Niin pitkä on

Anonyymi-ap

Ollut aika joten auttaisiko siihen mikä

19

306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halaus ja toisen lähellä olo.

• Anonyymi

Nussiminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nussiminen

Vaikka sekin joo.

• Anonyymi

Hänen aikansa.

• Anonyymi

Sinun anteeksipyyntö 🙏

• Anonyymi

Sinun anteeksipyyntö

• Anonyymi

Pitäiskö mun anella sulta anteeksi kun valehtelit

• Anonyymi

Mutta vaikka tietty henkilö pyytäisi anteeksi, se ei muuttaisi tilannetta paremmaksi! Siitä lähtien kun menetin vakituisen mieluisan työpaikan, hänestä tuli minulle ihminen jonka kanssa en koskaan halua olla misään tekemisissä! Sen jölkeiset vuodet ovat olleet sietämättömiä kaiken kautta rantain esityksen takia! Rehellisesti voin kertoa etten pidä hänestä millään tavalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö mun anella sulta anteeksi kun valehtelit

Vastaan omasta käytöksestä ja olen pyytänyt anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vaikka tietty henkilö pyytäisi anteeksi, se ei muuttaisi tilannetta paremmaksi! Siitä lähtien kun menetin vakituisen mieluisan työpaikan, hänestä tuli minulle ihminen jonka kanssa en koskaan halua olla misään tekemisissä! Sen jölkeiset vuodet ovat olleet sietämättömiä kaiken kautta rantain esityksen takia! Rehellisesti voin kertoa etten pidä hänestä millään tavalla!

Olen voinut henkisesti todella huonosti niiden kymmenen vuoden ajan. Olen kokenut sen olevan tarkoituksellista kiusaamista, koska minun pyyntöä ei otettu huomioon siihen liittyen, että kautta rantain kertominen olisi loppunut! En olisi koskaan halunnut kokea niitä vuosia ja olen siksi ollut todella surullinen, ahdistunut ja stressaantunut kaikkien niiden vuosien ajan, jolloin projekti on ollut meneillään! Minulta ei kysytty lupaa projektin aloitukseen ja se oli kamala virhe, mikä on pilannut elämääni monella tapaa vuosien ajan! Minulle tärkein asia oli saada tehdä työtä itselle vakituisessa hyvin mieluisassa työpaikassa ja se unelma minulta riistettiin, kun pidettiin toisen henkilön elämän asioita tärkeimpinä kuin minun unelmaani! Sellaista päivää ette tule koskaan näkemään, että minä olisin tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, jonka takia olen kärsinyt suurta vääryyttä aivan liian monen vuoden ajan! Jo pelkkä tietyn henkilön naaman näkeminen saa minut voimaan todella huonosti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen voinut henkisesti todella huonosti niiden kymmenen vuoden ajan. Olen kokenut sen olevan tarkoituksellista kiusaamista, koska minun pyyntöä ei otettu huomioon siihen liittyen, että kautta rantain kertominen olisi loppunut! En olisi koskaan halunnut kokea niitä vuosia ja olen siksi ollut todella surullinen, ahdistunut ja stressaantunut kaikkien niiden vuosien ajan, jolloin projekti on ollut meneillään! Minulta ei kysytty lupaa projektin aloitukseen ja se oli kamala virhe, mikä on pilannut elämääni monella tapaa vuosien ajan! Minulle tärkein asia oli saada tehdä työtä itselle vakituisessa hyvin mieluisassa työpaikassa ja se unelma minulta riistettiin, kun pidettiin toisen henkilön elämän asioita tärkeimpinä kuin minun unelmaani! Sellaista päivää ette tule koskaan näkemään, että minä olisin tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, jonka takia olen kärsinyt suurta vääryyttä aivan liian monen vuoden ajan! Jo pelkkä tietyn henkilön naaman näkeminen saa minut voimaan todella huonosti!

Miten huonosti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten huonosti?

Sinulle tuntuu olevan jostain sinun omasta vinttiviasta lähtöisin erittäin tärkeää tulkita joku yksilö tällaiseksi ihmisraunioksi miten palstaäijä tässä trollailee tai kertoilee. Olet todella vastenmielisen oloinen tapaus. T naiselta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olet siis sinkku ja vapaa to night.

• Anonyymi

N 8

• Anonyymi

Tunnin päästä

• Anonyymi

"Lapin Lahti all ways wrong"

• Anonyymi

Mitä tunnin päästä?

• Anonyymi

Tunnetaanko me

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      150
      10999
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      39
      4023
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      64
      3918
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      191
      3634
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      100
      3461
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3320
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      72
      1967
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      15
      1277
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      958
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      268
      924
    Aihe