Pillun nuoleminen.

Anonyymi-ap

Moikka. Oonko mä jotenkin outo, kun tykkään todella paljon nuolla pillua? Mun mielestä ihanaa tuottaa toiselle nautintoa. Voin nuolla vaikka tunnin. Jotkut naiset ei tykkää ollenkaan, mutta toiset rakastaa. Kumpa löytäisin jonkun nuoltavaksi täältä pohjois Uudeltamaalta.

16

713

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi, mä oon sit ihan yhtä outo. Se on parasta kun tunnet miten toisen kroppa reagoi jokaiseen liikkeeseen jonka itse teet. Rakastan kiusata pitkään ja sit kun on orkun vuoro niin sitä pitkitetään ja nautitaan. Vaimo tykkää myös paljon kun nuolen, yleensä sormetan tai dildotan samalla.

Ois mahtavaa päästä nuolemaan enemmänkin, erilaisia naisia ja pilluja.
      Jos sinulla nainen himottaisi päästä nauttimaan niin laitahan viestiä! ;)

• Anonyymi

Ai ai, kylläpä olisi ihana nauttia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ai, kylläpä olisi ihana nauttia

Pistä Kik viestiä tokar90 niin pääset nauttimaan.

• Anonyymi

Pillun nuoleminen oli silloin, kun seksiä vielä oli, mielipuuhaani josta vaimokin piti kovasti!
      Se oli keino tuottaa vaimolle orgasmi, kun hän sitä ei emätinyhdynnässä juuri saanut.
      Siitä tuli meille vuosikymmeniksi osa rakastelua ja näin saimme molemmat orgasmin.

Näitä nuolemissessioita kertyi varmaan pitkälti toista tuhatta, kunnes vaimo lopetti seksin lähinnä sairauden takia,

• Anonyymi

Tykkään kyllä nuolla vaikka ilman vastapalvelua.

• Anonyymi

Pillunliman nuolemisessa on miehelle iso vaara, jos nainen käyttää estrogeeniä sisältävää tököttiä tavaransa hoitamisen tai liukastamiseen.

• Anonyymi

Ihanaa, maku on taivaallinen... Ja lipaisun jälkeen oma alapääkin sykkii kuin haljetakseen... mhhhh!

• Anonyymi

Täällä olisi päälle kolmekymppinen nainen uudeltamaalta valmis nautintoon.
      Olen muodokas.
      Ja nauttisin kyllä varmasti...
      Nautin myös itse antaa nautintoa ja imeä toista.

• Anonyymi

Sopisko sulle vaikka autossa takapenkillä?
        Esim. jossain autiolla parkkipaikalla

Tällainen vanhempi setä Hki

• Anonyymi

Onko sulla Kik tai joku muu keino millä saa yhteyttä?

• Anonyymi

Täällä olisi 35v kundi jota kiinnostaa jos haluat. Pistä viestiä Kik tokar90

• Pillun nuoleminen on ihanaa. Olen aina nauttinut siitä.

• Anonyymi

Eiks toi oo ihan normaalia?

• Anonyymi

Oot kyllä outo, jos haluat pillua nuolla, ei kuulu kyllä panomiehen tapoihin.

• Anonyymi

Ehkäisykierukan hormonit sekoittuvat pillunlimaan myös, jonka yksi osatekijä on kohdunkaulan lima (cervical mucus). Estrogeeni aiheuttaa miehessä naisistumista, kuten rintojen, vyötärön, pakaroiden läskiintymistä ja halun sekä kyvyn alenemista.

• Ei ole! Ootteko nuollut hikistä pillua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      191
      12902
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      51
      6666
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      150
      6302
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      86
      4649
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4592
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      62
      4149
    7. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4092
    8. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      3951
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3852
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      91
      3607
    Aihe