Hyväksyä ja mennä eteenpäin. Jokin vain kaipaa
Pitäisi vain tosiasia
27
488
Vastaukset
- Anonyymi
Pystyt siihen!
- Anonyymi
No sitten sitä ei luovuta.
- Anonyymi
Miksi ja mitä pitäisi hyväksyä?
- Anonyymi
Jos on mahdollisuus, että tunteet ovat molemminpuoleisia, ei kannata luovuttaa ennen kuin olette päässeet juttelemaan.
- Anonyymi
Mulla mahdollisuus meni ohi. En enää tavoita häntä 😔
- Anonyymi
Mitäs läksit ukkos läks lipettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla mahdollisuus meni ohi. En enää tavoita häntä 😔
Oletko kertonut hänelle mitä tunnet? Väärinymmärrystä voi olla. Se on yleistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut hänelle mitä tunnet? Väärinymmärrystä voi olla. Se on yleistä.
Toisinaan se kertominenkaan ei auta.
- Anonyymi
Onhan sulla Veera
- Anonyymi
Sivusta huutelen että Jos mulla ois Veera en varmasti olis tällä kirjoittelemassa. Monetkaan asiat ei ole olleet enää kuten ennen sen jälkeen kun hänet tapasin. En ole se joka Veera nimistä naista täällä on paljon ikävöinyt. Ei varmasti sama Veerakaan. Käsittämättömän vaikutuksen tekevät kun ei voi unohtaa vaikka kohtaamisesta on aikaa jo joitain vuosia.
- Anonyymi
Minä en kaipaa ketään. Projekti on saanut minut voimaan todella huonosti monella tapaa ja siksi olen ollut hyvin väsynyt ja ahdistunut jo kauan. En pysty tutustumaan keneenkään ennen kuin olen selvinnyt rankkojen vuosien kokemuksista ja siitä että saisin oikeutta liittyen psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilanteen huononemiseen! Nukun huonosti ja pelkään olla pimeässä Ulos lähtiessä ahdistus iskee yhä, jos kautta rantain kertomista!
- Anonyymi
Liittyykö tämä kunnianloukkauksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyykö tämä kunnianloukkauksiin?
No kai sinä iso mies osaat yhdistää tämän juttu-uulan, eli aloittajaäijän eri tekstejä toisiinsa? Sinä se et vaan anna periksi tuon meganegatiivisen ihmiskuvan kirnuamisen suhteen. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kai sinä iso mies osaat yhdistää tämän juttu-uulan, eli aloittajaäijän eri tekstejä toisiinsa? Sinä se et vaan anna periksi tuon meganegatiivisen ihmiskuvan kirnuamisen suhteen. T naiselta
Mene pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene pois.
Häiritseekö minun näkökanta sinun hurmoksellista alustamista- miksi pidät niin kovin tiukasti kiinni tästä tarinallisuudesta? En ymmärrä, ehkä tämä on mentaalitason henkisen väkivallan muoto tai joku muu fantasia mistä et päästä irti
- Anonyymi
Mäkin kaipaan sua j
- Anonyymi
Kyllä mäkin J sinua kaipaan.
- Anonyymi
Mieki siuu R
- Anonyymi
En hyväksy. En mene.
- Anonyymi
Juu, kai puuta polttavaa olen tuntenut... Minkäs teet? Aattelin kuitenkin pyrkis jouluksi kotiin, missä ja kenen kanssa sitten paikka lieneekään.
- Anonyymi
Olis ihanaa tollanen.
Toki tahtoisin jo nyt heti.... 😪 - Anonyymi
Tuon takia niin monet liitot päätyy eroon. Kun otetaan vain joku, että ei tarvisi olla yksin.
- Anonyymi
Jep, ajoittain onneksi vain.
- Anonyymi
Niinpä, jokin minussa vain kaipaa, kun rakasta ystävääni kiinnosti vielä muutamia kuukausia sitten se, mitä minulle kuuluu ja oli aidosti huolissaan...
Sitten tapahtui yllättävä ghostaus hänen taholtaan. Ei selitystä, ei mitään.- Anonyymi
Laittoiko oikeasti välit poikki? Vai onko joku väärinkäsitys? Ajattelee että sinä ghostaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittoiko oikeasti välit poikki? Vai onko joku väärinkäsitys? Ajattelee että sinä ghostaat?
En minä ghostaa, vaan olen lähettänyt useita viestejä hänelle saamatta vastausta.
Alan tuntea itseni jo todella tyhmäksi ja jopa tyrkyksikin, mitä en ole ikinä ollut.
Tein taas sen virheen, että menin lukemaan häneltä tulleita vanhoja viestejä.
Ne pistää itkemään kerta toisensa jälkeen..... sille ei voi vaan mitään.
- Anonyymi
nii
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474315Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664054Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973664PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964