Jouduin yli 30v sitten antamaan pakit ikäiselleni nuorelle naiselle syystä jota en tässä ala purkamaan. Naisessa ei ollut syy päin vastoin.
Tässä muutama yö sitten näin unta, että hän kirjoitti minulle tekstiviestin. Aikanaan ei ollut omia kännyköitä eikä myöskään viestejä. Tätäkö tämä telepatia on. Mahtaakohan se olla molemminpuolista?
Parin yön takainen uni
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoruus kolkuttelee ovelle kun elämän ehtoopuolella jo ollaan. Ne on sellaisia unia.
- Anonyymi
Vois ollakin.
Mut varmuuden vuoksi ehdotan että laitat itse sille naiselle viestiä.- Anonyymi
Ap. kommentti
Enpä taida. Mä suojannut itseni. Entiset facebook kaveritkin jotka ovat etsineet minua eivät ole löytäneet. Numeroani ei ole Fonectan haussa. Muutamia vuosia sitten skannasin Fonectassa numeroita, niin hänen numero oli siellä ja hän on asunut samassa paikassa jo useamman vuoden.
Mutta nämä unet on vain jollain tapaa jänniä. Usein unia ei edes muista aamulla, mutta sitten unia joita muistaa eikä niistä puhuta.
35 v aikana asiat on muuttuneet, mutta ne sen aikaiset jutut mitkä esti kaiken ei ole muuttuneet miksään. Hylätty ihminen on myös este uusiin juttuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410629Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810166- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.355038- 584790
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1304144Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1293466- 633175
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273114