Mitä viestiä voin sinulle laittaa?
Voinko suoraan sanoa, että haluaisin nähdä?
Vai kysynkö haluatko sinä nähdä?
Vai sanonko, että on ikävä?
Vai olisiko parempi sellainen: mitä kuuluu? Tms. Että ei mitään isompia tunteita voisi paljastaa heti.
Mutta onko se ok vain somessa laittaa viestiä, kun ei muutenkaan olla siellä, tai muuallakaan keskusteltu... Kun ei ole edes nähty aikoihin.
Huomaatko mies kuinka sekaisin minut saat?
15
335
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama mitä tarinoit. Se viesti on tärkein.
- Anonyymi
Niin, mutta jotenkin kuitenkin pelottaa. Kun ei mieskään anna mitään merkkejä halusta olla yhteyksissä.
- Anonyymi
En tiiä haluanko sulta edes viestiä enää
- Anonyymi
No tätä juuri pelkään, enkä oikein uskalla laittaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sit laita en mäkään aijo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sit laita en mäkään aijo
No sen minä kyllä uskon.
- Anonyymi
Miksi et halua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti sinulla on vahva aavistus siitä, että minä mielelläni haluaisin sinulta viestin. Sivusta mieheltä.
- Anonyymi
Kerro suoraan vaan että haluaisit nähdä.
Ei mitään kaarteluita.
Se menee suoraan mun❤️.
T. Mies
Ps. Nähdäänkö viikonloppuna?- Anonyymi
Haluaisin kyllä nähdä. Olisi vielä vapaa viikonloppu. Mutta en minä kuitenkaan uskalla laittaa viestiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kyllä nähdä. Olisi vielä vapaa viikonloppu. Mutta en minä kuitenkaan uskalla laittaa viestiä.
Ota pari lasia viiniä niin pääset yhteydenoton suhteen rohkeuskynnyksen yli.
- AnonyymiUUSI
Laita mitä tahansa viestiä kunhan laitat jotain. Mikä noista sun mielestä on paras. Kun keskusteluyhteys on avattu muut asiat kyllä hoituu.
Pääasia on että laitat jonkun viestin.
Mikä on pahinta mitä vois tapahtua. Mä sanoisin: "Ei kiinnosta?" -> Siinä tapauksesa lähetit viestn väärälle henkilölle.
En varmasti sano niin jos olet se mun...
Mutta ehkä olet trollaaja ja onnistuit saamaan kommentteja tänne. - AnonyymiUUSI
Äärimmäisen harvinaista kyllä, että nainen ottaisi yhteyttä ihan iskumielessä. Ne kerrat muistaa varmaan lämpimästi lopun elämäänsä.
- AnonyymiUUSI
Mun ex kävi vkloppuisin ravintolan narikkaa katselemassa näkyykö mun takkia. Oltiin kyllä yli 10-vuotta onnellisesti yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Jos oikein kovasti ja oikeasti jotain tahtoo, sen eteen pitää tehdä töitä. Kuten yrittäjyys; jos ei yritä; mitään yritystä ei edes tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15311008Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i444091Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1923640PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924