piipittäjä
Menetti mukavan ja rehellisen sedän joka ei ois pettänyt sua ja säkin vedät herneen nenään jonkun mitättömän asian takia eikä sun kanssa voi olla joka päivä eikä edes joka toinen päivä"Menetti mukavan ja rauhallisen sedän" 😆
Setä on kylläkin vähintään koko Heinolan kusipäisin setä jonka rauhallisuus ja mukavuus ovat kyllä tulleet hienosti ilmi tällä palstalla sedän 14 vuotta kestäneen häiriköinnin ansiosta.
Sedässä ei kukaan menetä yhtään mitään. Ainoastaan sedän velipoika saa huokaista syvään helpotuksesta kun loinen lopulta heittää lusikan nurkkaan ja sossussakin iloitsevat kun joutava kuluerä säästyy jatkossa.
T. Aukka Tinus Padasjoelta Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo kehitysvammainen kusimulkku mitään tajua. Yli kymmenen vuotta hokenut samaa paskaa 😁
Kerro vaa lisää itsestäs
Anonyymi kirjoitti:
Mitättömän?! Mä yritin nähä sua vaikka kuinka monta kuukautta ja ehoti näkemistä koko ajan mutta sulle ei käynyt, sä se piipität paskaa ku susta ei muuhu oo!
Sä et tajua että obgelma oli pelkästää yksi sussa ja siinä että susta ei oo näkemää ees kerra kolmessa kuukaudessa.Siinä se nähtiin ku olisin todella halunnu nähä ja jutella mutta eipä siitä tuu taaskaan mitää.
Blondi on Blondi vaikka voissa paistaa.- AnonyymiUUSI
Siinä se nähtiin ku olisin todella halunnu nähä ja jutella mutta eipä siitä tuu taaskaan mitää.
Blondi on Blondi vaikka voissa paistaa.Punapää on munapää 😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Kerro vaa lisää itsestäs
Kato ku kerroit itestäs että oot homo laitoskakara
- AnonyymiUUSI
Te, ketkä haukutte Rane alituiseen,
niin muistakaapa sellainen oleellinen juttu, kuin että a/ihmisiä ollaan kaikki, b/sellaisia, kuin normaaleja ei ole,
c/se lataamoreissu voi tulla kelle tahansa; myös ns. normaaleille, mitä sillä ymmärretäänkään..
d/koskaan ei kannattaisi ilkkua
toisen vahingoille.- AnonyymiUUSI
Tuo nyt on luku erikseen
- AnonyymiUUSI
Mee takas äitis vittuun PIIPITTÄMÄÄN
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mee takas äitis vittuun PIIPITTÄMÄÄN
Painu SILTAKOTIIN NUOLEMAAN SEDÄN KUSISTA MULKKUA NI NI NI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦464779Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1573923Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.873775Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1773304En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152953- 372614
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain3012513- 1292147
- 432128
- 392116