https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f1cd7fb9-2730-44f2-bedf-c2779c26a97d
"
Perussuomalaisten kansanedustajien välillä kiehahti lauantaina sosiaalisessa mediassa.
Vastakkain olivat kansanedustajat Mikko Polvinen ja Rami Lehtinen. Polvinen oli Facebook-julkaisussaan perustellut päätöstään äänestää Oulaskankaan yöpäivystyksen säilyttämisen puolesta vastoin perussuomalaisten ryhmän linjaa.
– Toivottavasti löydät Mikko poliittisen ryhmän, jonka toimintaan voit sitoutua ja joka isänmaan tulevaisuuden kohtalonkysymyksissä (turvallisuus, talous ja maahanmuutto) kokonaisuutena vastaa paremmin omia arvojasi, Lehtinen kommentoi Polvisen kirjoitusta.
Polvinen tulkitsi asian niin, että Lehtinen oli näyttämässä hänelle ovea.
– Olet parhaillaan yksittäisenä kansanedustajana potkimassa minua eduskuntaryhmästä pihalle täällä somessa, Polvinen vastasi.
Lehtinen kiisti tämän.
– Puhuin asiasta henkilökohtaisena näkemyksenä, kuten sinäkin olet tehnyt. En halua ottaa kantaa siihen miten ryhmä tai sinä asiassa tulevaisuudessa toimitte, koska se ei ole minun päätösvallassani, hän kirjoitti."
Simula (persu) kirjoitteli näin: "Perussuomalaisten oululainen kansanedustaja ja puolueen eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Jenna Simula äänesti hallitusrintamassa kansalaisaloitteen kaatamisen puolesta.
Simula haukkui perjantaina Facebook-päivityksessään hallituslinjasta livenneen Mikko Polvisen pystyyn.
– Politiikka on joukkuepeliä ja pidän irvokkaana toimintatapana omia itselle sankarinviittaa asiassa, jonka eteen koko muukin joukkue on taistellut täysillä päätyyn asti. Lopputulos ei muutu, mutta yksi kerää itselleen kunniaa – se on itsekästä, Simula kirjoitti."
Persut haukkuu toisiaan Facebookissa ja sitten syytetään keskustaa
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Poistakaa avaus koska se ei kuulu pastan aiheeseen mikä on Suomen Maalaisliitto ei Suomen Maaseudun Puolue.
- Anonyymi
Palstan aihe on Suomen Keskusta eikä mikään Maalaisliitto vuodelta kivi ja keppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan aihe on Suomen Keskusta eikä mikään Maalaisliitto vuodelta kivi ja keppi.
Ihan sama mikä tukijunttien puolueen nimi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mikä tukijunttien puolueen nimi on.
Heil Hitler ?!?!
- Anonyymi
Mites Suomen Maalaisliiton syyttäminen tähän asiaan liittyy?
- Anonyymi
Jos seuraisit aikaasi, niin tietäisit, että Purra syytti keskustaa törkykampanjasta persuksia vastaan. Mutta kuten huomaamme, Purra valehteli tässäkin asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos seuraisit aikaasi, niin tietäisit, että Purra syytti keskustaa törkykampanjasta persuksia vastaan. Mutta kuten huomaamme, Purra valehteli tässäkin asiassa.
Niin maalainen kysyin miten liittyy avauksessa mainittuun persujen riitelyyn.
Eikö maamieskoulussa opeteta lukemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512