auta olemaan valmis paluutasi varten
"Anna anteeksi kaikki, millä olen tänään rikkonut sinua vastaan ihmisenä,
enkä edes ihmisen tavoin, vaan kuin pahaakin pahempi olento."
Kiitos Jeesus ristintyöstäsi
18
172
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pyydä Jeesusta sydämeesi, Jeesus pelastaa
- AnonyymiUUSI
Olit taas hiljainen.
- AnonyymiUUSI
Hyvä saarna Antti Ylipelkosella. Teroittaa sitä, miten ihmeellistä että se henkilö jonka kautta luotiin linnunradat, galaksit, koko käsittämätön luomakunta, tuli lihaksi, se persoona.
- AnonyymiUUSI
Miksi pyytelet jälkikäteen anteeksi? Etkö voi vain olla olematta paha? Aikuinen ihminen voi kyllä vaikuttaa omaan käytökseensä.
- AnonyymiUUSI
Tällä palstasedällä on ehkä hiukan maaginen suhtautuminen näihin hengellisiin asioihin ns wash and go- ajattelu?
- AnonyymiUUSI
"Jeesus pelastaa" on tekosyy. Saa olla "ihminen" ja tehdä mitä sattuu, kun Jeesus kuitenkin antaa anteeksi ja pääsee taivaaseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Jeesus pelastaa" on tekosyy. Saa olla "ihminen" ja tehdä mitä sattuu, kun Jeesus kuitenkin antaa anteeksi ja pääsee taivaaseen.
Tästä syystä ateistit käyttäytyy usein moraalisemmin kuin uskovaiset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstasedällä on ehkä hiukan maaginen suhtautuminen näihin hengellisiin asioihin ns wash and go- ajattelu?
Father, i have sinned ku mafiaelokuvassa, vaan ei sinne päinkään ole tämä palstaäijä. Rukoilkaamme. Arvatkaa kuka
- AnonyymiUUSI
Synnin tekijät saa anteeksi ja makaamaan mutta taivaaseen sellainen ei pääse. Lue 10 käskyä
- AnonyymiUUSI
Eikö se ole hyvä jos joku tulee synnintuntoon. Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.
Näin se menee. Ei täällä yksikään synnitön ole.
Tämä on sivusta. - AnonyymiUUSI
Se on vähäkuin Raamatun mukaan.
Mies, joka luuli itseään synnittömäksi solvasi kanssaihmistään. Onneksi en ole tommonen kuin tuo toinen halveksin. Halveksittu kuitenkin pelastui. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole hyvä jos joku tulee synnintuntoon. Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.
Näin se menee. Ei täällä yksikään synnitön ole.
Tämä on sivusta.Heitä on jotka tekevät sen pyhällä tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähäkuin Raamatun mukaan.
Mies, joka luuli itseään synnittömäksi solvasi kanssaihmistään. Onneksi en ole tommonen kuin tuo toinen halveksin. Halveksittu kuitenkin pelastui.Kuka pelastui
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heitä on jotka tekevät sen pyhällä tavalla.
Pyhällä tavalla syyttävät syyttömiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pelastui
Avaa Raamattu. Ei ne nimet vaan asian ydin.
Jeesus sanoi. Ei teidän tarvitse aikakausista mitään tietää lienee sama yksittäisistä nimistä.
- AnonyymiUUSI
Jeesuksen veresssä on phsyvä anteeksiantamus:
Efesolaiskirje 1:7 FB38
[7] jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.
Kolossalaiskirje 1:14 FB38
[14] Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
Kolossalaiskirje 2:13-14 FB38
[13] Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset, [14] ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
Efesolaiskirje 4:32 FB38
[32] Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.
Pilkkaajat väittävät että me uskovat käytämme Jumalan armoa tekosyynä syntiin. Joku eksynyt ja oppimaton uskova voi käyttää.
Mutta Jumalan armo on tarkoitettu pyhän elämän avaimeksi:
2. Korinttilaiskirje 5:15 FB38
[15] ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut.
Itselleen elävä tekee aina syntiä. Jumalan armon/ Jeesuksen kuoleman ja ylösnousemuksen tarkoitus:
Tituskirje 2:11-14 FB38
[11] Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille [12] ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa, [13] odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä, [14] hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.- AnonyymiUUSI
....
Siis pysyvä anteeksiantamus, niille, jotka turvaavat Jeesukseen ja Jeesuksen tekoihin, omiensa sijaan.
1. Korinttilaiskirje 15:1-4 FB38
[1] Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte [2] ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. [3] Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, [4] ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, - AnonyymiUUSI
Kiitos näistä sanoista, jotka välitit tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1494903- 1843953
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1213633Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452930- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631394Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.321350Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271