En tiedä, miten löytää
maailmasta sanat,
jotka haluaisin sanoa.😔
Olisit jäänyt mun vierelle❤️
Olet mulle kaikki
27
552
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaus suhun söpö mies on ikuinen ❤️
- Anonyymi
Söpöö
- Anonyymi
Olet ilma jota hengitän. Olet kaikki minkä ymmärrän. ❤️
- Anonyymi
Söpöö
- Anonyymi
Hyvästi sanaa en olisi halunnutkaan kuulla.
Etkä sitä sanonutkaan. Siitä tiedän että kohtaamme varmasti vielä ❤️- Anonyymi
Ette kohtaa
- AnonyymiUUSI
Niinhän me kohdataan vielä rakas ❤️
- AnonyymiUUSI
Niin ajattelinkin. Siksi en sitä pystynyt sanomaan. Lähtöni sattui liikaa, myös varmasti sinuun. Ehkä vielä olemme valmiit kohtaamaan toisemme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ette kohtaa
Pitää varmasti paikkansa tämän naista esittävän palstaäijän stoorien kohdalla, hyvä kun jaksat nähdä vaivaa asiasta ns.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ajattelinkin. Siksi en sitä pystynyt sanomaan. Lähtöni sattui liikaa, myös varmasti sinuun. Ehkä vielä olemme valmiit kohtaamaan toisemme.
Kumpa se päivä tulisi pian❤️
On niin tyhjää ilman sua. Mikään ei tunnu miltään.
Näin että sun oli vaikea lähteä jälkeenpäin ajateltuna. En tiennyt siinä hetkessä että se päivä oli viimeinen, olisin tehnyt toisin. Olisin lähtenyt mukaan. Tiesitkin varmaan sen.
- Anonyymi
Siellä sitä oksitosiinihöyryissä pyöritään
- Anonyymi
Ai siihen samaan taloon asumaan kuin sinä?
- Anonyymi
Missä mä asun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä mä asun?
Etkö muista😳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö muista😳
Onko nyt tunteita vai ei
- AnonyymiUUSI
Ei taida olla nyt vapaita kämppiä. Seuraa ilmoituksia 🤭
📝👀
- Anonyymi
https://youtu.be/5PjKX21v5CU?si=3XwgFrLPpYORe0jr Tässä vois olla lisää sanoja siihen mitä ehkä tarkoitat.
- AnonyymiUUSI
Hirrvee ikävä sua kaakkois-Suomen ukko ❤️
- AnonyymiUUSI
Siinä vierellä oli ruuhkaa.
- AnonyymiUUSI
Mä purjehtisin vuoksesi ⛵️🌊
siniset ja turkoosit meret,
kiipeäisin isoimmat vuoret 🏔️🧗♀️
kiertäisin kaikki maat,🌍
joihin kanssasi tahtoisin,
ja sun vuoksesi tekisin
kaiken sen aina uudelleen,
kunnes löydän
sut jälleen.❤️
~ap- AnonyymiUUSI
Noloa liibalaabaa 🤡
- AnonyymiUUSI
Oi kun kaunista rakas❤️
- AnonyymiUUSI
Kuka miksi milloin ja mitä se olisi hyödyttänyt
- AnonyymiUUSI
En voinut jäädä muista kun tunne syistä .
Sivusta - AnonyymiUUSI
Se sattui kun sä menit 😔
Itkin ja itken vieläkin ❤️
Ikävä niin paljon sua.
Suljen silmät ja näen sut edessäni. 🤗 - AnonyymiUUSI
Sun paikkaa ei vie kukaan ❤️
- AnonyymiUUSI
Ei sunkaan rakkaimpani ❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053