Pillun nuoleminen.

Anonyymi-ap

Moikka. Oonko mä jotenkin outo, kun tykkään todella paljon nuolla pillua? Mun mielestä ihanaa tuottaa toiselle nautintoa. Voin nuolla vaikka tunnin. Jotkut naiset ei tykkää ollenkaan, mutta toiset rakastaa. Kumpa löytäisin jonkun nuoltavaksi täältä pohjois Uudeltamaalta.

28

1441

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi, mä oon sit ihan yhtä outo. Se on parasta kun tunnet miten toisen kroppa reagoi jokaiseen liikkeeseen jonka itse teet. Rakastan kiusata pitkään ja sit kun on orkun vuoro niin sitä pitkitetään ja nautitaan. Vaimo tykkää myös paljon kun nuolen, yleensä sormetan tai dildotan samalla.

Ois mahtavaa päästä nuolemaan enemmänkin, erilaisia naisia ja pilluja.
      Jos sinulla nainen himottaisi päästä nauttimaan niin laitahan viestiä! ;)

• Anonyymi

Ai ai, kylläpä olisi ihana nauttia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ai, kylläpä olisi ihana nauttia

Pistä Kik viestiä tokar90 niin pääset nauttimaan.

• Anonyymi

Pillun nuoleminen oli silloin, kun seksiä vielä oli, mielipuuhaani josta vaimokin piti kovasti!
      Se oli keino tuottaa vaimolle orgasmi, kun hän sitä ei emätinyhdynnässä juuri saanut.
      Siitä tuli meille vuosikymmeniksi osa rakastelua ja näin saimme molemmat orgasmin.

Näitä nuolemissessioita kertyi varmaan pitkälti toista tuhatta, kunnes vaimo lopetti seksin lähinnä sairauden takia,

• Anonyymi

Tykkään kyllä nuolla vaikka ilman vastapalvelua.

• Anonyymi

Pillunliman nuolemisessa on miehelle iso vaara, jos nainen käyttää estrogeeniä sisältävää tököttiä tavaransa hoitamisen tai liukastamiseen.

• Anonyymi

Ihanaa, maku on taivaallinen... Ja lipaisun jälkeen oma alapääkin sykkii kuin haljetakseen... mhhhh!

• Anonyymi

Täällä olisi päälle kolmekymppinen nainen uudeltamaalta valmis nautintoon.
      Olen muodokas.
      Ja nauttisin kyllä varmasti...
      Nautin myös itse antaa nautintoa ja imeä toista.

• Anonyymi

Sopisko sulle vaikka autossa takapenkillä?
        Esim. jossain autiolla parkkipaikalla

Tällainen vanhempi setä Hki

• Anonyymi

Onko sulla Kik tai joku muu keino millä saa yhteyttä?

• Anonyymi

Täällä olisi 35v kundi jota kiinnostaa jos haluat. Pistä viestiä Kik tokar90

• Anonyymi00021

Mites m 55 ?
        Treensttu tappiin asti .

• Pillun nuoleminen on ihanaa. Olen aina nauttinut siitä.

• Anonyymi

Eiks toi oo ihan normaalia?

• Anonyymi

Oot kyllä outo, jos haluat pillua nuolla, ei kuulu kyllä panomiehen tapoihin.

• Anonyymi

Ehkäisykierukan hormonit sekoittuvat pillunlimaan myös, jonka yksi osatekijä on kohdunkaulan lima (cervical mucus). Estrogeeni aiheuttaa miehessä naisistumista, kuten rintojen, vyötärön, pakaroiden läskiintymistä ja halun sekä kyvyn alenemista.

• Ei ole! Ootteko nuollut hikistä pillua?

• Anonyymi00014

voisipa joku nuolla minua

• Anonyymi00015

Mistäpäin olet..haluaisin nuolla pilluasi..

• Anonyymi00016

Pillun nuolenta on paras ja palkitsevin asia näin miehen kannalta. Siihen ei kyllästy koskaan. Nytkin olisin valmis siihen.

• Anonyymi00017

Mitä vanhempi sitä parempi.Ei ylä ikä rajaa.Mistä löytyis.Olen 013 alueelta

• Anonyymi00018

Hieno asia. Itselläni fwb suhde 70v hoikan lapsettoman naisen kanssa. Annan hänelle kielihoitoa aina kun mahdollista, maistuu hyvälle ja simpukka erittää kiihotuslimaa paljon.
      Nuolen ja rakastelen hänen simpukkaansa, joka on kuin nuoren naisen, kiinteä, tiukka, kaunis katsoa. Pikkuhuulet ihanasti esillä ja klitorisnuppu tyrkyllä.
      Ihailen näkymää ja elimeni seisoo tuimasti valmiina työntymään naiseni kostean simpukan syvyyksiin.
      Mies 72v

• Anonyymi00019

Sama. Pimpsan nuoeleminen on parasta. Ei siksi ett minä tykkään siitä. Vaan se ett rouva tykkää. Ihana katsoa,/kuunnella hän nauttii.

• Anonyymi00020

Et ole

• Anonyymi00022

Himo olis päästä nuolemaan.Mies Joensuusta.

• Anonyymi00023

Löytyisikö Turun alueelta naista, jonka pääsisi nuolemaan usein☺️

• Anonyymi00024

Pillun nuoleminen on ihanaa! Ja kaikissa asennoissa. Nykyisin 69 toimii meillä parhaiten, tyttis on oppinut rentoutumaan ja uskoo että rakastan nuolla hänen pilluaan, samalla kun hän imee minun kyrpää.

• Anonyymi00025

Allekirjoitan täysin. Nautinnon tuottaminen toiselle on joskus jopa parempaa kuin oma laukeaminen...ei ole kiihoittavampaa kuin "opiskella" naista suuseksillä ja tunte, kuulla ja kokea hänen nautintoja. Aivan huikeaa t. Mikkelin mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3548
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      103
      3441
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      96
      3028
    4. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      74
      2819
    5. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      61
      2723
    6. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      96
      2521
    7. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      17
      2212
    8. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      8
      1823
    9. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      45
      1566
    10. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1504
    Aihe