Löytyykö Lieksasta autovuokraamoa, entä yöpymispaikkaa (hotellia tms.).
Sukulaisia olisi tulossa käymään katselemaan lapsuutensa maisemia.
Mitäs sinne muuten kuuluu?
Minulla menee ihan kivasti, käyn useammin Terveyskeskuksissa/sairaaloissa kuin kaupassa.
Kävelymatkat ovat lyhentyneet max. 25 m.
Taidan laittaa Piiroislouhen tukikohdan myyntiin, pyyntihinta on 475 tuhatta bitcoinia.
Se kyllä alkaa olla jo kohta purkukuntoinen.
Koettakaa pärjätä ilman minua, vaikka ymmärrän sen olevan vaikeaa!
Pari pientä kysymystä!
16
233
Vastaukset
- Anonyymi
Yamalin saunakylästä johtaja Jatkis Ylipäältä voi vuokrata öljytynnyreistä hitsattuja BMW 535 pakettiautoja. Myöskin BMW-bussi on saatavissa tilausajoon.
Majoitusvaihtoja Yamalista löytyy aina saunamökistä kerrostaloasuntoon.
Hintoihin sisältyy seuralaispalvelu, naisilta pääsy kielletty. - Anonyymi
Kato netistä, sieltä ne löytää jos niitä on tai sukulaisesi vois ihan ite kattoo. Mutta tuskin liesassa enää mitään on, jo kuollu ja kuopattu koko kylä.
- Anonyymi
No jopas! Kamuttaja oli vissiinkin ufomiesten mukana ulkoavaruudessa kun ei näyttäytynyt pitkään aikaan tällä palstalla! Eipä sen puoleen etteikö muukin erityisen pätevä syy siihen olisi kun nykyistä sisältöä vilkaisee!
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä." Linkki autovuokraamoon sekä majoituspaikkoihin ovat siis sääntöjenvastaisia! Tervettä touhua!
- Anonyymi
Hyttysiä siellä on vähän liian kanssa. Jos niitä haluaa nähdä.
- Anonyymi
KVG
- Anonyymi
Ajelkaa Nurmekseen, sieltä löytyy eritasoisia majoituspaikkoja joka lähtöön.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
En asu Lieksassa enkä ole tulossa Lieksaan nyt tai lähitulevaisuudessa. En ehkä seuraavassa elämässäkään. Mutta kuitenkin kiinnostaa millaisia majoitus mahdollisuuksia, ravintoloita, kylpylöitä ym virkistys mahdollisuuksia.
Onko autovuokraamoja, pölkypyöriä ja sähköpotkulautoja saatavilla ?- Anonyymi
Ei mitään. Nurmeksessa on laadukasta majoitusta ja lyhyt matka poiketa tutustumassa Lieksaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään. Nurmeksessa on laadukasta majoitusta ja lyhyt matka poiketa tutustumassa Lieksaan.
Näin teki eräs perhetuttukin. Ei paikallinen taso houkutellut.
- Anonyymi
Letar efter en kille som kan följa med mig i Lieksa
Jag är svår att knulla - Anonyymi
Reunatieltä löytyy aina yösija. Sen kun menet koputtamaan mille tahansa ovelle, niin sinulle löytyy vähintään sohva missä nukkua.
- AnonyymiUUSI
Väärin!
Reunatieltä ja muualtakin slummeista jos menet koputtelemaan viinalastin kanssa niin sinut otetaan avosylin vastaan !
Lieksan homotkin on varsin ystävällisiä majoituksen suhteen mutta kannattaa kertoa jo alkuun ettei hae homohommia. Kukapa sitä haluaa peppunsa korkattavan nukkuessaan ! - AnonyymiUUSI
Tarvinneeko tuota koputtaa kun on ovet potkittu packaksi ja ikkunat kans
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarvinneeko tuota koputtaa kun on ovet potkittu packaksi ja ikkunat kans
Siellä on sitten käynyt muitakin yösijan etsijoita koputtelemassa!😆
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1034243- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1271714
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140