Imarreltu kyllä😃..
En mä A ole vihainen
14
259
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hauska A:))
- AnonyymiUUSI
Taas havahduin tänään siihen miten nerokas ja uskomaton tämä universumimme on. Voin sanoa aidosti yllättyneeni jälleen siitä miten ihmisten pahat ja itsekkäät teot minua kohtaan kääntyvätkin edukseni ja voitokseni ja heidän tappioksi vaikka tuskin edes vielä sitä itse näkevät. Taas jälleen kerran sain sen todistaa.
Viekää minulta kaikki mitä rakastan ja elämä tuo minulle joka kerta vielä parempaa.
Ehkä menetin hänet joka oli minulle tähtiin kirjoitettu mutta sain korvauksena sellaisen miehen jonkalaisen viejä on aina itselleen halunnut. Minä sain parempaa kuin olisin osannut vaatia ja hän sai projektin joka ei koskaan valmistu tai anna sitä turvaa jota hän itse olisi kaivannut. Nyt minä nautin niistä asioista ja luen miten olisin itsekin voinut jäädä tuohon suohon. Sen sijaan nautin siitä miten uusi mies on suunnitellut meille ruokalistat chipotle kastikkeineen romanttiseen viikonloppuumme jota hän on itse oma-aloitteisesti puytänyt saada viettää kanssani. Osoittanut luotettavuuttaan, aktiivisuuttaan ja vakauttaan. Ei pelkästään sanoin vaan myös teoin. Ei yliampuvin tuntein, ei hiljaisuudella tai katoilulla vaan ottamalla miehisesti ohjaat epäröimättä hetkeäkään ettenkö olisi juuri se ainoa nainen jonka hän haluaa ja johon joka päivä panostaa teoin, ei vain sanoin.
Mitä tästä opimme? Paha saa Aina palkkansa.
Nauttikaa tekin nyt A ja J tilanteestanne.
Niin mekin teemme teidänkin edestä.- AnonyymiUUSI
On sinulla kyllä karisee ruokamaku.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat hieman katkeralta.
Kukapa ei tulisesta tykkäisi. Sitäpaitsi enhän edes kertonut mitä kaikkea hän sikoo valmistaa ruoaksi joten aika ontuva heitto sinulta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista sitten myös se että kaikki paha kääntyy edukseni. Tuosta kommentistasikin voimaannun. Paha saa aina palkkansa. Opettele siis olemaan hyvä!
- AnonyymiUUSI
Miksi olet imarreltu?
- AnonyymiUUSI
Nämä vuodet👍... Kaikki mitä hän on nähnyt eteeni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jätä mut rauhaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tehnyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tehnyt?
Joo, nyt mullekin tuli "arviointi" virhe🤣
- AnonyymiUUSI
Aja säkin tolppaan ämmä niinku veljes, 🖕🖕🖕
- AnonyymiUUSI
Joo. Kuka tollast läskii persenaamalärvist koskaan kukaa haluais🤢🤢🤢🤮luuseriiii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Kuka tollast läskii persenaamalärvist koskaan kukaa haluais🤢🤢🤢🤮luuseriiii
Eikö sun ikäisillä ole jo nukkumaanmenoaika?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024238
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1313225Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431599Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191478Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341410Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161140Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063