Viihdeuutiset / IL 13.10.-25
"Podcast: Roope Salminen kokeili intiimiä seksivälinettä suihkussa –
Suosittelee muillekin miehille
🍒🍆 🪀 🍤 😘👌
Roope Salminen keskustelee Joonas Pesosen kanssa seksuaalisuudesta Aikalisä-podcastissa ja kertoo avoimesti myös joistain omista mieltymyksistään.
Roope Salminen pui tuoreessa Aikalisä-jaksossa yhdessä Joonas Pesosen kanssa muun muassa yleisiä käsityksiä seksistä.
(Camilla Karttunen)
Juontaja, näyttelijä ja muusikko Roope Salmisen Aikalisä-podcastissa vierailee Ensitreffit alttarilla -sarjastakin tuttu seksuaaliterapeutti Joonas Pesonen.
Keskustelua herättävät etenkin heteromiesten keskuudessa yleiset käsitykset seksistä, joista Roope Salmisella on omakohtaista kokemusta.
– Esimerkiksi minulla on ollut pitkään sellainen käsitys siitä, että miehen pitää suorittaa ja suoriutua ja seksi on tietynlainen sirkusesitys, jossa mies on joko hyvä tai huono. Nainen on passiivinen osapuoli ja ottaa vastaan, Salminen kuvailee.
Hän toteaa, että kyseinen malli on kauhea tapa ajatella seksiä, mutta myös kovin yleinen. Tilanne on muuttunut, kun Salmisen suhteissa on ollut turvallinen ympäristö kommunikoida ja puhua turvallisesti omista tarpeistaan. Salminen kertoo, että esimerkiksi stressi estää häntä nauttimasta seksistä.
– Unelma olisi sellainen, että minulta otettaisiin kännykät pois ja kaikki pois ja laitettaisiin vaan makuuhuoneeseen ja ilmoitettaisiin, että nyt sinua silitellään vaan ja kukaan ei tarvitse sinulta mitään kahteen tuntiin. Sitten sitä seksiä joko on tai ei, hän kuvailee.
– Kun tuollaista alettiin toteuttamaan, niin huomasin, että se johtaa aivan erilaiseen nautintoon. Minua kiihottaa tosi paljon enemmän esimerkiksi se, kun makaan pimeässä huoneessa ja niskaani rapsutetaan kuin se, että edessäni olisi useita mimmejä alasti, että: ”Tee meillä mitä haluat”.
Pesonen ja Salminen keskustelevat myös anaaliseksistä ja jälleen esimerkiksi heteromiesten käsityksistä aiheesta.
– Minulla on yksi ystävä, heteromies, joka joku aika sitten kysyi, että oletko koskaan tällaista tappia koittanut, Salminen alkaa kertoa.
Ystävä rohkaisi Salmista kokeilemaan vakuutellessaan, että ei voi tietää, nauttiiko jostain ennen kuin sitä koittaa.
– Minulla meni joku 1,5 vuotta. Sitten olin hakemassa ihan muita välineitä, näin sellaisen ja ajattelin, että otan sen ja testaan vähän suihkussa.
Välissä Salminen esittää toiveensa toimittajille hieman naureskellen.
– Nyt toivon lempeää kättä kaikilta toimittajilta, jotka kuuntelevat tätä jaksoa, mutta sanotaan näin menemättä yksityiskohtiin, että kyllä minä ajattelen, että kaikille tekisi tosi hyvää kokeilla sitä yhden kerran.
Voi olla ettei se ole sinun juttusi, ei siinä mitään. Mutta jos et ole kokeillut, niin mistä voit tietää? Salminen sanoo.
Pesonen kertoo Salmiselle, että kuuli juuri podcast-nauhoituksia edeltävänä päivänä täysin samankaltaisen tarinan heteromieheltä.
Aikalisä-podcast on kuunneltavissa Podmessa. "_/
Suomalais näyttelijä ym. suosittelee seksivälinettä miehille, mutta ei näyttele sen kanssa jutussa!
Anonyymi-ap
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
eikös tämä roope ollut syytteessä raiskauksesta
- Anonyymi
Ehkä jotain sentapaista mutta asia ei edennyt jos naikkosella tekosyy ja tarkoituksellinen mollaus ja syytteet!?
- Anonyymi
Salminen tuomittiin syyskuussa 2020 sakkorangaistukseen vuonna 2015 tapahtuneesta pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. eli on tuomittu seksirikollinen.
Olisi kuulunut vankilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043076
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872415- 241956
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221510Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291490Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151385- 87912
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26907Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2769