Olemme keskustelleet aikaisemmin, toisaalla. Onnistuisiko nyt täällä?
T. M.52
Nainen 47 vastaa miehelle 52
37
265
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Palataan😘 N 47
- AnonyymiUUSI
Tehdään niin. Haluaisin maistella sinua lisää😋
Illalla?
T.M52 😍
- AnonyymiUUSI
Hmm, jos palataan illalla niin mitä haluaisit tehdä kanssani? Hidasta, nopeeta? Hellää, vai vähän rajumpaa? Yhdessä vai erikseen? Mitä pilluni voi odottaa illalta? Piristä vähän työpäivääni😘
N47- AnonyymiUUSI
Haluaisin tehdä kaikkea yllä mainittua. Minulta jäi vielä pillusi sormettamatta (ja paljon muutakin). Haluaisin kokeilla mitä sinuun mahtuu. Haluaisin myös, ainakin, sormesi anaaliini. Enkä ole vielä edes pääsyt rintojesi kimppuun. Millaiset rinnat sinulla on?
Taas alkaa kyrpä turvota.
Mitä sinä haluaisit ja miten?
T. M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tehdä kaikkea yllä mainittua. Minulta jäi vielä pillusi sormettamatta (ja paljon muutakin). Haluaisin kokeilla mitä sinuun mahtuu. Haluaisin myös, ainakin, sormesi anaaliini. Enkä ole vielä edes pääsyt rintojesi kimppuun. Millaiset rinnat sinulla on?
Taas alkaa kyrpä turvota.
Mitä sinä haluaisit ja miten?
T. M52Uuh, kostun jo pelkästä illan odottamisesta. Rintani ovat keskikokoiset, vähän pystyt. Vaaleanpunaiset nännit kovana kiihottumisesta. Vartalo muuten suht treenattu, urheilullinen. Pillu kostea ja sheivattu, paitsi päältä.
Miltä itse näytät? Saanko illalla sun sormet sisälleni? Sinä saat ainakin sormettamista tänään😘 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, kostun jo pelkästä illan odottamisesta. Rintani ovat keskikokoiset, vähän pystyt. Vaaleanpunaiset nännit kovana kiihottumisesta. Vartalo muuten suht treenattu, urheilullinen. Pillu kostea ja sheivattu, paitsi päältä.
Miltä itse näytät? Saanko illalla sun sormet sisälleni? Sinä saat ainakin sormettamista tänään😘Iltaa minäkin odotan puoli kovana.
Olen kaikin puolin normi kokoinen, fyysisesti hyvässä kunnossa. Enemmän nuorekas, kuin taksi kuski tyylinen.
Kyrvässä on karvoituksesta osa jäljellä päällä, muuten sheivattu anaaliin saakka.
Tänään saat sormia sisällesi, joka paikkaan mihin haluat.
Aion myös imeä rintasi mustelmille ja näykkäillä nännejäsi.
T. M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Iltaa minäkin odotan puoli kovana.
Olen kaikin puolin normi kokoinen, fyysisesti hyvässä kunnossa. Enemmän nuorekas, kuin taksi kuski tyylinen.
Kyrvässä on karvoituksesta osa jäljellä päällä, muuten sheivattu anaaliin saakka.
Tänään saat sormia sisällesi, joka paikkaan mihin haluat.
Aion myös imeä rintasi mustelmille ja näykkäillä nännejäsi.
T. M52Vaikutat just hyvälle! Odotan, että saan nuolla sinut kunnolla kovaksi ja kun saan viimein sormettaa sinua. Kunnon käsittely rinnoille kuulostaa kiihottavalle.
- AnonyymiUUSI
Klo 21:30?
T. M52- AnonyymiUUSI
Klo. 23 kerkeän Minne tulen n47
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Klo. 23 kerkeän Minne tulen n47
Anteeksi jos on väärinkäsitys. Ajattelin että voitaisiin taas viestitellä tänä iltana täällä. Niin mielelläni, kuin sinua tapaisinkin, niin tutustuisin/viestittelisin vielä ensin lisää. Jos voisimme tavata jatkossa, niin pitäisi tietää että olemme edes jotakuinkin samalla suunnalla.
Minä olen pääkaupunkiseudulla, entä sinä?
Et kai pettynyt, vai olinko ymmärtänyt väärin?
T. M52 - AnonyymiUUSI
En ihan ehdi vielä tohon aikaan, sopiiko 22.30?
N 47 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ihan ehdi vielä tohon aikaan, sopiiko 22.30?
N 47Sopii hyvin 🤩
T.M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi jos on väärinkäsitys. Ajattelin että voitaisiin taas viestitellä tänä iltana täällä. Niin mielelläni, kuin sinua tapaisinkin, niin tutustuisin/viestittelisin vielä ensin lisää. Jos voisimme tavata jatkossa, niin pitäisi tietää että olemme edes jotakuinkin samalla suunnalla.
Minä olen pääkaupunkiseudulla, entä sinä?
Et kai pettynyt, vai olinko ymmärtänyt väärin?
T. M52Tää klo yhdentoista nainen on joku muu😀Samalla suunnalla ollaan mutta pidetään homma toistaiseksi tällä tasolla. Palataan myöhemmin😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää klo yhdentoista nainen on joku muu😀Samalla suunnalla ollaan mutta pidetään homma toistaiseksi tällä tasolla. Palataan myöhemmin😘
Huh! Mä jo vähän säikädin, mutta aavistelin että klo23 on joku muu. Olen myös tyytyväinen pitämään tämän täällä, toistaiseksi 😉
Ollaan yhteydessä 22:30.
T. M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huh! Mä jo vähän säikädin, mutta aavistelin että klo23 on joku muu. Olen myös tyytyväinen pitämään tämän täällä, toistaiseksi 😉
Ollaan yhteydessä 22:30.
T. M52Olen ollut koko päivän ihan kiimaisena ja odottanut että pääsen jatkamaan kanssasi. Saanko jo ottaa ihanan kyrpäsi taas suuhuni?
N 47 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut koko päivän ihan kiimaisena ja odottanut että pääsen jatkamaan kanssasi. Saanko jo ottaa ihanan kyrpäsi taas suuhuni?
N 47Sitä olen odottanut, kyrpä kovana. Taas kaksin käsin hiuksista kiinni ja kyrpä suuhun. Kuinka syvälle halut sen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä olen odottanut, kyrpä kovana. Taas kaksin käsin hiuksista kiinni ja kyrpä suuhun. Kuinka syvälle halut sen?
T. M52
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. M52
Haluan sinut kokonaan suuhuni. Välillä nuolen kyrpääsi ja runkkaan sitä samalla. Katselen kovaa kulliasi ja kiihotun vaan lisää. Hieron samalla omaa pilluani ja kostun märäksi. Olen niin märkänä, että sormeni ovat liukkaat myös sinua varten. Vien kosteat ja liukkaat sormeni kasseilledi ja siitä alaspäin anaalisi asti. Hieron hellästi mutta varmoin ottein koko matkalta ja kostutan sormiani omassa pillussani vielä lisää. Jatketaanko?
N 47 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinut kokonaan suuhuni. Välillä nuolen kyrpääsi ja runkkaan sitä samalla. Katselen kovaa kulliasi ja kiihotun vaan lisää. Hieron samalla omaa pilluani ja kostun märäksi. Olen niin märkänä, että sormeni ovat liukkaat myös sinua varten. Vien kosteat ja liukkaat sormeni kasseilledi ja siitä alaspäin anaalisi asti. Hieron hellästi mutta varmoin ottein koko matkalta ja kostutan sormiani omassa pillussani vielä lisää. Jatketaanko?
N 47Saat ihan tyveen asti. Nieluun. Katson vedestäviin silmiisi, kun hiuksistasi ohjaten panen sinua suuhun. Sitten taas hellitän intensiivisyydessä ja nautin määristä sormistasi kasseillani ja välilihalla. Pyyhdän sinua kostuttamaan sormesi kunnolla, haluan nuolla niistä mehujasi. Kysyn haluatko työntää sormesi anaaliini?
Mitä sanot (kunhan saat kyrvän suustasi)😬
T. M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saat ihan tyveen asti. Nieluun. Katson vedestäviin silmiisi, kun hiuksistasi ohjaten panen sinua suuhun. Sitten taas hellitän intensiivisyydessä ja nautin määristä sormistasi kasseillani ja välilihalla. Pyyhdän sinua kostuttamaan sormesi kunnolla, haluan nuolla niistä mehujasi. Kysyn haluatko työntää sormesi anaaliini?
Mitä sanot (kunhan saat kyrvän suustasi)😬
T. M52Nait ihanasti suuhun! Haluan työntää sormeni anaaliisi. Pyöritän sormeani anaalisi päällä ja painelen varovasti, kokeilen mistä tykkäät. Pidäthän vielä hiuksistani kiinni?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nait ihanasti suuhun! Haluan työntää sormeni anaaliisi. Pyöritän sormeani anaalisi päällä ja painelen varovasti, kokeilen mistä tykkäät. Pidäthän vielä hiuksistani kiinni?
Kiihottaako sinua ajatus että sormettaisit minua?
Sitä haluaisin ja ilmaisen sen tiukentamalla otetta hiuksistasi, kun työnnät ensimmäisen sormen sisääni.
T.M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaako sinua ajatus että sormettaisit minua?
Sitä haluaisin ja ilmaisen sen tiukentamalla otetta hiuksistasi, kun työnnät ensimmäisen sormen sisääni.
T.M52Kiihottaa! Sormetan sinua ja katson kuinka nautit. Haluaisin jo että panisit minua kunnolla mutta haluan kiusata molempia. Hidastan tahtia. Sormetan sinua hitaasti ja samalla runkkaan itseäni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa! Sormetan sinua ja katson kuinka nautit. Haluaisin jo että panisit minua kunnolla mutta haluan kiusata molempia. Hidastan tahtia. Sormetan sinua hitaasti ja samalla runkkaan itseäni.
Oletko sormettanut miestä? Ja mitä haluistit, että sinun anaalillesi tehdään?
Haluatko sormettaa minua pitkään, vai vain kiihokkeeksi? Kovaa, hiljaa, haluatko löytää rajani siellä?
Olet tervetullut tekemään niin kuin haluat. Mutta vielä ennen kuin pannaan, haluan sinun istuvan hajareisin naamalleni. Tahdon että valut mehusi suuhuni ja hierot pillullasi kasvojani kaikkialta. Voit siinä itse määritellä kuinka kova on kontakti, kun pillusi on nuoltavani.
T. M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sormettanut miestä? Ja mitä haluistit, että sinun anaalillesi tehdään?
Haluatko sormettaa minua pitkään, vai vain kiihokkeeksi? Kovaa, hiljaa, haluatko löytää rajani siellä?
Olet tervetullut tekemään niin kuin haluat. Mutta vielä ennen kuin pannaan, haluan sinun istuvan hajareisin naamalleni. Tahdon että valut mehusi suuhuni ja hierot pillullasi kasvojani kaikkialta. Voit siinä itse määritellä kuinka kova on kontakti, kun pillusi on nuoltavani.
T. M52Olen sormettanut ja kiihotun siitä. Mutta istun mielelläni myös naamallesi. Voit hyväillä samalla pilluani ja anaaliani, mitään en kuitenkaan halua vielä sisääni. Haluan nauttia suustasi ja keinutan itseäni naamasi päällä. Olen todella kuumana! Ja alan käydä kärsimättömäksi. Olen tulossa ja haluan saada. Ehkä voisit jo laittaa sormesi sisälleni antaa mun tulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen sormettanut ja kiihotun siitä. Mutta istun mielelläni myös naamallesi. Voit hyväillä samalla pilluani ja anaaliani, mitään en kuitenkaan halua vielä sisääni. Haluan nauttia suustasi ja keinutan itseäni naamasi päällä. Olen todella kuumana! Ja alan käydä kärsimättömäksi. Olen tulossa ja haluan saada. Ehkä voisit jo laittaa sormesi sisälleni antaa mun tulla.
Ohjaan sinut hiuksistasi vetäen selällesi. Nuolen sormesi puhtaaksi ja pyydän sinua käsittelemään rintojasi. Katselen sitä hetken ja läpsin ensin naamaasi ja sitten rintojasi kovalla kyrvälläni. Sitten siirryn yhteen suosikki hommistani. Alan sormettamaan sinua. Olet liti märkä, en malta olla nuolesematta muutamia kertoja. Sitten puristelen määrätietoisesti häpyhuuliasi ja venytän niitä. Välillä hyväillen klitoristasi.
Vähitellen, pyöritellen ja edes takaisin runkaten työnnän etusormeni pilluusi. Jos haluat jatkaa, niin kerro. Kerro myös monta sormea on maksimisi ja haluatko tuntea sen venytyksen? Rakastan käsipeliä.
T.M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohjaan sinut hiuksistasi vetäen selällesi. Nuolen sormesi puhtaaksi ja pyydän sinua käsittelemään rintojasi. Katselen sitä hetken ja läpsin ensin naamaasi ja sitten rintojasi kovalla kyrvälläni. Sitten siirryn yhteen suosikki hommistani. Alan sormettamaan sinua. Olet liti märkä, en malta olla nuolesematta muutamia kertoja. Sitten puristelen määrätietoisesti häpyhuuliasi ja venytän niitä. Välillä hyväillen klitoristasi.
Vähitellen, pyöritellen ja edes takaisin runkaten työnnän etusormeni pilluusi. Jos haluat jatkaa, niin kerro. Kerro myös monta sormea on maksimisi ja haluatko tuntea sen venytyksen? Rakastan käsipeliä.
T.M52Uuh, sormesi tuntuu hyvältä turvonneessa pillussani. Hieron samalla rintojani. Kolme on maksimi. Saan helposti orgasmin ja haluan kyrpäsi sisääni kokonaan. Hitaasti mutta kovaa. Sitä ennen haluan tulla päällesi ja hieroa pilluani kovaa kulliasi vasten. Samalla voit imeä rintani mustelmille, niin kuin lupasit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, sormesi tuntuu hyvältä turvonneessa pillussani. Hieron samalla rintojani. Kolme on maksimi. Saan helposti orgasmin ja haluan kyrpäsi sisääni kokonaan. Hitaasti mutta kovaa. Sitä ennen haluan tulla päällesi ja hieroa pilluani kovaa kulliasi vasten. Samalla voit imeä rintani mustelmille, niin kuin lupasit.
Ehkä sitä maksimia voi työstää ylöspäin. Jos sinulla ei ole kovin iso käsi, niin saat varmasti myös kolme sormea mahtumaan anaaliini ja sitä maksimia haluaisin ehdottomasti työstää ylöspäin. Kerron siitä myöhemmin lisää, jos sinua kiinnostaa?
Toivottavasti olet jo lauennut, ainakin kerran kun olen nuollut ja sormettanut sinua. Mikään ei ole kauniimpaa kuin orasmisin saavan naisen kasvot.
Työnnän kyrpäni sykkivään, turvonneeseen pilluusi ja nautin litisevästä äänimaisemasta. Painan heti ekalla hitaasti pohjaan asti. Vedän osan matkaa ulos ja taas pohjaan hitaasti. Aina vähän enemmän ulos. Samalla nuolen ja imen rintojasi. Näykin nänniä ja ravistelen hellästi pitäen hampailla nännistäsi kiinni. Koitan imeä nännipihaa kokonaan mahdollissimman kovaa. Haluan että nännisi turpoavat. Yritän välillä saada mahdollisimman paljon rintaasi mahtumaan suuhuni ja imen kuin hullu. Teen myös rintoihin fritsuja. Seuraavana päivänä rinnat saavat näyttää ja tuntua siltä että niistä on pidetty hyvää huolta. En kestä enää ja alan panna märkää pilluasi täydellä voimalla. Kassini iskeytyvät välilihaasi ja roiske käy.
Mihin haluat spermat?
T. M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitä maksimia voi työstää ylöspäin. Jos sinulla ei ole kovin iso käsi, niin saat varmasti myös kolme sormea mahtumaan anaaliini ja sitä maksimia haluaisin ehdottomasti työstää ylöspäin. Kerron siitä myöhemmin lisää, jos sinua kiinnostaa?
Toivottavasti olet jo lauennut, ainakin kerran kun olen nuollut ja sormettanut sinua. Mikään ei ole kauniimpaa kuin orasmisin saavan naisen kasvot.
Työnnän kyrpäni sykkivään, turvonneeseen pilluusi ja nautin litisevästä äänimaisemasta. Painan heti ekalla hitaasti pohjaan asti. Vedän osan matkaa ulos ja taas pohjaan hitaasti. Aina vähän enemmän ulos. Samalla nuolen ja imen rintojasi. Näykin nänniä ja ravistelen hellästi pitäen hampailla nännistäsi kiinni. Koitan imeä nännipihaa kokonaan mahdollissimman kovaa. Haluan että nännisi turpoavat. Yritän välillä saada mahdollisimman paljon rintaasi mahtumaan suuhuni ja imen kuin hullu. Teen myös rintoihin fritsuja. Seuraavana päivänä rinnat saavat näyttää ja tuntua siltä että niistä on pidetty hyvää huolta. En kestä enää ja alan panna märkää pilluasi täydellä voimalla. Kassini iskeytyvät välilihaasi ja roiske käy.
Mihin haluat spermat?
T. M52No hitto, tämä näkyi aika suurella viiveellä mutta onpa kiihottavaa. Pakko alkaa hommiin uudestaan😀Olen tullut jo sormillesi mutta tulen uudestaan. Tykkään kun nussit syvälle, tuntuu että kerrankin saan kyrpää oikein kunnolla. Haluan, että spermat lentää rinnoilleni. Haluan nähdä kun runkkaat itseäsi ja odotan kuinka spermat tulevat päälleni. Levitän ne vielä rinnoilleni sormillani ja nuolen sormeni, että saan maistaa spermaasi. Koko vartalossani tuntuu, että minus on naitu tänään kunnolla.
Oot ihan mieletön, kiitos😘 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hitto, tämä näkyi aika suurella viiveellä mutta onpa kiihottavaa. Pakko alkaa hommiin uudestaan😀Olen tullut jo sormillesi mutta tulen uudestaan. Tykkään kun nussit syvälle, tuntuu että kerrankin saan kyrpää oikein kunnolla. Haluan, että spermat lentää rinnoilleni. Haluan nähdä kun runkkaat itseäsi ja odotan kuinka spermat tulevat päälleni. Levitän ne vielä rinnoilleni sormillani ja nuolen sormeni, että saan maistaa spermaasi. Koko vartalossani tuntuu, että minus on naitu tänään kunnolla.
Oot ihan mieletön, kiitos😘Saanko nuolla jämät vielä rinnoiltasi?
T. M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saanko nuolla jämät vielä rinnoiltasi?
T. M52Sinä voisit vielä nuolla kyrpäni putaaksi. Tiedä vaikka lähtisi uusi kierros.....
T. M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saanko nuolla jämät vielä rinnoiltasi?
T. M52Totta kai saat nuolla. Ehkä eksyt vielä kaulalleni näykkimään ja saadaan uusintakierros☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai saat nuolla. Ehkä eksyt vielä kaulalleni näykkimään ja saadaan uusintakierros☺️
Toki siirryn nuolemaan ja näykkimään kaulaasi ja niskaasi, korvia unohtamatta. Ensin haluan suudella sinua kunnolla, jotta voimme jakaa spermani maun , suusta suuhun.
Nyt täytyy kuitenkin antaa seuraavan kerran odottaa, kosko pitää mennä nukkumaan (oikeesti).
Tutustutaanko huomenna toisiimme päivällä lisää?
T. M52
- AnonyymiUUSI
Melkoisen hidas alusta tai mulla huonot yhteydet. Taitaa jäädä nussiminen seuraavaan kertaan mutta päästiinhän tässä jo pidemmälle kuin aamulla😀Mä oon jo valmis, kiitos runkkausseurasta😘Oot ihana!
N 47- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä.
Tutustutaanko huomenna, päivällä lisää. Haluisin kuulla sinusta ja kertoa itsestäni?
Ehkä sitten illalla taas runkkaus seuraa?
😘. T.M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä.
Tutustutaanko huomenna, päivällä lisää. Haluisin kuulla sinusta ja kertoa itsestäni?
Ehkä sitten illalla taas runkkaus seuraa?
😘. T.M52Minulla on huomenna vähän hektisempi päivä ja niin kiva kuin olisikin olla pillu märkänä koko päivän, niin joka päivä en valitettavasti ehdi. Mutta katsotaan jos jotain pientä virittämistä ehdittäisiin. Hyvää yötä😘
En siis normisti harrasta mitään tällaista, enkä ole kirjoittanut koskaan mitään millekään palstalle. Vedinkin nyt eka kerralla suoraan syvään päätyyn ja avauduin seksihaluistani😀Normielämässä olen kuitenkin erittäin avoin kaikelle uudelle ja todella kokeilunhaluinen. Mutta nää keskustelupalstat ei ole ollut koskaan mun juttuni, ennen tätä😀 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on huomenna vähän hektisempi päivä ja niin kiva kuin olisikin olla pillu märkänä koko päivän, niin joka päivä en valitettavasti ehdi. Mutta katsotaan jos jotain pientä virittämistä ehdittäisiin. Hyvää yötä😘
En siis normisti harrasta mitään tällaista, enkä ole kirjoittanut koskaan mitään millekään palstalle. Vedinkin nyt eka kerralla suoraan syvään päätyyn ja avauduin seksihaluistani😀Normielämässä olen kuitenkin erittäin avoin kaikelle uudelle ja todella kokeilunhaluinen. Mutta nää keskustelupalstat ei ole ollut koskaan mun juttuni, ennen tätä😀Todella kokeilun haluinen olen minäkin (ehkä huomasit).
Tutustutaan huomenna toisiimme paremmin. Sinun aikataulun mukaan.
Tarkkailen palstaa, viestiesi toivossa.
Hyvää yötä herkku pala😍
T. M52 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on huomenna vähän hektisempi päivä ja niin kiva kuin olisikin olla pillu märkänä koko päivän, niin joka päivä en valitettavasti ehdi. Mutta katsotaan jos jotain pientä virittämistä ehdittäisiin. Hyvää yötä😘
En siis normisti harrasta mitään tällaista, enkä ole kirjoittanut koskaan mitään millekään palstalle. Vedinkin nyt eka kerralla suoraan syvään päätyyn ja avauduin seksihaluistani😀Normielämässä olen kuitenkin erittäin avoin kaikelle uudelle ja todella kokeilunhaluinen. Mutta nää keskustelupalstat ei ole ollut koskaan mun juttuni, ennen tätä😀Ei malttaisi lopettaa, mutta pakko jo nukkua ja kyrpä on hellänä runkkauksesta.
Kiitos paljon tästä päivästä!
T. M52
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744016- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382769- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141061