Patologisen valehtelijan muuttaminen toiselle paikkakunnalle voi olla yritys paeta aiempia seurauksia, kuten paljastuneita valeita tai rikkoutuneita suhteita, ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Toisaalta valehtelija voi myös toivoa löytävänsä uuden yleisön, joka uskoo tarinoita ja antaa hänelle huomiota, tai hän voi yksinkertaisesti yrittää selviytyä ja jatkaa pakonomaista käyttäytymistään uudessa ympäristössä ilman ulkoisia syitä. Muutto ei kuitenkaan korjaa taustalla olevia syitä, kuten persoonallisuushäiriöitä tai lapsuuden traumoja, joten ongelma voi toistua uudella paikkakunnalla.
Pätevä ja etevä kaveri
6
267
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ainut järkevä motiivi itsellä on muuttaa työn perässä.
- Anonyymi
Ollaanko Pieksämäellä kateellisia,jos joku lähtee muualle työn perässä vaikkapa? Ei kaikki mitään suhteita pakoile. Itse pidän minulle tärkeisiin yhteyttä kyllä ja usein vierailen heidän luona. Tietääkseni minulla ei ole rikki menneitä tai mitään paettavia asioita tai juttuja. Ihan olen sinut kaiken kanssa. Toki jos jollakin minua vastaan jotain niin silloin se on hänen omassa mielessään,ei minun.
- Anonyymi
Osui ja upposi
- Anonyymi
Minä ainakin olen aina yrittänyt parantaa elämänlaatua. Monesti se voi vaatia irtautumista entisestä elämästä. Pieksämäellä myös nuo huumekuviot voi olla syy lähteä pois. Pääsee tyypeistä. Samoin ystäväni Kouvolasta lähti kauemmas ja raitistui. Hyvä se on,että jättää taakse pahat ja ilkeät asiat ja ihmiset. Ei se pakenemista ole,vaan omaa hyvinvointia sillä kohentaa. Pakeneminen ois toki,jos jäisi jollekin velkaa. Itse en jäänyt. Moni tuttavakin lähtenyt Pieksämäeltä saatuaan töitä muualta. Näinä aikoina ei parane luottaa,että Kela tai puoliso elättää ikuisesti. Mutta hyviä syssyn jatkoja sinne.
- Anonyymi
Jättikö sinut aloittajia mies vai nainen ja olet nyt murheissaan? No älä huoli,sillä on varmasti uusia uhreja. Ole kiitollinen,että pääsit eroon.
- Anonyymi
Voi sinä naikkonen,et vielä tajua mihin paskaan olet kyntesi upottanut. "Rakkaus on sokea avioliitto avaa silmät" on suosittu sanonta, joka kuvaa ilmiötä, jossa parisuhde, joka alkaa ilman ulkoisia tekijöitä (kuten ulkonäköä), toisinaan päättyy tai paljastaa ongelmia, kun pari alkaa asua yhdessä tai he kohtaavat ulkopuolisen maailman todellisuuden. Sanonta tulee suositusta Netflix-realitysarjasta Onko rakkaus sokea?, jossa ihmiset yrittävät löytää rakkauden puhumalla toisilleen, mutta eivät koskaan tapaa toisiaan ennen avioliittoa, mikä tuo esiin ristiriitoja ja haasteita, kun he alkavat elää yhdessä.
Mutta yritä jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19622552Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant999829Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.537723Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va956492SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1936227Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m645830Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615330Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515223HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1214863Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074564