Onko aamukahvit jo juotu?☕ Mulla just tippumassa. Toivotan sulle mukavaa päivää 🙃rakastan ja ikävöin sua❤️
Huomenta rakkaimpani
19
346
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vähän on poskellaan nyt ei ole vielä kahvi maistunut kun pitää toimittaa asiat yöaikaan kun on hiljaista
- AnonyymiUUSI
Huomenta ja samoin kivaa päivää sulle🙃on ikävä ja rakastan takasin❤️
- AnonyymiUUSI
Kaffet tippuu täälläkin. Ja vettä tippuu taivaalta. Jotenkin niin hiljaista ja harmaata.
Ikävä on♥️🍂🍄🍁
Mitäs ajattelit tänään puuhastella?- AnonyymiUUSI
Onko palstasetä tämän roolisi takana ajatus, että olisit naisena edes vähän särmikkäämpi?
- AnonyymiUUSI
Naiset on kamalia
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Enpä paljon mitään oo tehny. Oon ollu kotona vaan.ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko palstasetä tämän roolisi takana ajatus, että olisit naisena edes vähän särmikkäämpi?
Olet täällä aamusta iltaan ja illasta aamuun jankkaamassa näitä samoja palstasetä horinoitasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet täällä aamusta iltaan ja illasta aamuun jankkaamassa näitä samoja palstasetä horinoitasi
Haittaako se sinua varsinkin silloin kun naista esittävän teksti on tarkoituksenhakuinen ryönäistä? Se on vähän erikoista, amigo
- AnonyymiUUSI
Huomenta ☕️🩷
Tästäkin tulee vielä hyvä päivä🌞
Mukavaa päivää 🫂 - AnonyymiUUSI
En ole kenenkään rakas mutta nyt minä juon kahvia ☕
- AnonyymiUUSI
Sama
- AnonyymiUUSI
ohi
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Ohi.
- AnonyymiUUSI
Huomenta ☀️ ei oo vielä. Sängyssä vielä pötköttelen. Samoin mä sua ❤️ mukavaa päivää sinnekin ja haleja 🤗💋
- AnonyymiUUSI
En ole vieläkään…hänen rakas vain olen❤️ ehkä se päivä tästä käynnistyy
- AnonyymiUUSI
Jos viimeinen sana olisi ollut eri murteella niin olisin kuvitellut tämän olevan minulle.
- AnonyymiUUSI
Se kirjoitetaan rakkainpani. Se ei ole komparatiivi vaan superlatiivi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1494903- 1843953
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1213633Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452930- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631394Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.321350Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271