En lähe enään millään vehkeellä liikenteen sekaan koska riskejä on jo liikaa.
Päihtyneet, kännykän räplääjät, rattiraivopäät, parkkipirkot, tunaroijat ja typerät
Yliaktiiviset Kyttääjät jotka alkaavat seuraamaan pienenkin virheen takia ja
ilmoittavat poliisille. Näin minulle kävi eilen. Ajelin kevyellä mopedillani. Olen
painava henkilö, joten painopiste on ylhäällä. Sen vuoksi hitaassa vauhdissa mopedin ohjaaminen suoraviivaisesti on hankalaa. Jouduin nokatusten nuoren klopin kanssa
jolla oli puhelin korvalla. Kun se poistui paikalta, niin kohta oli poliisit paikalla.
No eipä ne jepet mua sakottanu. Oli mukava rupatella niiden kanssa. Toivottivat
vaan varovaista ajoa.
Haaverin sattuessa, vaikka olisi syytön osapuoli, voi pahimmillaan joutua
fyysisen hyökkäyksen kohteeksi. Sekopäitä on jo niin paljon.
Pakkaskelillä liukkaus ja lumipyry tekee koko hommasta vielä paljon
vaarallisempaa.
Jään kotiin ikiajoiksi!
Anonyymi-ap
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä hirvet ym. isot elukat
- Anonyymi
ajokki jättää tienposkeen niin kalliiksi tulee
- Anonyymi
niin ja sitten on paljon vanhuksia ja mielenterveyspotilaita
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=45JV4mbg-7k
Bussissa on tunnelmaa. Voi katsella maisemia. Aivot sekä hermot lepää. - Anonyymi
Mopedi, liukkaus ja lumipyry on huono yhdistelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996