. Ootkihan sä kusipää, tavallaan ois tosi hyvä. Siis ei varmaan koskaan kyllä tavata. Oon aika herkkis. Mietin että mitä jos näkisin sut joskus kaukaa, jossain kadun kulmassa. Oon unelmoinnu siitä. Semmosestakin alkaa heti kyynelet valumaan. Nään sut usein unessa, silloin ei kyllä kyyneleitä tule. Kerran näin unta, että olit kadun toisella puolella, tulit luokse ja sun olemus oli jotenkin inttävä "kato nyt ei tässä oo mitään". Ehkä se oli aika selvä viesti. Peuhaan vain omien sentimentaalisten harhojen kanssa. Elämä on välillä niin raskasta. Ihmiset on aivan hirveitä, tosi rikkinäisiä. Tietysti itekin. On kiva unelmoida.
Mun mielestä oot lumoava
15
297
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen kuningatar👸 mulle ei kukaan puhu rumasti
- Anonyymi
Mitä jos ootkin menehtynyt läheinen, joka on uudestisyntynyt. Semmoisiakin yliluonnollisia tapauksia kai on. Se ois vähän, hmm..
- Anonyymi
Ei kai sulle kukaan puhu rumasti, toivottavasti ei. Puhuin eilen ensimäistä kertaa kasveille. On yks kasvi, josta tuut jotenkin mieleen.. Olisin halunnu jutella siitä, mutta muuta kasvit oli siinä.
- Anonyymi
Oin varma, että oot kuningatar. Voit ihan hyvin olla.
- Anonyymi
Miehet ei hoida busineksiä mun aikana. Minä saan istua rauhassa ravintolan puolella kun he hoitavat töitään. Kukaan. Siis ei kukaan puhu minulle pahasti vaan kunnioittavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei hoida busineksiä mun aikana. Minä saan istua rauhassa ravintolan puolella kun he hoitavat töitään. Kukaan. Siis ei kukaan puhu minulle pahasti vaan kunnioittavasti.
Ehkä olet tavannut vain taviksia miehiä, et persoonallisia miehiä, joilla on myös omaa tahtoa. Ei se ole pahasti sanottu jos sanoo esim. oman mielipiteen. Haistattelut ovat eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olet tavannut vain taviksia miehiä, et persoonallisia miehiä, joilla on myös omaa tahtoa. Ei se ole pahasti sanottu jos sanoo esim. oman mielipiteen. Haistattelut ovat eri asia.
Voi kun olisikin kaikki ollut taviksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun olisikin kaikki ollut taviksia.
Minusta aivan jokainen Suomen mies on tavis, ei erotu mitenkään massasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta aivan jokainen Suomen mies on tavis, ei erotu mitenkään massasta.
Miksi tekijän pitäisi erottua massasta? Sehän olis heikkoutta.
- Anonyymi
Just, no. Nukkumaan
- Anonyymi
Nythän on vasta ilta🥂🍸 en koskaan unohda miten nimittelit minua👄💅minua ei ole nimitelty sillä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän on vasta ilta🥂🍸 en koskaan unohda miten nimittelit minua👄💅minua ei ole nimitelty sillä tavalla.
Missä hengessä tehty. Aiheesta(?) , ei sillä väliä. Vähän vaikea hahmottaa. Jos olen loukannut, niin ilman muuta pyydän anteeksi ja jos voit antaa anteeksi, niin olet kyllä sitten tosi reilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä hengessä tehty. Aiheesta(?) , ei sillä väliä. Vähän vaikea hahmottaa. Jos olen loukannut, niin ilman muuta pyydän anteeksi ja jos voit antaa anteeksi, niin olet kyllä sitten tosi reilu.
Koska en pyytänyt sinua sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en pyytänyt sinua sisään
Ok, ohi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok, ohi.
Ootiko luonnon päälle kun ei ovi auennut? Siitäkö tämä helvetti irtosi¿ wauwa ei saa mitä haluaa¿
Hills have eyes¹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053