surukin voi tappaa, jos on sellainen kokemus että on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti kauan. Sitä se kaikki kautta rantain esitys oli. Kukaan ei kysynyt kertaakaan sitä, mikä tekee elämästä juuri minun näköiseni! Mitkä asiat saavat minut kokemaan elämäni olevan hyvää.
Kauan jatkunut
7
228
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kaikki alkoi mennä pieleen välittömästi projektin aloittamisen jälkeen! Tuntuu käsittämättömältä ettei minun mielipiteellä ollut mitään merkitystä! Ihmiset luulivat tekevänsä hyvää ja se oli täysin väärä käsitys ja se, ettei minun hätähuutoa projektin lopettamisesta otettu ollenkaan huomioon! Hyvin todennäköisesti en tule selviämään projektin aiheuttamista ahdistuksen ja kauhun tunteista enää koskaan niin, että kokisin niiden tunteiden loppuneen kokonaan!
- Anonyymi
Stalkkeri tuomon tarinat
- Anonyymi
Vainooja tuomo
- Anonyymi
Rotanraato
- Anonyymi
Suruun on moni kuollut siis sen aiheuttamiin sairauksiin. Tai sydänkohtaukseen jne.
- Anonyymi
Monet vanhukset lähtevät usein parin vuoden sisällä molemmat kun ensin kuolee toinen ja toinen jää suremaan niin ei mene kauaa kun lähtee perässä.
- Anonyymi
Hyvin harvoin, jos kosjaan, elämässä kukaan tulee kyselemään että mitä sinä haluaisit tai tarvitsisit elämääsi, ei sellaista kannata jäädä odottamaan. Itse ne asiat pitää yrittää paikantaa ja hankkia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1984008Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit352220Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861258- 481129
- 74996
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57834- 56834
S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt71794