Jaksaisin nostaa itseni pinnalle,

Anonyymi-ap

jos vain tietäisin että haluat minut. Et ketään toista, vain minut. Jaksaisin laittaa ihan kaikki asiat kuntoon ja uskoisin taas elämään. Minulla ei ole muita, on vain sinä. Haluaisitko minut? Osaisimmeko kohdella toisiamme parhaalla mahdollisella tavalla? Minä ainakin haluaisin yrittää, jos sinäkin olisit tosissasi.

45

485

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisi keskustella jossain

• Anonyymi

Minusta on erittäin oudoksuttavaa, että jok kuvittelee olevansa tämä ns kaikki, jonkun ainoa syy elää kuten palstaäijän aloitus fantasioi. Tämmöistä täyslaidallista ei kannattais varmaan tilittää kenellekään esim sielä tosielämässä😬

• Anonyymi

Kyllä haluaa🙂

• Anonyymi

En spekuloi täällä enää tätä juttua

• Anonyymi

Joo eipä näissä palstaäijän stooreissa ole mitään mitä spekuloida. Hieno homma

• Anonyymi

Liikaa vaadittu, kun ei saa olla muita naisia.

• Anonyymi

Ok. Byeeeeeee! 😅

• Anonyymi

Ei pitäisi lähteä leikkimään toisen tunteilla, jos ei ole valmis mihinkään.

• Anonyymi

Etsi itsellesi sellainen kenelle se käy ja tee asia selväksi heti alkumetreillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuinka moni tosissaan oleva särkyy juuri tuollaisesta? Itselläni kuuluu arvoihin yksiavioisuus ja sitä odotan toiselta myös. Oikeassa suhteessa rakastetaan toista ja tehdään se paras, että suhde voisi hyvin. Palvelee molempia.

• Anonyymi

Saako olla muita miehiä?

• Anonyymi

Ohho

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule. Tutustuminen on juuri sitä sanan merkityksessä. Ei kai kukaan ole kenellekkään mitään velkaa, jos toisella herää tunteita ja toinen taas ei näe, että kannattaa jatkaa. Sellaista se elämä on. Eikä siihen tarvita edes useita naisia. Kaikki ei elä niin, että aina on joku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule. Tutustuminen on juuri sitä sanan merkityksessä. Ei kai kukaan ole kenellekkään mitään velkaa, jos toisella herää tunteita ja toinen taas ei näe, että kannattaa jatkaa. Sellaista se elämä on. Eikä siihen tarvita edes useita naisia. Kaikki ei elä niin, että aina on joku.

Niin no, en nyt puhunut juuri sinun tilanteesta tai tuollaisesta tilanteesta, vaikka se sinulle saattaa ollakin vähän outoa, ettei kaikki kommentit ehkä kosketa sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosketelkaa toisianne

• Anonyymi

Et vastannut, että saako olla muita miehiä?

• Anonyymi

Kumpa tietäisin et haluat minut. Ajelehdin vain avomerelle päin. Silti katson taaksepäin vaikka pitäisi katsoa vain eteenpäin.

• Anonyymi

Voin mä sulle airot laittaa😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin mä sulle airot laittaa😃

Se kertoo luonteestasi paljon 🤔

• Anonyymi

No se meni jo, juuri tuon kohtelun takia. Ei voi vaatia toiselta, jos ei itse osaa kohdella oikein.

• Anonyymi

Juu paskaa vaan päälle lisää lisää vihaa ja paskaa lisää vittuilua ja pahaa oloa. LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! SAAAKO VIELÄ ENEMMÄN PASKAA JA VALITUSTA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu paskaa vaan päälle lisää lisää vihaa ja paskaa lisää vittuilua ja pahaa oloa. LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! SAAAKO VIELÄ ENEMMÄN PASKAA JA VALITUSTA

Olisikohan omalla toiminnalla vaikutusta asian. Sanat on sanoja, mutta miten teot loukkaa. Oma napa jne...

• Anonyymi

Ei ne pimperit toistaiseksi vielä juttele, edes meille naisille itsellemme, palstaäijä. Hienoa tekstiä taas psykoottiselle

• Anonyymi

Ei ole enää asiaa.

• Anonyymi

Mun tunteet katos kun tuhka tuuleen. En ymmärrä mitä kävi. En tunne mitään enää sua kohtaan😔

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣höpö höpöä hän ne olikin

• Anonyymi

Kun ikää tulee lisää, tunteet voi haalentua.

• Anonyymi

Siinähän uppoot sontaas ei kiinnosta hevon...

• Anonyymi

Eihän mun elämään kukaan muu mahtuisi, kun täytät sen jo nyt.

• Anonyymi

Ap kuulostaa ihmiseltä joka parisuhteessa alkaa uhkailemaan itsemurhalla jos kumppani haluaa erota. Kyllä sinun pitää saada asiasi kuntoon vaikka et saakaan tunteittesi kohdetta. Älä yritä manipuloida jotain hyväntahtoista ihmistä suhteeseen.

• Anonyymi

Voi kuulostaa, mutta en ole koskaan toiminut noin. ap

• Anonyymi

Täältäkä niitä ihmisiä manipuloidaan näihin suhteisiin, palstaäijä ja aapee?😉

• Anonyymi

nainen ❤️ mies
      - sivusta

• Anonyymi

Itsekin eräästä naisesta vieläkin sekaisin menevänä tunnistan kyllä nuo tunteet. Nykyään pystyy jo ajattelemaan paljon järkevämmin ja tunteet ovat tasaantuneet, mutta kolme vuotta sitten meno ei ollut ihan samanlaista.

Suosittelen lähtemään liikkeelle siitä, että haluaa parantaa itseään ja omaa elämäänsä, jos tiet sattuisivat kohtaamaan uudestaan joskus vuoden tai useamman päästä. Siinä ei menetä mitään ja vaikkei päätyisikään hänen kanssaan yhteen, niin ainakin oma elämä on silloin jo paljon paremmalla tolalla. Silloin saa myös tarjottua toiselle parastaan.

Minulla menee nykyään todella paljon paremmin ja aika auttaa, vaikka hän on minulle vieläkin elämäni rakkaus. Ehkä sitten viiden vuoden päästä tai seuraavassa elämässä.

• Anonyymi

Autan sinut jaloillesi ja sitten sinä hylkäät minut. Ei kiitos.

• Anonyymi

Eikai?

• Anonyymi

Onpa itseriittoista tekstiä tälle provosedälle. Sinullako on valtuuksia tai edellytyksiä nostella muita jaloilleen? Menee varmaan omassa mielessäsi naiselle, eikö niin?

• Anonyymi

Otin nännilävärit merkiksi rakkaidestani.

• Anonyymi

En usko, koska et halua mun kanssa s*ksiä. Se olisi ollut minulle tärkeää. M>N

• Anonyymi

Jaaha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha.

Niin. Tämän kommentin kirjoitti joku naisen kosketusta kaipaava mies, vai miten sä tämän luit? Hohhoijaa sivusta

• Anonyymi

Mitä siitä on hyötyä jos et pysty nostamaannitseäsi pinnalle kuin toisen avulla hukut/painut pohjaan kuitenkin taas kun toinennsut jättää tai ei jaksakkaan sua tai ei olekkaan sellainen kuin oletit mitä yhteistä on oletuksella ja luulolla ne on yksi ja sama asia eri sanoin kirjoitettuna ei minkään arvoisi ei vastaa tietoa mitenkään

• Anonyymi

En halua ketään toista kuin hänet kun en ole ketään kohtaan koskaan samoin tuntenut lämpöä ja intohimoa. Aika monen asian pitää ilmeisesti mennä kohdalle että näin pääsi käymään.
      Mut en halua myöskään ahdistaa ketään, mun rakkaus on pyyteetöntä. En pidä ketään kiinni, ihmisen tunteiden pitää saada liikkua ilman velvollisuudentuntoa ja pitäisi olla luottoa niin kohtaamiset hyviä.😊
      Jutella pitää enemmän että tiedettäisiin toistemme tilanteesta enemmän.
      Kyselisin usein kaikkea, mutta jätän kysymättä jos se on liian tungettelevaa- olen kiinnostunut tietämään.

• Anonyymi

Onko mahdollista tavata?

• Anonyymi

All by my self 🎶 All day, all night 🎶

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      156
      11042
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      47
      4315
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      66
      4054
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      197
      3664
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      101
      3486
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3340
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      1980
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1305
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      998
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      269
      964
    Aihe