Kävin päivystyksessä.
Vittuiltiin vaan ettei ole vaivat päivystysasioita.
Aloin ottaan kuvaa nimikyltistä muistin tueksi.
Tartti lähteä nopeesti, kun nappasin kännykän, niin alkoivat soittaan vartioita.
t.Aki
ps. ei paljoo ulkopaikkakuntalaisia tunnu kiinnostavan Virtain asukkaat.
Eikä tienny ees mua :D
psps. Vittu multa on täällä pilattu hampaat ja vaihdeltu lääkäriaikoija mulle ilmottelematta yms.
MIKÄ VITTU TÄTÄ KYLÄÄ VAIVAA?
Vitun terveyskeskus
58
501
Vastaukset
- Anonyymi
eikö tänne saada kuin alojensa surkeimmat tuleen?
- Anonyymi
Minulla on aivan erilaiset kokemukset terveyskeskuksesta. Aina olen saanut hyvää hoitoa ja kohtelua, niin poliklinikalla kuin hammashoitolassakin. Kiitos siitä kaikille tk:ssa työskenteleville!!!
- Anonyymi
Aika monilla ei. Taidat olla sama vänkä
- Anonyymi
Kaikilla ei todellakaan ole samat kokemukset asiasta.
Ja taas tälläinenkin kommentti ilmiannettiin ja poistettiin, siinä ei ollut mitään syytä miksi.
Miksi Suomi24 alentuu tälläiseen leikkiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla ei todellakaan ole samat kokemukset asiasta.
Ja taas tälläinenkin kommentti ilmiannettiin ja poistettiin, siinä ei ollut mitään syytä miksi.
Miksi Suomi24 alentuu tälläiseen leikkiinMekin olemme asiaa ihmetelleet, kuinka yksi tai kaksi tyyppiä voi someterrorisoida alustan keskusteluja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika monilla ei. Taidat olla sama vänkä
Jos on eri mieltä = vänkä? Vänkä ajatus. Ilmeisesti sitten pitäs olla vain joojoo mies?
- Anonyymi
eihän tonne uskalla mennä
- Anonyymi
En kyll näe et mitään oisi edes poistettu ja mikähän on oletus sille et sen lääkärin oisi pitäny sut tuntea.? Mitä oisit tehnyt tällä nimellä? Haukkunu senkin jossai somealustalla ? Ja kaikki kommentit jotka on jotenki eri mieltä on vänkääjä niiden takana?
- Anonyymi
Ehkä siä tunnetiinki ja siä on vänkääjiä töissä= ei palvelua ?
- AnonyymiUUSI
Joo, my bäd, ei ollukka poistetgu tota taidat olla sama vänkä, taisin katsoa ressissä väärin.
Kiva istua työkseen koneella kun ei pysty istuun, nouseen tai makaan.
- Anonyymi
Taitaa olla avaajalla purut märkänä ja Coopin oranssi loppu?
- AnonyymiUUSI
Sekin voi toki olla, mutta ny päässy tupakistaki melkein eroon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin voi toki olla, mutta ny päässy tupakistaki melkein eroon.
Melkein? Sitä joko polttaa tai ei polta, ei ole olemassa välimallia.
- Anonyymi
Päivystyksessä hoidetaan vain kiireelliset ja välttämättömät tapaukset ja kiireettömät sitten kun on varannut ajan. Aikojen siirroista viestitetään kyllä jos asiakas on jättänyt paikkaansa pitävät yhteystietonsa, siis muutkin kuin pelkän postiositteen, sillä posti kulkee todella hitaasti ja kirjeitä katoaa.
Jos hammashoidossa on jokin mennyt pieleen, niin ei kun soitto ja asia kyllä korjataan.- AnonyymiUUSI
Väitti että oli lähettänyt tekstiviestin, ei vaan ollut.
- AnonyymiUUSI
Ja joo, korjattiin repimällä hammas pois, kun oli reikä pahentunut vaikka juoksin koko ajan siellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja joo, korjattiin repimällä hammas pois, kun oli reikä pahentunut vaikka juoksin koko ajan siellä.
Joskus hammas on poistettava jos se on päässyt oikein huonoon kuntoon. Juurihoitokaan ei aina pelasta hammasta.
Olisit hakeutunut ajoissa hammaslääkäriin.
- AnonyymiUUSI
Veikkaan että rastat syy.
Mut mä uskallan sentään olla sen näkönen ku haluan.
Sitäpaitsi, eiköhän ne rastat ois joku jo ajellu pois, jos ihan pelle oisin. - AnonyymiUUSI
Olisko sen pitäny tietää sut?
- AnonyymiUUSI
No kaikkihan mut VIrroilla tunnistaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt menis sanomaan noinkaan, ei millään pahalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis kylähullu jonka kaikki tuntee, ymmärrän.
- AnonyymiUUSI
Ettekste tiedä kuka mä oon? <-tällä saa parasta palvelua.
- AnonyymiUUSI
Koitin selvittää etten ole mikään narkkarirastapää. ja mistäs sä ton tiesit?
Sielläkö nyt sairaanhoitajat vuotaa jo potilaiden asioita ja puheita?
enpä oo tainnu kellekkään tuota kertoa. - AnonyymiUUSI
siellä oli kaksi naista, jotka tuon kuuli.
- AnonyymiUUSI
Eikö sairaanhoitajien tietovuodoista, potilaan sanomisista luottamuksellisissa asioissa, Suomi24:lle, pitäisi jo potkut antaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koitin selvittää etten ole mikään narkkarirastapää. ja mistäs sä ton tiesit?
Sielläkö nyt sairaanhoitajat vuotaa jo potilaiden asioita ja puheita?
enpä oo tainnu kellekkään tuota kertoa.mitenkä tuo tilanne on voinut edes tuohon ajautua ,ett sie ole "joutunut selvittämään " ettet ole mikään narkkarirastapää? Ekkai sie menny vaa pyytää het buranaa vahvempaa? Mie oon kyll saanu aina kankkuu piikin jos toi selkä on reistailu joskus pyytämättä joskus pyytämällä. Noh, kyse on kyllä iha eri Tk:sta ja miut sielä tunnetaa paremmin ja huonommin.
- AnonyymiUUSI
Kertoa mitä?? Nyt vainoharhat tulille!
- AnonyymiUUSI
Ootsä oikeesti sanonut noin ;D
- AnonyymiUUSI
joo :D
- AnonyymiUUSI
No en jatka nyt enempää, muuta tekemistä jo. Tuo on yleinen vitsi enkä mä ole tk töissä enkä tiedä ketä siellä on. Kaikki kunnia heille kuitenkin, ei oo varmasti helppoo hommaa.
Sulla ketjun aloittaja on niinikään varmasti ikävä olotila, tsemppiä siihen. Toivottavasti asiasi ratkeaa. Muttei täällä välttämättä.- AnonyymiUUSI
joo, tarttee varmaan vetää potilasasiamiehelle että tänne julkaistaan sairaanhoitajille puheita.
Luulis olevan aika luottamuksellista. - AnonyymiUUSI
jaa nii ne on viä henkilökunnan ulkopuolisille huudellut mun asioita.
Joojoo, tarttee huomenna ottaa yhteys potilasasiamieheen.
- AnonyymiUUSI
Ei saa kiusata rehellisen työn tekijöitä päästä vedetyillä syytteillä. Parhaansa ne yrittää.
- AnonyymiUUSI
Jaa nii että meikää ei olis kiusattu?
ja ite täällä huutelevat näköjään suljettujen ovien takana käytyjä keskusteluita.
- AnonyymiUUSI
Taitavat itse täällä kirjoitella, niinku joku jo aiemmin jossain viestiketjussa kirjoitteli.
- AnonyymiUUSI
Itse olen aina saanut Virtain päivystyksestä hyvää palvelua.
Olisiko minulla ollut sitten vain ihan oikeasti todellinen vaiva, koska ei ongelmia :D- AnonyymiUUSI
Tai sit olet kantavirtolainen, joka ei poikkea ulkonäöltään tavallisesta.
- AnonyymiUUSI
Mikäs tässä kivuissa makoillessa kun ei tietokoneellakaan voi istua :D
- AnonyymiUUSI
Mullehan teetettiin mehiläisessä joskus sellaset erikoispohjallisetkin, kun lonkka vinossa, ja jalat eri mittaset useamman sentin.
Mut ei kai ne oikeita ongelmia ole.
t.Aki - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mullehan teetettiin mehiläisessä joskus sellaset erikoispohjallisetkin, kun lonkka vinossa, ja jalat eri mittaset useamman sentin.
Mut ei kai ne oikeita ongelmia ole.
t.AkiTeetettiin erikoispohjalliset...
Siis varsinaista SYYTÄ, lonkan vinoutta, ei korjattu? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teetettiin erikoispohjalliset...
Siis varsinaista SYYTÄ, lonkan vinoutta, ei korjattu?No ei,
Arvaa vituttiko mennä 10v päästä kalevalaiselle joka laitto lonkan paikalleen, ja kivut loppui kuin seinään.
En tiedä onko jo niini kulunut, että vaikka siä käy laitattamassa ryhtiin ne muutama kerta peräkanaa, ni sit joku pieni juttu ja taas menee vinksalleen, ni tullu tavaks vaan kestää.
en o ku kaks kertaa aiemmin käynyt asiasta puhumassa täällä, kun en mielelläni lähe lääkkeitä napsiin yms.. mut ei o kyllä hyvää sanottavaa ko. laitoksen toiminnasta.
- AnonyymiUUSI
No joo ei ihan sama juttu, mutta virtain mielenterveys toimisto on iso vitsi... Sieltä nyt ei kukaan oikeesti saa apua mihinkään ja psykiatri ihan surkee työssään... Ehkä ei haittaa ketään jos Pihlajalinna antaa kaikille mtt:ssä potkut
- AnonyymiUUSI
Joo toi on ihan totta psykiatri luulee olevansa työkkärin edustaja ainakin mulle kehottanut hakemaan työpaikkaa ihmisten kanssa työskentelystä vaikka itse todennut minulle monta persoonallisuushäiriötä🤣🤣 yksi niistä epäsosiaalinen persoona🤣🤣 ehkä ne Pihlajalinnan psykiatrit olis oikeasti hyviä työssään eikä sekasin ku ellun kanat
- AnonyymiUUSI
Tuttu juttu
- AnonyymiUUSI
Aina heilutaan sen kännykän kanssa, pyydä vaikka kynää ja paperia jos nyt jonkun hoitajan nimi pitää saada väkisin muistettua.
Mitä sillä nimellä sitä paitsi oisit tehnyt?
Epäilystä nostaa kyllä sunkin käytös asian suhteen, tässähän ei ole kuin sinun versiosi tarinasta.- AnonyymiUUSI
Ei ollu kynää ja paperia taskussa, eikä tainnut kysyessä kertoa sukunimeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu kynää ja paperia taskussa, eikä tainnut kysyessä kertoa sukunimeä.
Eli uhkailit hoitajaa? Vai mihin sitä nimeä tarvit?
- AnonyymiUUSI
No johan on taas sivistynyttä, kaupunkiamme ja sen asukkaitten mieltä nostattavaa keskustelua. Hei haloo! Mitä räyhäämisellä kuvitellaan saavutettavan? Asiallisestikin keskustellen voi mielipiteitään ja kokemuksiaan tuoda esille. Tietysti harmittaa (kuten aloittajaa), jos asiat eivät suju niin kuin on itse kuvitellut. Mutta sellaista on tämä elämä monessa muussakin asiassa.
- AnonyymiUUSI
Täällä taas joku TK:n kaveri kirjottelee.
Mahto mennä pasmat sekasin kun tajus että vuoti sairaanhoitaja kaverinsa kertomia juttuja netissä julkisesti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahto mennä pasmat sekasin kun tajus että vuoti sairaanhoitaja kaverinsa kertomia juttuja netissä julkisesti.Kannattaa nyt oikeesti hommaa foliohattu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahto mennä pasmat sekasin kun tajus että vuoti sairaanhoitaja kaverinsa kertomia juttuja netissä julkisesti.Teoriat kasvaa entisestään
- AnonyymiUUSI
No useasti oma tulokulma voi vaikuttaa siihen vastaanottoon. TKssa on kuitenkin pätevä henkilökunta arvioimaan tilanteen tarvitseman toimenpiteen.
Tietty, jos vaiva on sellainen että häiritsee mut ei ole vaarallinen, niin eupä5 sellaisia päivystyksessä hoideta, onhan se selvää.
Jos taas kortilla on tarpeeksi painetta, niin yksityisellä puolella saa vaikka kokovartalotomografian jos haluas.- AnonyymiUUSI
sepä se. mutta on kyllä todella ennakkoluuloista, viimeks jouduin vetään esihenkilöt ja kaikki käynnit kuvaan, ni sit alko vasta hampulekurissa kohtelu muuttumaan, kun yks lekuri siä puhu kryptoista mulle muiden kuullen koko käynnin :D
Meikä siinä sit suu auki ja pelit ja vehkeet suussa koitin ähkiä kyllää ja eitä jutuille :D
sit olikin niin hellät otteet ja pahoillaan porukka että huhhuh
- AnonyymiUUSI
En usko että TK:ssa vittuillaan kenelläkään
- AnonyymiUUSI
no en olis uskonu minäkään
- AnonyymiUUSI
Täällä taitaa pari Virtolaista jakaa mielipiteitään ja hallusinaatioitaan kompaten toine toista.
- AnonyymiUUSI
"MIKÄ VITTU"
Mitä sitä täällä kyselet.
Perehdy asiaan.
Tutustu ko. henkilöön.
Pyydä vaikka ensin lounaalle.
Älä ihan suoraan kerro,
että haluat tutustua ko. henkilöön lähemmin.
Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst9110670- 2474586
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1633943Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1713454PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija723262Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,733046Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322782Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i272340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.651776Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1641510