Vitun terveyskeskus

Anonyymi-ap

Kävin päivystyksessä.
Vittuiltiin vaan ettei ole vaivat päivystysasioita.

Aloin ottaan kuvaa nimikyltistä muistin tueksi.

Tartti lähteä nopeesti, kun nappasin kännykän, niin alkoivat soittaan vartioita.

t.Aki

ps. ei paljoo ulkopaikkakuntalaisia tunnu kiinnostavan Virtain asukkaat.
Eikä tienny ees mua :D

psps. Vittu multa on täällä pilattu hampaat ja vaihdeltu lääkäriaikoija mulle ilmottelematta yms.

MIKÄ VITTU TÄTÄ KYLÄÄ VAIVAA?

155

2228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eikö tänne saada kuin alojensa surkeimmat tuleen?

• Anonyymi

siis eestin surkeimmat?

• Anonyymi

Minulla on aivan erilaiset kokemukset terveyskeskuksesta. Aina olen saanut hyvää hoitoa ja kohtelua, niin poliklinikalla kuin hammashoitolassakin. Kiitos siitä kaikille tk:ssa työskenteleville!!!

• Anonyymi

Aika monilla ei. Taidat olla sama vänkä

• Anonyymi

Kaikilla ei todellakaan ole samat kokemukset asiasta.

Ja taas tälläinenkin kommentti ilmiannettiin ja poistettiin, siinä ei ollut mitään syytä miksi.
        Miksi Suomi24 alentuu tälläiseen leikkiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla ei todellakaan ole samat kokemukset asiasta.

Ja taas tälläinenkin kommentti ilmiannettiin ja poistettiin, siinä ei ollut mitään syytä miksi.
        Miksi Suomi24 alentuu tälläiseen leikkiin

Mekin olemme asiaa ihmetelleet, kuinka yksi tai kaksi tyyppiä voi someterrorisoida alustan keskusteluja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monilla ei. Taidat olla sama vänkä

Jos on eri mieltä = vänkä? Vänkä ajatus. Ilmeisesti sitten pitäs olla vain joojoo mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on eri mieltä = vänkä? Vänkä ajatus. Ilmeisesti sitten pitäs olla vain joojoo mies?

Riippuu vänkääkö tietämyksestä vai tietämättömänä vänkäämisen ilosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jos on sun kanssa eri mieltä niin on automaattisesti vänkä? Tämä tuli taas selväksi.

• Anonyymi

Sinähän olet TÖISSÄ siellä‼️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän olet TÖISSÄ siellä‼️

Aha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on saanut Virtsin TK:sta loistavaa palvelua, eli on tyytyväinen palveluun, on silti vänkä? Kyse on tietämyksestä ja omakohtaisista kokemuksista. Totta kyllä, olen kanssasi hyvinkin eri mieltä, mutta oletko siis, vänkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on saanut Virtsin TK:sta loistavaa palvelua, eli on tyytyväinen palveluun, on silti vänkä? Kyse on tietämyksestä ja omakohtaisista kokemuksista. Totta kyllä, olen kanssasi hyvinkin eri mieltä, mutta oletko siis, vänkä?

No, katso tätä ketjua, eikö tästä tule jo asia selväksi, kun huudellaan potilaiden asioita ja sanomisia netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, katso tätä ketjua, eikö tästä tule jo asia selväksi, kun huudellaan potilaiden asioita ja sanomisia netissä.

Itsehän sinä niistä huutelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sinä niistä huutelet.

Ei, kyllä suljettujen ovien takana käydyn keskustelun sanoja käytti joku muu täällä.

En mä menis ite tänne krjoittaan ensimmäisenä että oon siä heittäny läppää että "Etteks te tiedä kuka mä oon?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä suljettujen ovien takana käydyn keskustelun sanoja käytti joku muu täällä.

En mä menis ite tänne krjoittaan ensimmäisenä että oon siä heittäny läppää että "Etteks te tiedä kuka mä oon?"

Joku kysyi: "Olisko sen pitäny tietää sut?"
        Vastasit: "No kaikkihan mut VIrroilla tunnistaa"
        Aika monelle tuli mieleen, mutta yksi sen kirjoitti : "Ettekste tiedä kuka mä oon? <-tällä saa parasta palvelua."
        Kukaan ei ole vuotanut mitään keskustelua, tuo oli puhdas päätelmä sen perusteella mitä itse kirjoitit. Tuon päätelmän tekeminen ei edes vaadi isommin mielikuvitusta, vain vähän elämänkokemusta. Ja nyt sitten olet moneen kertaan vahvistanut, että noin todellakin tapahtui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kysyi: "Olisko sen pitäny tietää sut?"
        Vastasit: "No kaikkihan mut VIrroilla tunnistaa"
        Aika monelle tuli mieleen, mutta yksi sen kirjoitti : "Ettekste tiedä kuka mä oon? <-tällä saa parasta palvelua."
        Kukaan ei ole vuotanut mitään keskustelua, tuo oli puhdas päätelmä sen perusteella mitä itse kirjoitit. Tuon päätelmän tekeminen ei edes vaadi isommin mielikuvitusta, vain vähän elämänkokemusta. Ja nyt sitten olet moneen kertaan vahvistanut, että noin todellakin tapahtui.

Tämä!! Kulunut vitsi vaan tuli heti mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä!! Kulunut vitsi vaan tuli heti mieleen.

Kyllä se on nyt koko kylälle auennut se sinun "vitsi"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikilla sama mielipide- kyllä yksi mielipide näin pienellä paikkakunnalla pitäis riittää asiaan kuin asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikilla sama mielipide- kyllä yksi mielipide näin pienellä paikkakunnalla pitäis riittää asiaan kuin asian.

Jep, Kryptot Roks

• Anonyymi

eihän tonne uskalla mennä

• Anonyymi

En kyll näe et mitään oisi edes poistettu ja mikähän on oletus sille et sen lääkärin oisi pitäny sut tuntea.? Mitä oisit tehnyt tällä nimellä? Haukkunu senkin jossai somealustalla ? Ja kaikki kommentit jotka on jotenki eri mieltä on vänkääjä niiden takana?

• Anonyymi

Ehkä siä tunnetiinki ja siä on vänkääjiä töissä= ei palvelua ?

• Anonyymi

Joo, my bäd, ei ollukka poistetgu tota taidat olla sama vänkä, taisin katsoa ressissä väärin.

Kiva istua työkseen koneella kun ei pysty istuun, nouseen tai makaan.

• Anonyymi

Taitaa olla avaajalla purut märkänä ja Coopin oranssi loppu?

• Anonyymi

Sekin voi toki olla, mutta ny päässy tupakistaki melkein eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin voi toki olla, mutta ny päässy tupakistaki melkein eroon.

Melkein? Sitä joko polttaa tai ei polta, ei ole olemassa välimallia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein? Sitä joko polttaa tai ei polta, ei ole olemassa välimallia.

Ok, poltan,
        Mutta hyvin vähän päivässä enää, aiemmin meni aski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, poltan,
        Mutta hyvin vähän päivässä enää, aiemmin meni aski.

Nyt puntti voi kestää jopa kaksi viikkoa.

• Anonyymi

Mikä muuten on Coopin oranssi?

Tartteekin käydä S-marketissa kattomassa onks se jotain liuotinta.

Meikä kun ei oikeen juo.

• Anonyymi

Päivystyksessä hoidetaan vain kiireelliset ja välttämättömät tapaukset ja kiireettömät sitten kun on varannut ajan. Aikojen siirroista viestitetään kyllä jos asiakas on jättänyt paikkaansa pitävät yhteystietonsa, siis muutkin kuin pelkän postiositteen, sillä posti kulkee todella hitaasti ja kirjeitä katoaa.
      Jos hammashoidossa on jokin mennyt pieleen, niin ei kun soitto ja asia kyllä korjataan.

• Anonyymi

Väitti että oli lähettänyt tekstiviestin, ei vaan ollut.

• Anonyymi

Ja joo, korjattiin repimällä hammas pois, kun oli reikä pahentunut vaikka juoksin koko ajan siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joo, korjattiin repimällä hammas pois, kun oli reikä pahentunut vaikka juoksin koko ajan siellä.

Joskus hammas on poistettava jos se on päässyt oikein huonoon kuntoon. Juurihoitokaan ei aina pelasta hammasta.
        Olisit hakeutunut ajoissa hammaslääkäriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus hammas on poistettava jos se on päässyt oikein huonoon kuntoon. Juurihoitokaan ei aina pelasta hammasta.
        Olisit hakeutunut ajoissa hammaslääkäriin.

hakeuduin, reikä todettiin vuotta aiemmin.
        Kuulemma aikoja vaan sai niin harvoin, oli aika iso remppa kalustossa, niin siä tartti käydä toistakymmentä kertaa parin vuoden aikana,

ja viimeiseksi revittiin ko. hammas pois.

• Anonyymi

Veikkaan että rastat syy.
      Mut mä uskallan sentään olla sen näkönen ku haluan.

Sitäpaitsi, eiköhän ne rastat ois joku jo ajellu pois, jos ihan pelle oisin.

• Anonyymi

Olisko sen pitäny tietää sut?

• Anonyymi

No kaikkihan mut VIrroilla tunnistaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en nyt menis sanomaan noinkaan, ei millään pahalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis kylähullu jonka kaikki tuntee, ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis kylähullu jonka kaikki tuntee, ymmärrän.

En toki, keräsin vaan yhteen ryhmään yli 1000 virtolaista ja vinkkaillut sijoitusvinkein ryhmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En toki, keräsin vaan yhteen ryhmään yli 1000 virtolaista ja vinkkaillut sijoitusvinkein ryhmää.

Ja siis Virtain rikkain mies.

• Anonyymi

Ettekste tiedä kuka mä oon? <-tällä saa parasta palvelua.

• Anonyymi

Koitin selvittää etten ole mikään narkkarirastapää. ja mistäs sä ton tiesit?
        Sielläkö nyt sairaanhoitajat vuotaa jo potilaiden asioita ja puheita?

enpä oo tainnu kellekkään tuota kertoa.

• Anonyymi

siellä oli kaksi naista, jotka tuon kuuli.

• Anonyymi

Eikö sairaanhoitajien tietovuodoista, potilaan sanomisista luottamuksellisissa asioissa, Suomi24:lle, pitäisi jo potkut antaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitenkä tuo tilanne on voinut edes tuohon ajautua ,ett sie ole "joutunut selvittämään " ettet ole mikään narkkarirastapää? Ekkai sie menny vaa pyytää het buranaa vahvempaa? Mie oon kyll saanu aina kankkuu piikin jos toi selkä on reistailu joskus pyytämättä joskus pyytämällä. Noh, kyse on kyllä iha eri Tk:sta ja miut sielä tunnetaa paremmin ja huonommin.

• Anonyymi

Tää on kyllä perinteinen ärrimurri toteamus asiakkaalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitenkä tuo tilanne on voinut edes tuohon ajautua ,ett sie ole "joutunut selvittämään " ettet ole mikään narkkarirastapää? Ekkai sie menny vaa pyytää het buranaa vahvempaa? Mie oon kyll saanu aina kankkuu piikin jos toi selkä on reistailu joskus pyytämättä joskus pyytämällä. Noh, kyse on kyllä iha eri Tk:sta ja miut sielä tunnetaa paremmin ja huonommin.

En, kun en syö buranaa vahvempia.
        Siksi olen kipujeni kanssa koittanut oppia pärjään.

Relaxanteista kyllä sanoin että niistä kaikista miedoimmista ei ole hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi "ettekö tiedä kuka olen" on vanhaakin vanhempi vitsi, joka tulee mieleen kun lukee sun kirjotuksia, kuulematta tai näkemättä mitä oikeasti on tapahtunut. Nyt itse paljastit, että olet käyttänyt tuota väsynyttä ja typerää lausahdusta🤦

• Anonyymi

Kertoa mitä?? Nyt vainoharhat tulille!

• Anonyymi

Ootsä oikeesti sanonut noin ;D

• Anonyymi

joo :D

• Anonyymi

No en jatka nyt enempää, muuta tekemistä jo. Tuo on yleinen vitsi enkä mä ole tk töissä enkä tiedä ketä siellä on. Kaikki kunnia heille kuitenkin, ei oo varmasti helppoo hommaa.
      Sulla ketjun aloittaja on niinikään varmasti ikävä olotila, tsemppiä siihen. Toivottavasti asiasi ratkeaa. Muttei täällä välttämättä.

• Anonyymi

joo, tarttee varmaan vetää potilasasiamiehelle että tänne julkaistaan sairaanhoitajille puheita.
        Luulis olevan aika luottamuksellista.

• Anonyymi

jaa nii ne on viä henkilökunnan ulkopuolisille huudellut mun asioita.

Joojoo, tarttee huomenna ottaa yhteys potilasasiamieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jaa nii ne on viä henkilökunnan ulkopuolisille huudellut mun asioita.

Joojoo, tarttee huomenna ottaa yhteys potilasasiamieheen.

Ootko varma taas tästäkään? Tuohan kommentti on voinut olla puhdas arvaus joltain random ihmiseltä tällä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko varma taas tästäkään? Tuohan kommentti on voinut olla puhdas arvaus joltain random ihmiseltä tällä palstalla.

Kommentti (ei tieto) muiden joukossa mutta näemmä osui ja upposi. Ihan yleinen heitto aspa-maailmassa. Eriarvoistaa muuten ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentti (ei tieto) muiden joukossa mutta näemmä osui ja upposi. Ihan yleinen heitto aspa-maailmassa. Eriarvoistaa muuten ihmisiä.

Aikamoinen yhteensattuma vai

• Anonyymi

Ei saa kiusata rehellisen työn tekijöitä päästä vedetyillä syytteillä. Parhaansa ne yrittää.

• Anonyymi

Jaa nii että meikää ei olis kiusattu?
        ja ite täällä huutelevat näköjään suljettujen ovien takana käytyjä keskusteluita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa nii että meikää ei olis kiusattu?
        ja ite täällä huutelevat näköjään suljettujen ovien takana käytyjä keskusteluita.

Harhainen mielesi on ainoa joka sinua kiusaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhainen mielesi on ainoa joka sinua kiusaa.

ai harhainen.

LOL,

Täällä on kyllä jo todettu ettei ollutkaan harhaa, vaan joku tiesi sairaanhoitaja-juoruilijan.

• Anonyymi

Taitavat itse täällä kirjoitella, niinku joku jo aiemmin jossain viestiketjussa kirjoitteli.

• Anonyymi

Itse olen aina saanut Virtain päivystyksestä hyvää palvelua.
      Olisiko minulla ollut sitten vain ihan oikeasti todellinen vaiva, koska ei ongelmia :D

• Anonyymi

Tai sit olet kantavirtolainen, joka ei poikkea ulkonäöltään tavallisesta.

• Anonyymi

Mikäs tässä kivuissa makoillessa kun ei tietokoneellakaan voi istua :D

• Anonyymi

Mullehan teetettiin mehiläisessä joskus sellaset erikoispohjallisetkin, kun lonkka vinossa, ja jalat eri mittaset useamman sentin.

Mut ei kai ne oikeita ongelmia ole.

t.Aki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullehan teetettiin mehiläisessä joskus sellaset erikoispohjallisetkin, kun lonkka vinossa, ja jalat eri mittaset useamman sentin.

Mut ei kai ne oikeita ongelmia ole.

t.Aki

Teetettiin erikoispohjalliset...

Siis varsinaista SYYTÄ, lonkan vinoutta, ei korjattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teetettiin erikoispohjalliset...

Siis varsinaista SYYTÄ, lonkan vinoutta, ei korjattu?

No ei,

Arvaa vituttiko mennä 10v päästä kalevalaiselle joka laitto lonkan paikalleen, ja kivut loppui kuin seinään.

En tiedä onko jo niini kulunut, että vaikka siä käy laitattamassa ryhtiin ne muutama kerta peräkanaa, ni sit joku pieni juttu ja taas menee vinksalleen, ni tullu tavaks vaan kestää.

en o ku kaks kertaa aiemmin käynyt asiasta puhumassa täällä, kun en mielelläni lähe lääkkeitä napsiin yms.. mut ei o kyllä hyvää sanottavaa ko. laitoksen toiminnasta.

• Anonyymi

No joo ei ihan sama juttu, mutta virtain mielenterveys toimisto on iso vitsi... Sieltä nyt ei kukaan oikeesti saa apua mihinkään ja psykiatri ihan surkee työssään... Ehkä ei haittaa ketään jos Pihlajalinna antaa kaikille mtt:ssä potkut

• Anonyymi

Joo toi on ihan totta psykiatri luulee olevansa työkkärin edustaja ainakin mulle kehottanut hakemaan työpaikkaa ihmisten kanssa työskentelystä vaikka itse todennut minulle monta persoonallisuushäiriötä🤣🤣 yksi niistä epäsosiaalinen persoona🤣🤣 ehkä ne Pihlajalinnan psykiatrit olis oikeasti hyviä työssään eikä sekasin ku ellun kanat

• Anonyymi

Tuttu juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo toi on ihan totta psykiatri luulee olevansa työkkärin edustaja ainakin mulle kehottanut hakemaan työpaikkaa ihmisten kanssa työskentelystä vaikka itse todennut minulle monta persoonallisuushäiriötä🤣🤣 yksi niistä epäsosiaalinen persoona🤣🤣 ehkä ne Pihlajalinnan psykiatrit olis oikeasti hyviä työssään eikä sekasin ku ellun kanat

psykiatrit itse eniten päästään sekasin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

psykiatrit itse eniten päästään sekasin?

Ammattitauti taitaa jopa olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäsosiaalinen persoona... "ei ymmärrä toisten tunteita tai erillisyyttä omasta itsestä samoin kuin muut tai vaihtoehtoisesti ei kykene ottamaan niitä huomioon tavalliseen tapaan. Hän voi olla älykäs ja ymmärtää lain sekä käytöstavat sääntöinä mutta ei pysty samastumaan niihin tunteiden tasolla. Hän ei pysty yleistämään käytössääntöjä tai toimimaan vastavuoroisesti vaan toimii suoran, yksilöllisen, hetkellisen etunsa hyväksi"

Tämä selittäisi muutamat palstalla hyvin minä-keskeiset kirjoittajat. He ajautuvat konfliktiin toisensa jälkeen koska ei vaan ole kykyä nähdä asioita muiden kuin itsensä näkökulmasta.

• Anonyymi

Aina heilutaan sen kännykän kanssa, pyydä vaikka kynää ja paperia jos nyt jonkun hoitajan nimi pitää saada väkisin muistettua.
      Mitä sillä nimellä sitä paitsi oisit tehnyt?
      Epäilystä nostaa kyllä sunkin käytös asian suhteen, tässähän ei ole kuin sinun versiosi tarinasta.

• Anonyymi

Ei ollu kynää ja paperia taskussa, eikä tainnut kysyessä kertoa sukunimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli uhkailit hoitajaa? Vai mihin sitä nimeä tarvit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli uhkailit hoitajaa? Vai mihin sitä nimeä tarvit?

En toki uhkaillut, paitsi että jatkoin ".. Oon tässä kylässä pikkujulkkis, ja teen kyllä videon tästä touhusta."

Kai sitä tarttee vaikka potilasasiamiehen kanssa toimimiseen, enkä minä tykkää etten tiedä kuka minua hoitaa, paitsi etunimen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En toki uhkaillut, paitsi että jatkoin ".. Oon tässä kylässä pikkujulkkis, ja teen kyllä videon tästä touhusta."

Kai sitä tarttee vaikka potilasasiamiehen kanssa toimimiseen, enkä minä tykkää etten tiedä kuka minua hoitaa, paitsi etunimen.

Nojoo siinähän se sitten tulikin. Kerro tuo sille potilasasiamiehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojoo siinähän se sitten tulikin. Kerro tuo sille potilasasiamiehelle.

Kerron kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö omakannasta näe, kuka tietoja on katsonut, eli varmaan se nimikin on siellä. Tuleeko sinne merkintää jos ohjataan pois tai varaamaan aikaa, niin en tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö omakannasta näe, kuka tietoja on katsonut, eli varmaan se nimikin on siellä. Tuleeko sinne merkintää jos ohjataan pois tai varaamaan aikaa, niin en tiedä

Ei, kun ei päästy kirjaamiseen asti.
        Neljä kirjainta ja M-kirjaimella alkoi nimi.

• Anonyymi

No johan on taas sivistynyttä, kaupunkiamme ja sen asukkaitten mieltä nostattavaa keskustelua. Hei haloo! Mitä räyhäämisellä kuvitellaan saavutettavan? Asiallisestikin keskustellen voi mielipiteitään ja kokemuksiaan tuoda esille. Tietysti harmittaa (kuten aloittajaa), jos asiat eivät suju niin kuin on itse kuvitellut. Mutta sellaista on tämä elämä monessa muussakin asiassa.

• Anonyymi

Täällä taas joku TK:n kaveri kirjottelee.

Mahto mennä pasmat sekasin kun tajus että vuoti sairaanhoitaja kaverinsa kertomia juttuja netissä julkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahto mennä pasmat sekasin kun tajus että vuoti sairaanhoitaja kaverinsa kertomia juttuja netissä julkisesti.

Kannattaa nyt oikeesti hommaa foliohattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teoriat kasvaa entisestään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teoriat kasvaa entisestään

Jep, porukka tuntuu nyt panikoivan kovasti kirjoitteluitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, porukka tuntuu nyt panikoivan kovasti kirjoitteluitaan.

onneks ja luojan kiitos mut alkaa porukka tunteen jo muualtakin kuin internetsistä..

Mistä te muuten edes olette saaneet päähänne että olisin jotenkin harhainen tai harhaluuloinen?

Siitä viestiketjusta missä meikää (ei nimeltä, mutta kaikki ymmärsi kenestä puhutaan) Harhaluuloiseksi, joka oli jatkunut vuoden täällä suomi24:ssä??

No, jos olisin, niin tuskin osallistuisin esimerkiksi valtion ja ministeriöiden kokouksiin, vaikkakin etänä, muttei kaikki käsittääkseni päässeet edes linjoille, saati saaneet kommentointimahdollisuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onneks ja luojan kiitos mut alkaa porukka tunteen jo muualtakin kuin internetsistä..

Mistä te muuten edes olette saaneet päähänne että olisin jotenkin harhainen tai harhaluuloinen?

Siitä viestiketjusta missä meikää (ei nimeltä, mutta kaikki ymmärsi kenestä puhutaan) Harhaluuloiseksi, joka oli jatkunut vuoden täällä suomi24:ssä??

No, jos olisin, niin tuskin osallistuisin esimerkiksi valtion ja ministeriöiden kokouksiin, vaikkakin etänä, muttei kaikki käsittääkseni päässeet edes linjoille, saati saaneet kommentointimahdollisuutta

Aikamoista panettelua ja mustamaalausta täällä ollut, ja nyt vuoronperään jokainen panikoi vuorollaan, kai ne alkaa kohta tajuaan että Suomi24:tä viranomaiset saa tarvittaessa IP-osoitteet ja jollei ole käyttänyt suojattuja yhteyksiä, osoittaa ne mistä puhelin/internet-liittymästä on kommentit lähetetty.

Nää on ihan hyviä kun rikosilmoituskin on vaiheessa, tässä pohdin että toimitanko lisätodisteita sinne esitutkinnan jatkumiseksi vai en.

En tahtoisi kenellekkään ylimääräistä paskaa niskaan.
        Ihmisillä obn jo tarpeeksi vaikeaa muutenkin täällä ja tässä maailmantilanteessa.

t.Aki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista panettelua ja mustamaalausta täällä ollut, ja nyt vuoronperään jokainen panikoi vuorollaan, kai ne alkaa kohta tajuaan että Suomi24:tä viranomaiset saa tarvittaessa IP-osoitteet ja jollei ole käyttänyt suojattuja yhteyksiä, osoittaa ne mistä puhelin/internet-liittymästä on kommentit lähetetty.

Nää on ihan hyviä kun rikosilmoituskin on vaiheessa, tässä pohdin että toimitanko lisätodisteita sinne esitutkinnan jatkumiseksi vai en.

En tahtoisi kenellekkään ylimääräistä paskaa niskaan.
        Ihmisillä obn jo tarpeeksi vaikeaa muutenkin täällä ja tässä maailmantilanteessa.

t.Aki

rikosilmoitus ei siis liity tähän tk-asiaan, vaan muihin, mutta sitä nää varmaan skitsoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyll sinne taisi vaan kaikki halukkaat päästä linjoille ,kunha vaan ajoissa sinne itsensä ilmotti . Saatettiin kyllä osallistujista tehdä joku seula joka saattoi sitten olla enempi turvallisuus juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyll sinne taisi vaan kaikki halukkaat päästä linjoille ,kunha vaan ajoissa sinne itsensä ilmotti . Saatettiin kyllä osallistujista tehdä joku seula joka saattoi sitten olla enempi turvallisuus juttu.

Eli kaikki ei päässyt.
        Eikä kaikilla ollut chat-mahdollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaikki ei päässyt.
        Eikä kaikilla ollut chat-mahdollisuutta.

No jos nyt olit suomen kansalainen niin sillä varmaan pääsit ineen , muulla et välttämättä . Minä olin tuola inessä ihan täysin pystymetsästä ilman mitään meriittejä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos nyt olit suomen kansalainen niin sillä varmaan pääsit ineen , muulla et välttämättä . Minä olin tuola inessä ihan täysin pystymetsästä ilman mitään meriittejä .

Saiks chattailtyä?

Ite luulin että meikällä ei ollu mahista, mut sit loppumetreillä selviski s-posteja ku pistin, ni selvis että ois pitäny olla, ja just ja just ehdin viä kommentoimaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiks chattailtyä?

Ite luulin että meikällä ei ollu mahista, mut sit loppumetreillä selviski s-posteja ku pistin, ni selvis että ois pitäny olla, ja just ja just ehdin viä kommentoimaan..

Hitto ku osaa kirjottaakka :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks ollu tiukka kokous?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks ollu tiukka kokous?

No taustalla se pyöri se siinä pyöri kun tein samalla muuta . Kai sitä oisi saanu chattailtyä ,mutt en ny varmaan mitää järkevää oisi osanut edes sanoa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No taustalla se pyöri se siinä pyöri kun tein samalla muuta . Kai sitä oisi saanu chattailtyä ,mutt en ny varmaan mitää järkevää oisi osanut edes sanoa .

Se chat kyllä taisi olla suljettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se chat kyllä taisi olla suljettu.

Ainii, taidatkin olla KryptoKylä-ryhmässä, ja meinasit vedota matskuihin, mitä siellä on kokouksesta.

Hahah, sen chatin olisit tiennyt varmasti olleen kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainii, taidatkin olla KryptoKylä-ryhmässä, ja meinasit vedota matskuihin, mitä siellä on kokouksesta.

Hahah, sen chatin olisit tiennyt varmasti olleen kiinni.

Mutta silti, kiitos tuesta.

Pienikin tuki näin karmean mustamaalaamisen keskellä on kova juttu.

t.Aki

• Anonyymi

No useasti oma tulokulma voi vaikuttaa siihen vastaanottoon. TKssa on kuitenkin pätevä henkilökunta arvioimaan tilanteen tarvitseman toimenpiteen.

Tietty, jos vaiva on sellainen että häiritsee mut ei ole vaarallinen, niin eupä5 sellaisia päivystyksessä hoideta, onhan se selvää.

Jos taas kortilla on tarpeeksi painetta, niin yksityisellä puolella saa vaikka kokovartalotomografian jos haluas.

• Anonyymi

sepä se. mutta on kyllä todella ennakkoluuloista, viimeks jouduin vetään esihenkilöt ja kaikki käynnit kuvaan, ni sit alko vasta hampulekurissa kohtelu muuttumaan, kun yks lekuri siä puhu kryptoista mulle muiden kuullen koko käynnin :D

Meikä siinä sit suu auki ja pelit ja vehkeet suussa koitin ähkiä kyllää ja eitä jutuille :D

sit olikin niin hellät otteet ja pahoillaan porukka että huhhuh

• Anonyymi

En usko että TK:ssa vittuillaan kenelläkään

• Anonyymi

no en olis uskonu minäkään

• Anonyymi

Kyllä jotkut potilaat vittuilevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jotkut potilaat vittuilevat.

Heitetäänkö ne pihalle sieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitetäänkö ne pihalle sieltä?

Miksei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei?

sairaat ihmiset ei saa apua ja kiusataan vielä lisää ja sä kysyt "Miksei?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sairaat ihmiset ei saa apua ja kiusataan vielä lisää ja sä kysyt "Miksei?"

Asiaton käytös ei minusta ole missään suotavaa, oli se sitten kauppa tai terveyskeskus.
        Kyllä uhkaavat ja "vittuilevat" asiakkaat poistetaan jos ei poistumispyyntö riitä ja häiriökäytös jatkuu.
        Eikai tämä nyt mikään uusi asia ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaton käytös ei minusta ole missään suotavaa, oli se sitten kauppa tai terveyskeskus.
        Kyllä uhkaavat ja "vittuilevat" asiakkaat poistetaan jos ei poistumispyyntö riitä ja häiriökäytös jatkuu.

Entä loppuun palaneet ihmiset, joilla esim ADHD:sta impulsiivisuutta yms ongelmia?
        Heitetäänkö meidät vain kylmästi oman onnemme nojaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja mikäs poistumispyyntö, en sellasta kuullutkaan

• Anonyymi

Täällä taitaa pari Virtolaista jakaa mielipiteitään ja hallusinaatioitaan kompaten toine toista.

• Anonyymi

"MIKÄ VITTU"

Mitä sitä täällä kyselet.
      Perehdy asiaan.
      Tutustu ko. henkilöön.
      Pyydä vaikka ensin lounaalle.
      Älä ihan suoraan kerro,
      että haluat tutustua ko. henkilöön lähemmin.
      Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.

• Anonyymi

Koko ketju on alusta lähtien panettelua ja mustamaalausta.

• Anonyymi

Nyt on hyvää kontenttia. Ymmärtääkö aloittaja että taitaa olla julkisuudessa koska taitaa olla hieman läppä koko jätkä...
      Todellisuudessa taitaa olla ainoastaan kulu yhteiskunnalle...

• Anonyymi

Aatteleppa, ne jokka mun kans naamatusten ja asiallisesti toimii, ei ajattele ollenkaan mun olevan läppä.

:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aatteleppa, ne jokka mun kans naamatusten ja asiallisesti toimii, ei ajattele ollenkaan mun olevan läppä.

:D

Jos liikut isoissa pöydissä kuten väität ja vaikutusvallassasi on poliitikkoja joiden kanssa kokousta niin miksi huudat täällä tai paikallisessa puskaradiossa?
        Teetkö jotain töitä ansaitaksesi elantosi vai elätkö pelkästään tuilla ja näin olet pelkästään taakka yhteiskunnalle?. Epäilen jälkimmäistä hyvin voimakkaasti.
        Kannattaa varmasti ottaa peili,katsoa sinne ja miettiä kuinka vitsi oikeasti olet ja arvostaako ne ihmiset sinua ,keitä luulet näin tekevän?
        Toki maailmassa on monia kaltaisiasi valitettavan paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos liikut isoissa pöydissä kuten väität ja vaikutusvallassasi on poliitikkoja joiden kanssa kokousta niin miksi huudat täällä tai paikallisessa puskaradiossa?
        Teetkö jotain töitä ansaitaksesi elantosi vai elätkö pelkästään tuilla ja näin olet pelkästään taakka yhteiskunnalle?. Epäilen jälkimmäistä hyvin voimakkaasti.
        Kannattaa varmasti ottaa peili,katsoa sinne ja miettiä kuinka vitsi oikeasti olet ja arvostaako ne ihmiset sinua ,keitä luulet näin tekevän?

Rakennan hyvää KryptoKylää kaikille, ja koulutan Virtolaisia rahakkaiks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuallahan on tälläiset projektit flopanneet, kun kryptopakotus on tullut asiasta tietämättömille hallinnolta, täällä toisinpäin.

Alhaalta ylös.

• Anonyymi

Pidä tästä kiinni niin maailma on paljon kauniimpi elää
      "En tahtoisi kenellekkään ylimääräistä paskaa niskaan.
      Ihmisillä obn jo tarpeeksi vaikeaa muutenkin täällä ja tässä maailmantilanteessa."

• Anonyymi

No, on vanha sanonta, "Hyvä hyville, itse perkele pahoille.."

• Anonyymi

Eiköhän tämäkin juttu selviä ja rauha palaa maahan👍

• Anonyymi

Viä ku uskaltais jatkossa mennä Virtain TK:hon, ilman pelkoa että joutuu vartioiden käsiin ja sairaanhoitajien hampaisiin.

Saati että uskaltaako niille päpivystyksessä enää mitään selittää?
        Ja sillaiko täällä kylästä potkimiset toimii, että tehdään oleminen ja palvelut niin vaikeeks, että ei-halutut tyypit käännetään jo terveyskeskuksella ennen potilaan asian kirjaamista jo ulos.

Hengenvaarallista hommaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viä ku uskaltais jatkossa mennä Virtain TK:hon, ilman pelkoa että joutuu vartioiden käsiin ja sairaanhoitajien hampaisiin.

Saati että uskaltaako niille päpivystyksessä enää mitään selittää?
        Ja sillaiko täällä kylästä potkimiset toimii, että tehdään oleminen ja palvelut niin vaikeeks, että ei-halutut tyypit käännetään jo terveyskeskuksella ennen potilaan asian kirjaamista jo ulos.

Hengenvaarallista hommaa!

Ja ylipäätään, uskaltaako sinne mennä, tai viedä esimerkiksi hädässä Kryptoilija-vieraita, kun vuotaa näköjään asiakkaista tietoa internettiin?

aikamoinen turvallisuusriskikin.

Mistä sitä tietää mitä ne juoruaa ja levittelee, ja kohta on jonku kiristettävänä tai ryöstettävänä.

• Anonyymi

Virtain TKhon voi varmasti mennä turvallisin mielin. Hoitoon hakeutuessa kannattaa olla rauhallinen, kertoa asiansa ja antaa työrauha myös henkilökunnalle.

Henkilökunta sitten arvioi tilanteesi vakavuuden ja ohjaa tarvittaessa pöivystykselliseen hoitoon tai ehkä varaa ajan tuonnemmaksi muualle.

Jos menet asenteella että tuedät mitä asialle pitää tehdä ja kyseenalaistat toisten ammattitaidon ja pahimmassa tapauksessa käyttäydyt ehkä uhkaavasti, niin sellaisessa tapauksessa vastakaiku voi olla hiukan nuiva.

Sinne mennessä kannattaa siis olla tietoinen siitä, että maailma ei välttämättä pyöri juuri sinun napasi ympärillä ja toisaalta, jos välttämättä haluat saada sellaista hoitoa kuin itse haluat tai ehkä jopa vaadit, niin sillo suuntana on yksityisesti toimiva terveyspalvelu. Niissä tutkinuksia ja palveluja saa liki niin paljon kuin pinkka kestää.

• Anonyymi

Kyllä sen näkee jo tästä ketjusta ettei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen näkee jo tästä ketjusta ettei

Laskujen mukaan täällä on yksi tai max kaksi jotka ei ole tyytyväisiä tk palveluun. Tästä viestiketjusta käy ainoastaan ilmi, että Virtolainen kuulemma kaikkien tuntema henkilö ei ole saanut haluamaansa palvelua tkssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskujen mukaan täällä on yksi tai max kaksi jotka ei ole tyytyväisiä tk palveluun. Tästä viestiketjusta käy ainoastaan ilmi, että Virtolainen kuulemma kaikkien tuntema henkilö ei ole saanut haluamaansa palvelua tkssa.

Entäs käsite "hiljainen enemmistö"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuolta ylempää käy ilmi että joku tiesi potilasasioista huutelijan olevan töissä TK:ssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs käsite "hiljainen enemmistö"

Mistä oletat hilaisen enemmistön olevan mitään mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä oletat hilaisen enemmistön olevan mitään mieltä

en täällä mistään, mutta facessa julkaisujen analytiikasta.

• Anonyymi

Kannattaa esittää henkilötodistus aina heti jo ovella ja selittää vähän kuka oikein on, jos ei siitäkään tajua, että kyseessä on paikkakunnan kuuluisuus.
      Ei se auta enää jälkikäteen valitella, että on saanut vain tavallista palvelua, vaikka on vip-asiakas.

• Anonyymi

Sillai mä koitinki, ettei olis tehnyt virhettä ne.

Huonoa mainetta luo tuollainen asioiden nettiin huutelu koko kylälle.

• Anonyymi

Ai täällä siis on joku VIP-juttu. sitä mä tässä oon koittanu sanookki, ettei tällä saa ees asiallista terveydenhoitoa jos ei ole kantaVirtolainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai täällä siis on joku VIP-juttu. sitä mä tässä oon koittanu sanookki, ettei tällä saa ees asiallista terveydenhoitoa jos ei ole kantaVirtolainen.

Ei tarvitse olla kantavirtolainen, mutta sitten on oltava vähän isompi tähti, tyyliin Danny.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse olla kantavirtolainen, mutta sitten on oltava vähän isompi tähti, tyyliin Danny.

oke

• Anonyymi

Eikös se ole silloin Gyne eikä terveyskeskus.

• Anonyymi

Edelleen epäselvää, missä täällä lukee mitä SÄ OLET SIELLÄ SANONUT. Paitsi noissa sun omissa viesteissä.

• Anonyymi

Onko luetun ymmärtämisessä ongelmia. Tuolla ylhäällä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Meneepä jännäksi

• Anonyymi

Kas ku floodattu tää taas ku vähän Nuorisoo kehuu

• Anonyymi

Ei kannata kehua.

• Anonyymi

Sanon vaan, että suurin osa ihmiskunnasta on oksettavia.
      Kyllä pitäisi pystyä käyttäytymään, oli sitten asiakas tai asiakaspalvelija.

Sen verran täytyy järkeä käyttää että käyttäytyy kunnioittavasti muita ihmisiä kohtaan vaikka perseen alla paukkuisi tai naama ei miellyttäisi.

Tyhmiä ihmisiä.

• Anonyymi

Onhan ADHD:kin sairaus (vai lahja), johon kuuluu impulsiivisuus, ja sitten kun loppuun palaneita vielä kiusataan, niin eikö se ole melkein dilemma jos on niin ammattitaidotonta porukkaa että pihalle heitetään..

Kyllä sen verran pitää järkeä päässä ammattilaisilla olla, että tuollaisessa paikassa osataan ihmisten mahdolliset sairaudet ottaa huomioon..

Saati elämän muut ongelmat, traumat, vaikeudet yms.

https://tekniikanmaailma.fi/tutkimus-paljastaa-adhd-piirteet-ja-luovuus-kulkevat-kasi-kadessa/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan ADHD:kin sairaus (vai lahja), johon kuuluu impulsiivisuus, ja sitten kun loppuun palaneita vielä kiusataan, niin eikö se ole melkein dilemma jos on niin ammattitaidotonta porukkaa että pihalle heitetään..

Kyllä sen verran pitää järkeä päässä ammattilaisilla olla, että tuollaisessa paikassa osataan ihmisten mahdolliset sairaudet ottaa huomioon..

Saati elämän muut ongelmat, traumat, vaikeudet yms.

https://tekniikanmaailma.fi/tutkimus-paljastaa-adhd-piirteet-ja-luovuus-kulkevat-kasi-kadessa/

ADHD ja muut neuroepätyypilliset piirteet liittyvät aivojen erilaisuuteen eli ovat synnynnäisiä. Persoonallisuushäiriöt liittyvät kasvuoloihin, vaikka kai niihinkin voi olla geneettistä taipumusta.

Molempiin liittyy haasteita toimia sosiaalisissa tilanteissa. Neuroepätyypilliset saavat useammin diagnoosin koska lähtevät selvittämään syitä haasteille. Persoonallisuushäiriöiset taas jäävät usein ilman diagnoosia koska eivät koe että heissä itsessään voisi olla mitään ongelmaa, ongelma on aina muissa. Neuroepätyypillinen siis todennäköisemmin ymmärtää haasteensa ja pyrkii olemaan aiheuttamatta hankalia tilanteita. Persoonallisuushäiriöinen kun ei näe omassa käytöksessään ongelmaa, hän ei voi muuttuakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ADHD ja muut neuroepätyypilliset piirteet liittyvät aivojen erilaisuuteen eli ovat synnynnäisiä. Persoonallisuushäiriöt liittyvät kasvuoloihin, vaikka kai niihinkin voi olla geneettistä taipumusta.

Molempiin liittyy haasteita toimia sosiaalisissa tilanteissa. Neuroepätyypilliset saavat useammin diagnoosin koska lähtevät selvittämään syitä haasteille. Persoonallisuushäiriöiset taas jäävät usein ilman diagnoosia koska eivät koe että heissä itsessään voisi olla mitään ongelmaa, ongelma on aina muissa. Neuroepätyypillinen siis todennäköisemmin ymmärtää haasteensa ja pyrkii olemaan aiheuttamatta hankalia tilanteita. Persoonallisuushäiriöinen kun ei näe omassa käytöksessään ongelmaa, hän ei voi muuttuakaan.

Itellekki tuli elämäntapojen muutoksen myötä aika yllärinä.

Sitähän ne lääkkeetkin on, deksamfetamiinia.

Keskosillekkin tai jos on raskauden aikana ollut äidin alkoholinkäyttöä, voi tulla ADHD.
        Ja meikä oli ainaki 8kk keskonen :)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      170
      22195
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      72
      9408
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      27
      7397
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      65
      6250
    5. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      321
      6230
    6. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      180
      5864
    7. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      32
      4898
    8. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      89
      4526
    9. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      97
      4304
    10. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3770
    Aihe