Ihanoitusta siskon kanssa

Anonyymi-ap

Törmäsin 11 vuotta vanhaan kirjoitukseeni 'Siskon kanssa runkulla', jonka olin lähettänyt nimimerkillä 'siskoa mieli'. Siihen oli kuitenkin pujahtanut niin monia muitten kirjoittamia, että minun osani jäi niiden lomaan. Nyt tiivistän vain itse kirjoittamaani.

x x x x x

Siskon puolelta kuului ääniä, joiden laadusta ei voinut olla epävarma. Milja oli runkulla. Olin usein kuullut, ja samalla se tuntui niin kiihottavalta, että vetelin omaakin kyrpääni antaumuksella. Kun sisko sai orkun, kuului vaimea ääni, mutta se paljasti, mistä oli kyse.

Koetin itse saada orkun niin hiljaa kuin suinkin.

Tällä kertaa ovensa oli ihan pikkuisen raollaan. Eikö Milja ollut sitä huomannut, vai tekikö hän sen tahallaan? Vai eikö Milja tiennyt, että olin naapurihuoneessa?

Tietenkään minun ei olisi ollut pakko, mutta en voinut vastustaa kiusausta katsella hiukan oven raosta. Milja oli kaunis nuori nainen. Vaikka rinnat kohosivat kiinteinä ja melko suurina, hänen vittunsa oli aivan paljas. Kyllä vittukarvojen oli jo pitänyt kasvaa, mutta hän oli huolellisesti poistanut ne.

Milja oli kuin elävä jumalatar ja hän sormetti ajatuksella klittaansa ja sisempiä huuliaan. Näky oli niin kiihottava, etten voinut olla itsekin runkkaamatta.

Aukaisin oven, Milja näki minut ja minä Miljan sormettamassa. Olimme jo molemmat niin pitkällä, ettemme voineet keskeyttää. Katsoimme toisiamme silmiin ja jatkoimme kunnes saimme rajähtävän orkun.

Milja sanoi, että kyllä hän näki, kun tarkkailin ovenraosta. Sitä varten hän oli kokeeksi jättänyt ovenkin raolleen. Oli ollut sormettaessa ihana katsella, kun velikin masturboi. Kiitin häntä vastavuoroisesta näystä: "Se oli tosi kiihottavaa."

Iltapäivällä Milja alensi aanensä ja sanoi minulle, että taas tekisi mieli: "Voisimmeko mennä huoneeseeni ja toteuttaa asian niin, että minä runkkaisin sinua ja sinä minua?" - "Kiinni veti", sanoin ennenkuin ehdin ajatellakaan. Menimme Miljan kämppään.

Milja riisui hameensa, jolloin paljastui, ettei hänellä ollut pikkuhousuja ollenkaan. Pian sain itsekin riisuttua. Kokeilin hänen pilluansa. Se oli aivan märkä, mutta Milja kertoi, että se oli tulessa. Milja kiemurteli, kun hyväilin hänen klittaansa ja happäreitänsä. Rohkaisin mieleni ja työnsin sormeni syvälle hänen emättimeensä.

Milja runkkasi minun kyrpääni, välillä hitaasti, välillä nopeasti. Molemmista alkoi tuntua, että pian tulee. Kiihdytimme tahtia ja laukesimme aivan käsittämättömän voimallisesti. - Sain sanottua: "Olipa ihanaa. Voinko varautua siihen, että runkkaat minua jatkossakin ja minä sinua?"

"Kyllä voit, minun puolestani olemme vasta alussa. Olipa kiva kuulla se sinun sanomana."

Seuraavana päivänä sisko kysyi, voisiko hän käyttää tavallista enemma aikaa nautintoon. Hän asettui sängylle selälleen ja veti jalat koukkuun ja levälleen ja sormetti klitorista ja pikkuhäppäreitä oikein tunteella, kun minä onanoin sängyn päässä ja hän katsoi koko ajan.

Tällä kerralla emme koskisi toisiimme, mutta keskittyisimme sitäkin tarkemmin onanointiin. Sanoin, että olisi todella kiihottavaa nähdä läheltä, kun Milja ihanoittaa vittuansa. - Milja: "Ja samalla kun sormetan, voin myös nähdä sinut sinun hierovan kyrpääsi."

Sisko asettui sängylle. Hänellä oli nätti biletyspusero. Hänen vittunsa oli aivan auki ja hyvin näkyvissä. Naisellisin elein hän ryhtyi sivelemaan ensin klittaansa sitten häppäreitä, ja otti pian olutpullon, jonka kartiomaisella kaulalla pingotti vittunsa auki.

Minä vetelin koko ajan kyrpääni edes takaisin, välillä esinahan päälle, välillä pois. Miljan katse ei hetkeksikään osunut kuin vuorotellen kyrpääni ja silmiini. Hän oli todella keskittynyt runkkaukseen ja esiintymiseen. Sanoin, että minulta pian jo tulisi. Milja kehotti hiljentämään tahtia, sillä hän halusi perin pohjin nauttia.

Hän kiemurteli, katsoi, katsoi ja kiemurteli, mutta ei päästänyt vielä orkkua tulemaan. Kun orkku oli jo hitusen päässä, hän lepäsi ja tasaantui vähän. Ja sitten se tapahtui. Sisko laukesi sellaisella voimalla, että hänen hänen vitustaan purkautui kiimainen neste.

Ihan samaan aikaan Miljan kanssa myös minä sain ison orkun. Spermaa lensi Miljan posliinivitulle, vatsalle, jopa kasvoillekin. Osa sekoittui Miljan omaan rakkaudennesteeseen, osan hän nuoli pois. Kävin siihen sängylle hänen viereensä. Tunnelma oli niin taivaallinen, että toimin kuin kone, ja annoin hänelle pitkän suukon.

Suukko venyi nuolemiseksi. Imin hänen naisellisia elimiään. Siinä kului ainakin puolitoista tuntia, kunnes Milja taas halusi lisää. Hänellä olikin yllätys. Oli arvannut tulevaisuuden ja hankkinut pillerit. Milja sanoi, että mikäli haluan, saan panna kyrpäni hänen vittuunsa milloin vain. Oikeastaan hän vaati.

Ja halusinhan minä. Työnsin kyrpäni hitaasti, etten satuttaisi, Miljan suloiseen vittuun, aivan pohjaan asti. Milja inisi, vaikeroi ja vääntelehti. "En ole koskaan tuntenut mitään niin ihanaa. Miten sinä voit?"

Se oli siskon ja minun ensimmäinen yhdyntä. Tuntui, kuin olisimme yhtä kappaletta.

Jatkuu

3

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jatkoa

Juttelimme aiheesta siskon kanssa. Sanokoon joku mitä haluaa, mutta meistä se tuntui erittäin luonnolliselta. Jos siskolla ja veljellä yhteisymmärrys on muutenkin hyvä, mikä on sen luonnollisempaa, että harrastetaan yhdessä myös ihanaa seksiä.

Sanoin Miljalle, että minun taas tekee mieli. Voisimmeko olla vielä 69-asennossa. Ei tarvinnut kuin ehdottaa ja Milja asettui päällepäin ja minä selälleni. Imin halukkaasti siskoni elimiä. Että se tuntuikin hyvältä. Hän taas imi kyrpääni, eikä vain taidolla, vaan suurella herttaisuudella. En pysty kuvaamaan, miltä se tuntui. Kun olimme siinä puolen tuntia herttailleet ja imeneet toisiamme, saimme taas orgasmin.

Täytyy kyllä sanoa, että teki eetvarttia. Toki tiesimme, että eihän se aina voi samalta tuntua, mutta vaikka tuntuisi edes kolmasosan siitä, sekin olisi jo yli odotusten.

Käänsin Miljan selälleen ja jatkoin vitun nuolemista, vaikka hän oli juuri saanut orgasmin. Ei ollutkaan tarkoitus tuottaa mahdollisimman paljon orkkuja, vaan rauhassa nautiskella ja tuntea, kuinka elämä on ihanaa.

Kyllä sitten laukesimme vielä kerran, mutta sinä päivänä emme pystyneet enää enempään. Hiivin Miljan puolelle nukkumaan seuraavaksi yöksi, samassa sängyssä hänen kanssaan. Rakastin siskoani ja hän minua, siitä ei voinut olla epäilystäkään. Nukutin hänet loputtomiin suudelmiin.

Aamulla oli niin kiire kouluun, ettemme ehtineet kuin pikapanon. Se siitä, mutta helpottihan se koulussaoloa. Vaan taas uutta kihelmöitystä tuli siitä, että koulun jälkeen olimme sopineet kokeilevamme kaikessa rauhassa persepanoa. Ei ollut varma, onnistuisiko se ollenkaan, mutta sovittiin, että kokeillaan.

Hankin siis koulumatkalla vaseliinia, sillä sitä meillä ei ennestään ollut. Kotona sisko asettui kontalleen sängyn päälle. Panin vaseliinia hänen sievään peräaukkoonsa ja ympärillekin, mutta samalla hyväilin hänen vittuansa niin kauan, kuin hän jaksoi. Ei ollut tarkoitus suinpäin työntää kalua hänen persereikäänsä.

Hyväilin myös hänen takapuoltaan ja työnsin sormeni hänen takareikäänsä. Liikuttelin sitä ja työnsin kerta kerralta syvemmäksi, kunnes koko sormi oli anuksessa. Varoin, etten käyttänyt samaa sormea, kuin emättimeen työntäessä. Hän alkoi olla ylikiihottunut. Olin myös voidellut kyrpäni huolellisesti, sekä esinahka takana, että edessä.

Kysyin siskolta, saako jo kokeilla. Tämä vastasi, että jo aikoja sitten olisi voinut kokeilla. Varovasti työnsin kyrpääni hänen reikäänsä, niin että esinahka oli edessä ja valmis liukumaan taakse, jos kalu menee sisälle. Ei mennyt.

Pyysin Miljaa ryhtymään tahallisen rennoksi. Persereikä antoi hiljalleen periksi ja kyrpäni valui hyvin hiljalleen sisälle kunnes terska oli ohittanut sulkijalihaksen ja loppu luistikin hyvin. Miljan silmät pyöristyivät. "Noinko hyvältä se tuntuukin? Nyt liikuttele kyrpääsi aivan hiljaa. Tahdon oikein kokea, miltä se tuntuu, mutta pitää aluksi olla varovainenkin."

Työnsin koko kyrvän mitan siskon peräaukkoon. Kun ei kerran ollut kiire, liikuttelin vain aivan hitaasti edestakaisin. Mutta sitten Milja sanoi, että on aika lisätä tahtia. Hän myös vastasi työntämällä perseensa taaksepäin, kun minä työnsin kyrpääni eteenpäin.

Täytyy sanoa, että se oli molemmille todellista nautintoa, uutta nautintoa. Sisko samalla hieroi klittaansa ja vittuansa raivokkaasti. Minä pidin molemmin käsin hänestä ja painoin munaa persereikään. Laukesimme, laukesimme mahtavasti, mutta en raskinut silti ottaa vielä kyrpääni pois.

Hillitsin tahtia kunnes kiihotuimme varttitunnin päästä uudelleen. Nopeutin taas ja laukesimme, suloisesti ja ihanasti. Jo toinen annos spermaa purkautui siskon suloiseen peräsuoleen. Enempää emme enää sinä päivänä jaksaneetkaan, mutta käytimme lopun iltaa suutelemalla toisiamme, suinkaan hänen suloista vittuansakaan unohtamatta.

Kävin taas nukkumaan siskon viereen. Tuntui, ettemme olleet vain rakastuneet toisiimme, vaan kiintyneet syvästi. Milja sanoi sen suoraan: "Minä rakastan sinua, Toni, ihan oikeesti." Vastasin: "Niin minäkin sinua, Milja. Olet kaiken ihanempi tyttö ja suloisempi sisko koko maailmassa."

Jatkuu

Jatkuu

• Anonyymi
      UUSI

Jatkoa

Ja nyt 11 vuotta myöhemmin Milja on edelleen koko maailman kaiken ihanempi ja suloisempi sisko.

Olemme edelleenkin korviamme myöten rakastuneita toisiimme. Vaikka olemme kumpikin tahollamme naimisissa ja perhettäkin on, aina kun tapaamme, yhdymme ja herttailemme kuin silloin ennen. ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Taas tätä puhkisoitettua "herttailua". Plääh 0/5.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3879
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3495
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3328
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1585
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1506
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1096
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1016
    Aihe