muuta häiriköltä kunhan pysyt aina kaukana minusta! Olen mieluummin köyhä kuin sinun kanssasi missään tekemisissä koskaan!
En halua mitään
15
204
Vastaukset
- Anonyymi
Eva se jaksaa tilittää. Kuulemma. ;)
-1,60- Anonyymi
Vieläkin lataamoKuntoinen palikka koet, että tämä tekstailusi on causellinne eduksi? T naiselta ps älä muuten luule, että ymmärtäisin tästä sönkötyksestä sanaakaan
- Anonyymi
Aluksi ahdistusta oli vain öisin, en kestänyt pimeää, se saa hirviön nousemaan esiin. Olen istunut öisin vessassa lukemassa tai katsomassa sarjoja netistä. Nyt ahdistusta on myös silloin tällöin päivisin! Ainoa asia mitä toivon on saada elää rauhassa ilman minkäänlaista esitystä!
- Anonyymi
Omg🤭🫢joku yritti saada toisen rahat!
- Anonyymi
Tuomo on köyhä rotta
- Anonyymi
Monenko päivän ennakolla? -profet
- Anonyymi
Toisen rahat ei kiinnosta. Vain omat. 😂😁👍🏻👍🏻 Mutta ahneita kiinnostaa ne vähäkin oma. Hirveä tunteeton perse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomo on köyhä rotta
🥺🥺🥺🥺🥹ei saa.. mulla On nyt paha olla. Ei ketään saa haukkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen rahat ei kiinnosta. Vain omat. 😂😁👍🏻👍🏻 Mutta ahneita kiinnostaa ne vähäkin oma. Hirveä tunteeton perse.
Pahalta tuntuu jos pitää kylmässä maata ja silti olla toisen koira. 😭 mua sattuu tollanen että se kärsii😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahalta tuntuu jos pitää kylmässä maata ja silti olla toisen koira. 😭 mua sattuu tollanen että se kärsii😢
Onko se musta ♠️ nainen?
- Anonyymi
Kylläpä on taas sekavaa settiä!
- Anonyymi
Toivottavasti joku huomioi väsyneen päivittelysi tästä palstaäijän aloituksesta😏
- Anonyymi
Tällainen häirikkö eilen osui omaan tuulettimeen. Kävi todella hermoon, mutta onneksi kysyin tilanteen yläpuolella enkä vajonnut yhtä alas. Sinne päinkään. Mielessä kyllä kiehui.
- Anonyymi
Velkaantumisaste se tuom,eikö gubella lisääntyy,eikä yhtään ihme!
- Anonyymi
Oletko aloittaja varakaskin, sellainen kuva jäi aloituksesta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512