Vaan. Vanhoille päiville? Onko näin?
Kuulin huhua että etsit mies vaipan vaihtajaa
45
359
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa tuo huhu. Kusipussinvaihtaja hakusessa
- Anonyymi
Kateterointia en oo kokeillut mut menköön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateterointia en oo kokeillut mut menköön.
Hyvä hoitotakuu tullee teille, kun toisella kusipussi ja toinen kateteroi (Katetrointi on oikea sana).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hoitotakuu tullee teille, kun toisella kusipussi ja toinen kateteroi (Katetrointi on oikea sana).
Noh en oo mikään ammattilainen 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh en oo mikään ammattilainen 😂
Silti tyrkytät itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti tyrkytät itseäsi.
Etsi sitten ammattilainen.
- Anonyymi
Oo ooo
- Anonyymi
Oot kuullu väärin. Kyse oli sinulle omaishoitajaa.
- Anonyymi
Mä oon vielä ihan omatoiminen kiitos kysymästä.
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa. Haluaisitko että olisin sun pyllynpesijä?
- Anonyymi
Jos vaadit.
- Anonyymi
Katetrin hanan hoitajaa tarviin.
- Anonyymi
Yritä nyt päästä samalle tasolle ensin, alamittainen.
- Anonyymi
Voi oot niin ylhäinen. En mä mitenkään ehdokas edes ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi oot niin ylhäinen. En mä mitenkään ehdokas edes ollutkaan.
Oletin et ap on eräs minua nuorempi mies. En pidä hänen suuresta suustaan ja pienestä sielustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletin et ap on eräs minua nuorempi mies. En pidä hänen suuresta suustaan ja pienestä sielustaan.
Jaa olen lyhyt nainen. Arvostan miehissä piirettä että katsoo alaspäin naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa olen lyhyt nainen. Arvostan miehissä piirettä että katsoo alaspäin naisia.
Minä katson vaan sellaisia miehiä alaspäin, jotka katsovat minua alaspäin. Minä en ole siis kiinnostunut miehistä, mutta jotkut ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä katson vaan sellaisia miehiä alaspäin, jotka katsovat minua alaspäin. Minä en ole siis kiinnostunut miehistä, mutta jotkut ovat.
Oletko siis lesbo vai miten tuo pitää ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis lesbo vai miten tuo pitää ymmärtää.
Olen mies, aloituksessa puhuttiin miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies, aloituksessa puhuttiin miehestä.
Miksi sitten alleviivasit että et ole kiinnostunut miehistä. Sitä ei mitenkään kysytty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten alleviivasit että et ole kiinnostunut miehistä. Sitä ei mitenkään kysytty.
Oletin ap:n olevan mies, niinkuin hyvin usein ollut aloittajana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletin ap:n olevan mies, niinkuin hyvin usein ollut aloittajana.
Eli kirjoittelet kuitenkin mies mielessä. Okei.
- Anonyymi
Olen vaihtanut satoja vaippoja. Osaan kyllä, mutta en välttämättä uskonut että haluat lapsen.
- Anonyymi
Voin mä sulle ja sun nuorella naiselle toki tulla lastenhoitajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin mä sulle ja sun nuorella naiselle toki tulla lastenhoitajaksi.
Eiköhän me pärjätä. Mene päiväkotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän me pärjätä. Mene päiväkotiin.
Hyvä juttu. Siellä varmaan kivempia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu. Siellä varmaan kivempia ihmisiä.
Oli joo, ainakin kun omat muksut siellä oli. Moimoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli joo, ainakin kun omat muksut siellä oli. Moimoi.
Hyvä että ovat mukaviakin ihmisiä saaneet tavata.
- Anonyymi
Pitää paikkansa, mutta ei sovi tämä pesti sinulle ylpeälle suomitytölle. Oikealla asenteella varustettu aasialainen nainen on hakusessa.
- Anonyymi
Ei tarvitse hakea, olla vaan aito, huolellnen ja järkevä.
- Anonyymi
Eli saat halvemmalla "parempaa" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli saat halvemmalla "parempaa" ?
Siis mitä. Mistä ihmeestä tulee halvemmalla. Aasian maihin verrattuna Suomi on kuin itikan pissi myös taloudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä. Mistä ihmeestä tulee halvemmalla. Aasian maihin verrattuna Suomi on kuin itikan pissi myös taloudessa.
No muuta sinne sitten.
Aasian maiden tulotasot vaihtelevat suuresti. Aasiassa on muutamia hyvin rikkaita maita, esimerkiksi Japani, ja eräitä alueellisia finanssikeskuksia, kuten Hongkong ja Bahrain. Monet Aasian maat ovat teollistuneet viime vuosikymmeninä. Toisaalta Aasiassa on myös vähiten kehittyneisiin maihin kuuluvia kehitysmaita, esimerkiksi Afganistan, Bangladesh ja Nepal.
Ihan netistä luin.
Mutt sinun piti sekin vääntää päin perc että. Vit@n ääliöt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No muuta sinne sitten.
Aasian maiden tulotasot vaihtelevat suuresti. Aasiassa on muutamia hyvin rikkaita maita, esimerkiksi Japani, ja eräitä alueellisia finanssikeskuksia, kuten Hongkong ja Bahrain. Monet Aasian maat ovat teollistuneet viime vuosikymmeninä. Toisaalta Aasiassa on myös vähiten kehittyneisiin maihin kuuluvia kehitysmaita, esimerkiksi Afganistan, Bangladesh ja Nepal.
Ihan netistä luin.
Mutt sinun piti sekin vääntää päin perc että. Vit@n ääliöt.Muutan sinne minne haluan. Jos jossain on syntynyt, se ei tarkoita että sinne pitäisi muuttaa. Ärsyttää vaan Suomalaisten asenne, toki se on luonnollista; mitä pienemmästä maasta ihmiset tulevat, sitä enemmän heillä on vääristynyt kuva itsestään ja maastaan. Kuvitellaan, että meistä puhutaan yleisesti maailmalla ja olemme tunnettuja. Hyvä kun tiedetään missä maa sijaitsee ja ihmisistä ei tiedetä mitään kuin alansa suppeassa piirissä korkeintaan.
- Anonyymi
En ole vaippa iässä vielä WC paperi riittää kun paskal käy
- Anonyymi
Kuolema tulee jo sitä ennen.
- Anonyymi
Aivan kuin aivoton
- Anonyymi
Hulluille päiville kuittirullan vaihtajaa etsin.
- Anonyymi
Kyllä, ihan ensimmäise vaipan vaihtajaa, sillä meikäläinen makaa semmosenkin paska vuoren juurella, että piisaa.
T.meikäläinen, hyvästi FI
https://m.youtube.com/watch?v=w-RoOKpbIlU- Anonyymi
Hehhe...
- Anonyymi
👶Kyllä
👕
🧦 - Anonyymi
Ei ole. Löysin työmaalta letkun nimittäin. Se on täysin passeli. Öiksi.
- Anonyymi
On se kumma kuin nuoremmilla on tarve yrittää alentaa heitä iäkkäämpiä. Olkoot ihminen minkä ikäinen tahansa, se ei ole mikään tae hyvästä kunnosta ja energisestä elinvoimasta. Puhumattakaan jos joskus saavuttavat saman iän.
- AnonyymiUUSI
Se on realismia hyvä ihminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on realismia hyvä ihminen.
Realismia on se, ettei kukaan tiedä toisesta mitään pelkän iän perusteella. Kaikki perustuu kuvittelun, ei tietoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14010890- 2664753
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784069Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58553691Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843569PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija973426Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i333325Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863207Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2051804