Mitä tekisi entisen kanssa

Anonyymi-ap

Kun se sanoi, että ei luovuta ennen kun mä oon löytänyt uuden ja ei suostu ottamaan tavaroitansa vastaan? Neuvoja?

28

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerrot että sinulla on uusi

• Anonyymi

No tämä voisi olla hyvä, mutta en usko että uskoo!

• Anonyymi

Annat tarkan ajakohdan ja sanot että tuolloin tavarat löytyy ovenpielestä ulkoa. Tai roskiksesta. Piste!

• Anonyymi

Kysyin virkavallalta, en saa laittaa. Pitää antaa toipumisaikaa!

• Anonyymi

Nii, i😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin virkavallalta, en saa laittaa. Pitää antaa toipumisaikaa!

Hoitaako ne palstasetä enemmänkin tällaisia kuriiripalveluita? Hyvä tietää jos tarttee joskus antaa työmääräyksiä

• Anonyymi

Mee tallille(rikollisten) ja selitä sun tilanne.

• Anonyymi

Mikä se Pohjoismainen Vastarintaliikekin on, sano niille.

• Anonyymi
        UUSI

Älä saata minua aloittajaäijä kiusaukseen amen

• Anonyymi

Palkkaa eskortti esittämään sun uutta rakasta ja sanomaan sille että tavarat pitää saada ulos jotta hänen tavaroille tulee tilaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ai sinut vai kirsi?

• Anonyymi
        UUSI

Tätä olen miettinyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinut vai kirsi?

No ei ole oman alan hommia joten mene sinne laitokseen jotta saat lääkityksen harhoihisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä olen miettinyt

Varmasti toimii kun hän näkee omin silmin niin se varmasti herättää.

• Anonyymi

Eiku öhöps, taitaakin olla laitonta. Ehkä voitte löytää jonkun paikan jossa jitella asian selväks, ehdota vaikka jotain terapiaa, tai jotain, ihan sillä syyllä, että asiaan tulee joku ratkaisu. Vähön huono kyllä neuvoa ylipäätään mitään, kun ei tunne koko kuviota... 🤓

• Anonyymi

Minä olen vain pakannut exän tavarat ja jos ei ole 2vuoden sisällä hakenut niin minä olen heittänyt roskiin.
      Jos on ollut nalleja, panoksia tai jotain muuta vastaavaa niin minä olen vienyt ne poliisilaitokselle.
      Minä olin soittanut ensin ja he antoivat sieltä ohjeet miten minun piti toimia.
      Toimin sen mukaan, koska löysin hänen jättämiä panoksia 10vuoden jälkeen niin minä sitten kävelin panokset käsilaukussa poliisilaitokselle ja sanoin, että : Nämä ovat Xxxx Xxxxxx panoksia ja minä en näitä tarvi.
      Minulle annettiin uusi ohje eli : JOS PANOKSIA TAI MUUTA VASTAAVAA LÖYDÄT NIIN SOITAT POLIISI TULEE HAKEMAAN!
      Minä tietenkin sanoin, että ; Minä menen kotia näiden panosten kanssa ja soitan poliisit hakemaan.
      Kyllä hän otti ne panokset vastaan,koska kaikki asiat alko menemään vähän väärin niiden ohjeistusten mukaan.

Tietenkin olin sanonut oman nimeni ja sanoin vielä, että : Jos ei niitä tarvi hävittää niin toimita sille minun ex-miehelle kotia ne ja sano, että ex-rouva lähetti terveisiä.

Ei siitä mitään ongelmia tullut,koska minä olin jo loukannut ex-mieheni kunniaa!

• Anonyymi
        UUSI

Kerrotko aloittajasetä hiukan lisää siitä, että miten loukkasit tämän häiskän kunniaa? Kiinnostaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko aloittajasetä hiukan lisää siitä, että miten loukkasit tämän häiskän kunniaa? Kiinnostaa

Minä sain ensin tietää, että hän pettää minun kanssa eli he loukkasivat minun kunniaa, mutta siitä ei ollut tarvetta alkaa käräjöimään koska me erottiin.
        He alkovat haastamaan riitaa joka asiasta vaikka minä olin hyväksynyt heidän suhteensa, mutta heille ei käynyt mikään mikä liittyi minuun ja minun mies sekä kaveri suhteisiin.
        He vaativat minua kunnioittamaan, koska he tunnustivat aiheuttaneensa minulle taloudellisia sekä muita vahinkoja sillä, että he syyllistyivät minun vainoamiseen. Asia on edelleen hoitamatta, koska kyseessä on murha jossa ollaan toimittu tietoisesti ja tarkoitus on saada murhattua minut ns paperilla.
        Tuossa asiassa jäi joku asia häiritsemään minua, koska minun vaisto sanoi että tähän liittyy muitakin enkä vain yksistään minä.
        Tuon jälkeen minä sain lisää kunniallisia vainoajia kiinni jotka TUNNUSTIVAT VAINOAVANSA MINUA samalla tavalla niin, kuin edelliset.
        Se mikä minua oli jäänyt häiritsemään tässä vainous asiassa oli mies joka on myös vainouksen kohteena.
        Ei heillä kiinnosta keiden naisten kanssa olen tekemissä vaan heitä kiinnostaa mies joka on ilmeisesti UHKA HEILLE MINUN PUOLISONA vaikka TOTUUS ON SE, ETTÄ ME KYLLÄ VAINOTTUINA YMMÄRRETÄÄN SE, ETTÄ MEIDÄN YKSITYIS ELÄMÄ SUOJATAAN VALTION TOIMESTA JA MEIDÄN PITÄÄ LUOTTAA SIIHEN, ETTÄ MEIDÄN UUSI SUOJATTU ELÄMÄ EI VUODA JULKISUUTEEN.

En minä koe sitä ongelmana, koska ihmiset kutsuvat meitä edelleen nimillä joilla ovat tottuneet kutsumaan.
        Minä en tiedä vielä mihin pieneen kaupunkiin haluan muuttaa, koska PIENISSÄ KYLISSÄ TIEDOT LEVIÄÄ JA IHMISET OVAT KATEELLISIA TYYLIIN ” VOI VEE SE VETI TUOTA TURPAAN JA MINÄ OLIN SIINÄ NIIN MINÄ EN SAANUT, MUTTA TUO SAI 20 000 EUROA JA UUDET HAMPAAT.”
        Tuo on tietenkin syy mikä saa aikaan sen, että pitää miettiä mihin muuttaa ja missä vois olla ihmisiä jotka YMMÄRTÄÄ, että meidän avulla saadaan toiset myös suojaan. Rikolliset, päihdeongelmaiset ja ihmiset jotka liittyy vainoajiin on vain niin HELPPO SELVITTÄÄ ja poistaa, koska monessa pienessä kaupungissa halutaan ONGELMISTA EROON ja VAINOTUT JOS OLLAAN JOUDUTTU VAINOUTUIKSI KOSKA ME EI OLLA RIKOLLISIA EIKÄ PÄIHDEONGELMAISIA niin mehän vain siivootaan nuo ongelmat pois sieltä.

Minulle sanottiin : Muuta Ouluun.
        En viitsinyt sanoa, että : ONKO ROUVA VANKI SITÄ MIELTÄ OIKEESTI, ETTÄ VANKILAT PITÄÄ LAKKAUTTA JA KAIKKI RIKOLLISET PÄÄSTETÄÄN VANKILOISTA ULOS. ELI JOS JOKU MIES RAISKAA, RYÖSTÄÄ TAI PIEKSÄÄ NIIN HÄN EI OLE RIKOLLINEN VAAN HÄN TOIMII OIKEIN.

Voin tunnustaa, että vankilassa oli vankina ihan hauska olla, kun olit heidän kanssa vankina ja he kertoivat omia juttujaan. Ei meillä kommunikointi ongelmia ollut, koska minä sanoin heille, että : Mitä vxxxua sinä selität oikein.

Vankilassa ensimmäinen aamu ja ulkoilu oli TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS.
        Minä olin ulkoilemassa MIES VANKIEN TAKKI PÄÄLLÄ JA KENGÄT JALASSA TOISEN VANGIN KANSSA.
        Hän sanoi minulle, kun kerroin hänelle, että minä olen kunnianloukkaus sakko vankina. Hän sanoi minulle, että : Kävellään täällä ulkona.
        Minä sanoin hänelle, että : Minä en näissä kamppeissa kyllä kävele!
        Muija lähti kävelemään miesten takki päällä ja kengät jalassa. Joku huusi ikkunasta : HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!
        Minä seisoin oven vieressä ja katsoin, kun TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS KÄVELI SITÄ PIHAA YMPÄRI.

En suostunut menemään ulos ennen, kun sain oman takkini sekä kengät. En minä niitä voinut enään käyttää.
        Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki kävi minun kunnian päälle, koska KUNNIANSA LOUKANNEIDEN MIELESTÄ NAISTENPÄIVÄÄ VIETETÄÄN VANKILASSA MIES VANKIEN ISOT TAKIT PÄÄLLÄ JOKA OLI VARMAAN KOKOA 58 niin se mahtuu kaikille ja saappaat oli koko 47 eli nekin sopii kaikille!

Kyllä vankilan henkilökunta oli minun kanssa samaa mieltä, että onhan se tietenkin kunnia jos joka TALOSSA ON 58 numeron takki ja 47 numeron saappaat joilla kävellään ympäri vuoden, koska sehän ei koskenut minua eikä heitä vaan vankeja sekä heitä joiden kunnioita olin loukannut!

En ole kyllä RONJA RYÖVÄRINTYTÄR JOKA SALAA TAPAILI MATTISTA, koska EI MATTI LIITY TÄHÄN JUTTUUN MILLÄÄN TAVALLA!
        MATTI MUUTTAA TULEVASSA VAIN ERÄIDEN KUKKAROON ASUMAAN.

Minkäs teet jos MATTI on MEIDÄN TURJAKKEIDEN KAVERI JONKA AVULLA ME VOIDAAN PELATA NAPPULA PELIÄ.
        ENOKIN ON SENTÄÄN MEILLÄ APUNA, KOSKA HÄNEN POJILLAAN KUN PELATAAN NIIN EI VOI MUUTA, KOSKA HE ASUVAT HÄVIÄJINÄ RUOTSISSA!
        OTETAAN SIELTÄ MATTI KUKKAROON, PISTETÄÄN SAMPO TÖIHIN JA LADOTAAN PEKKAA VIELÄ PÄÄLLE!
        TURJAKE MIEHENI HYPPÄ REKAN RATTIIN NIIN MEILLÄ ON SENTÄÄN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN RAHA-SAMPO JOKA LIIKKUU RENKAIDEN PÄÄLLÄ JA REKKA ON RAHAA TÄYNNÄ JA KAIKKI RAHAT ON MINUN!

SE OLI KUNNIANLOUKKAUS JÄTTÄÄ RYÖSTÄMÄTTÄ SE ISO TÄYS PERÄVAUNU REKKA JOKA TULI SUOMEN RAHAPAJALTA JA SE OLI RAHAA TÄYNNÄ.
        EI NE RAHAT SIELTÄ SENTÄÄN ITSESTÄÄN PANKKEIHIN, KAUPPOIHIN JA IHMISTEN KÄYTTÖÖN ILMESTY!

YRITIN KERRAN LASKEA, ETTÄ PALJONKO TÄYS PERÄVAUNU REKKAAN OIKEIN MAHTUU NIITÄ SETELI NIPPUJA!
        MENI LASKUT SEKAISIN JO SIINÄ VAIHEESSA, KUN MINÄ OLIN LASKENUT ENSIMMÄISEN PUOLI METRIÄ ELI MONTAKO NIPPUA SIIHEN TARVII!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sain ensin tietää, että hän pettää minun kanssa eli he loukkasivat minun kunniaa, mutta siitä ei ollut tarvetta alkaa käräjöimään koska me erottiin.
        He alkovat haastamaan riitaa joka asiasta vaikka minä olin hyväksynyt heidän suhteensa, mutta heille ei käynyt mikään mikä liittyi minuun ja minun mies sekä kaveri suhteisiin.
        He vaativat minua kunnioittamaan, koska he tunnustivat aiheuttaneensa minulle taloudellisia sekä muita vahinkoja sillä, että he syyllistyivät minun vainoamiseen. Asia on edelleen hoitamatta, koska kyseessä on murha jossa ollaan toimittu tietoisesti ja tarkoitus on saada murhattua minut ns paperilla.
        Tuossa asiassa jäi joku asia häiritsemään minua, koska minun vaisto sanoi että tähän liittyy muitakin enkä vain yksistään minä.
        Tuon jälkeen minä sain lisää kunniallisia vainoajia kiinni jotka TUNNUSTIVAT VAINOAVANSA MINUA samalla tavalla niin, kuin edelliset.
        Se mikä minua oli jäänyt häiritsemään tässä vainous asiassa oli mies joka on myös vainouksen kohteena.
        Ei heillä kiinnosta keiden naisten kanssa olen tekemissä vaan heitä kiinnostaa mies joka on ilmeisesti UHKA HEILLE MINUN PUOLISONA vaikka TOTUUS ON SE, ETTÄ ME KYLLÄ VAINOTTUINA YMMÄRRETÄÄN SE, ETTÄ MEIDÄN YKSITYIS ELÄMÄ SUOJATAAN VALTION TOIMESTA JA MEIDÄN PITÄÄ LUOTTAA SIIHEN, ETTÄ MEIDÄN UUSI SUOJATTU ELÄMÄ EI VUODA JULKISUUTEEN.

En minä koe sitä ongelmana, koska ihmiset kutsuvat meitä edelleen nimillä joilla ovat tottuneet kutsumaan.
        Minä en tiedä vielä mihin pieneen kaupunkiin haluan muuttaa, koska PIENISSÄ KYLISSÄ TIEDOT LEVIÄÄ JA IHMISET OVAT KATEELLISIA TYYLIIN ” VOI VEE SE VETI TUOTA TURPAAN JA MINÄ OLIN SIINÄ NIIN MINÄ EN SAANUT, MUTTA TUO SAI 20 000 EUROA JA UUDET HAMPAAT.”
        Tuo on tietenkin syy mikä saa aikaan sen, että pitää miettiä mihin muuttaa ja missä vois olla ihmisiä jotka YMMÄRTÄÄ, että meidän avulla saadaan toiset myös suojaan. Rikolliset, päihdeongelmaiset ja ihmiset jotka liittyy vainoajiin on vain niin HELPPO SELVITTÄÄ ja poistaa, koska monessa pienessä kaupungissa halutaan ONGELMISTA EROON ja VAINOTUT JOS OLLAAN JOUDUTTU VAINOUTUIKSI KOSKA ME EI OLLA RIKOLLISIA EIKÄ PÄIHDEONGELMAISIA niin mehän vain siivootaan nuo ongelmat pois sieltä.

Minulle sanottiin : Muuta Ouluun.
        En viitsinyt sanoa, että : ONKO ROUVA VANKI SITÄ MIELTÄ OIKEESTI, ETTÄ VANKILAT PITÄÄ LAKKAUTTA JA KAIKKI RIKOLLISET PÄÄSTETÄÄN VANKILOISTA ULOS. ELI JOS JOKU MIES RAISKAA, RYÖSTÄÄ TAI PIEKSÄÄ NIIN HÄN EI OLE RIKOLLINEN VAAN HÄN TOIMII OIKEIN.

Voin tunnustaa, että vankilassa oli vankina ihan hauska olla, kun olit heidän kanssa vankina ja he kertoivat omia juttujaan. Ei meillä kommunikointi ongelmia ollut, koska minä sanoin heille, että : Mitä vxxxua sinä selität oikein.

Vankilassa ensimmäinen aamu ja ulkoilu oli TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS.
        Minä olin ulkoilemassa MIES VANKIEN TAKKI PÄÄLLÄ JA KENGÄT JALASSA TOISEN VANGIN KANSSA.
        Hän sanoi minulle, kun kerroin hänelle, että minä olen kunnianloukkaus sakko vankina. Hän sanoi minulle, että : Kävellään täällä ulkona.
        Minä sanoin hänelle, että : Minä en näissä kamppeissa kyllä kävele!
        Muija lähti kävelemään miesten takki päällä ja kengät jalassa. Joku huusi ikkunasta : HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!
        Minä seisoin oven vieressä ja katsoin, kun TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS KÄVELI SITÄ PIHAA YMPÄRI.

En suostunut menemään ulos ennen, kun sain oman takkini sekä kengät. En minä niitä voinut enään käyttää.
        Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki kävi minun kunnian päälle, koska KUNNIANSA LOUKANNEIDEN MIELESTÄ NAISTENPÄIVÄÄ VIETETÄÄN VANKILASSA MIES VANKIEN ISOT TAKIT PÄÄLLÄ JOKA OLI VARMAAN KOKOA 58 niin se mahtuu kaikille ja saappaat oli koko 47 eli nekin sopii kaikille!

Kyllä vankilan henkilökunta oli minun kanssa samaa mieltä, että onhan se tietenkin kunnia jos joka TALOSSA ON 58 numeron takki ja 47 numeron saappaat joilla kävellään ympäri vuoden, koska sehän ei koskenut minua eikä heitä vaan vankeja sekä heitä joiden kunnioita olin loukannut!

En ole kyllä RONJA RYÖVÄRINTYTÄR JOKA SALAA TAPAILI MATTISTA, koska EI MATTI LIITY TÄHÄN JUTTUUN MILLÄÄN TAVALLA!
        MATTI MUUTTAA TULEVASSA VAIN ERÄIDEN KUKKAROON ASUMAAN.

Minkäs teet jos MATTI on MEIDÄN TURJAKKEIDEN KAVERI JONKA AVULLA ME VOIDAAN PELATA NAPPULA PELIÄ.
        ENOKIN ON SENTÄÄN MEILLÄ APUNA, KOSKA HÄNEN POJILLAAN KUN PELATAAN NIIN EI VOI MUUTA, KOSKA HE ASUVAT HÄVIÄJINÄ RUOTSISSA!
        OTETAAN SIELTÄ MATTI KUKKAROON, PISTETÄÄN SAMPO TÖIHIN JA LADOTAAN PEKKAA VIELÄ PÄÄLLE!
        TURJAKE MIEHENI HYPPÄ REKAN RATTIIN NIIN MEILLÄ ON SENTÄÄN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN RAHA-SAMPO JOKA LIIKKUU RENKAIDEN PÄÄLLÄ JA REKKA ON RAHAA TÄYNNÄ JA KAIKKI RAHAT ON MINUN!

SE OLI KUNNIANLOUKKAUS JÄTTÄÄ RYÖSTÄMÄTTÄ SE ISO TÄYS PERÄVAUNU REKKA JOKA TULI SUOMEN RAHAPAJALTA JA SE OLI RAHAA TÄYNNÄ.
        EI NE RAHAT SIELTÄ SENTÄÄN ITSESTÄÄN PANKKEIHIN, KAUPPOIHIN JA IHMISTEN KÄYTTÖÖN ILMESTY!

YRITIN KERRAN LASKEA, ETTÄ PALJONKO TÄYS PERÄVAUNU REKKAAN OIKEIN MAHTUU NIITÄ SETELI NIPPUJA!
        MENI LASKUT SEKAISIN JO SIINÄ VAIHEESSA, KUN MINÄ OLIN LASKENUT ENSIMMÄISEN PUOLI METRIÄ ELI MONTAKO NIPPUA SIIHEN TARVII!

Lisään, että EI VARMASTI OLLA TOIMITTU EPÄREHELLISESTI.
        YRITTÄJÄT JOILLE TEIN KELAN TYÖMARKKINATUELLA TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA PANOSTAJIEN KANSSA TÖITÄ SAIVAT SENTÄÄN VALTIOLTA AVUSTUSTA SIITÄ, KUN HE OTTIVAT MINUT TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLE TÖIHIN.
        HE LASKUTTIVAT MINUN TYÖN TEOSTA, KOSKA MINÄ OLIN PANOSTAJIEN APULAISENA VAIKKA TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA OLEVALLA EI SAA KORVATA TYÖNTEKIJÖITÄ. JOS ALETAAN KORVAAMAAN NIIN HÄNELLE KUULUU MAKSAA SE PALKKA MIKÄ TYÖSTÄ KUULUU MAKSAA. JOS EI OLE SAANUT NIIN KYSEESSÄ ON TYÖSYRJINTÄ SEKÄ PIMEÄN TYÖVOIMAN KÄYTTÖ.

Tuo koulutus sekä työssä oppijakso aika liittyi myös FACEBOOK KUNNIANLOUKKAUS ASIAAN JA MINULLA OLI MUKA JÄÄNYT HUOMAAMATTA MIEHENI.

En kehannut edes sanoa, että : Voi vxxxu ja hänen kaverinsa hoitelivat jo kerran tuon ongelman pois joten minkä helvetin takia hänet piti vielä takaisin vääntää tähän asiaan!
        Minä näin hänen kaverinsa tuon jälkeen ja hän pukkas pään oikein AUTON IKKUNASTA ULOS ja NAURO MINULLE!

Minä tajusin jossain vaiheessa, että minä olin tavannut hauskan sekä mukavan miehen, mutta hän on poliisi ja en minä helvetti voi poliisia ottaa mieheksi, koska minun ex-mies vainoaa minua uuden vaimonsa kanssa.
        Heidän mielestä tuo poliisikin on KUNNIANLOUKKAUS joten minä pyrin eroon hänestä, mutta hän ei suostu KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JOIDEN KUNNIOITA ME LOUKATAAN VAAN MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA HÄNTÄ JA HYVÄKSYÄ SE, ETTÄ HÄN ON MYÖS VAINOTTU!
        Hänestä tämä on muka hyvä juttu ja minä en kyllä mitään hyvää tässä näe, koska poliisin kanssa RAHA-REKAN RYÖSTÖ EI OLE KYLLÄ MIKÄÄN HYVÄ JUTTU VAIKKA KUNNIANSA LOUKANNEIDEN MIELESTÄ TUO OLIS PITÄNYT TEHDÄ NIIN, KUIN MONTA MUUTAKIN RYÖSTÖÄ JOITA EI OLLA TEHTY!

• Anonyymi
      UUSI

Tuo voi täyttää ahdistelun merkit. Hänen pitää kunnioittaa sun tahtoa.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, niin pitäisi mut kai tämäkin on jokin keino pitää kiinni jossain muodossa!

• Anonyymi
      UUSI

Ei sulla ole mitään velvollisuutta säilyttää jonkun miesvauvan tavaroita. Hän ei ilmeisestikään niitä kaipaa, joten minä pistäisin vain roskiin tilaa viemästä. Tai veisin esim. SPR:n kirpputorille. Ostakoon sieltä omansa takaisin, jos haluaa.

• Anonyymi
        UUSI

Toivotaan aloittajasetä että nämä kommentaarisi luo sitä mielikuvaa näille vaaveille mitä haet. Naiselta tämä

• Anonyymi
      UUSI

Onko mahdollista kuskata sen tavarat sen omalle pihalle? Kantakoon siitä sisään jos haluaa.

• Anonyymi
        UUSI

Olisikin mahdollista, olisin vienyt jo.

• Anonyymi
      UUSI

No, etsi sitten uusi tai hommaa lähestymiskielto.

• Anonyymi
        UUSI

Niin pitää kysyä työkaverilta😂

• Anonyymi
      UUSI

Narraa sitä, että joudut psykalle kun sinua aina jyrätän, niinkuin teitä naisia aina jyrätäänkin. Vaginakinhan antaa periksi, mies on tunkeutuja. Auka alkukantainen juttu. Ehkä hän haluaa olla vähän suojelijana, kun tietää minkälaisia miehet on, jossei rakkudesta ymmärrä mitään, kuten valtaosan kohdalla taitaa olla. Sieltähän tulee pilvinpimein jätkiä vain nussimaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      202
      4218
    2. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      146
      3778
    3. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      95
      3152
    4. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      43
      1589
    5. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1438
    6. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1375
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      33
      1367
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1341
    9. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      116
      1130
    10. Martina haluaa Marbellaan

Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1053
    Aihe