Kop kop - kuka siellä?

Anonyymi-ap

Kirjeshakkiystävä.
En pelaa nyt shakkia.
Voidaan pelata totuutta.
Miten sitä pelataan?
Kysyt sellaisia kysymyksiä, joihin voi vastata koputuksilla. 1, 2, 3 tai 4 koputusta.
Ymmärrän. Aloitetaanko?
Aloitetaan.

Kuinka monta kymmentä vuotta vanhoja oltiin kun viimeksi juteltiin? Saa pyöristää.

35

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kop kop eli <20>

• Anonyymi

40 ja 50

• Anonyymi

Kuinka monta kiloo Tuomon paska painaa pyöristettynä?

• Anonyymi

en kuule näitä

- ap

• Anonyymi

Oot sitte varmaan toisten ikkunoita ja ovia nakuttava talitintti? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot sitte varmaan toisten ikkunoita ja ovia nakuttava talitintti? Sivusta

Oletko alkanut hiljalleen kuulla ääniä? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko alkanut hiljalleen kuulla ääniä? Sivusta

Sitäkin, mutta koputukset kuuluu vain oikealla kanavalla. "IRL"

• Anonyymi

Kannattaisko kertoa enempi ketkä kyseessä?
        Tai ehkä ennemminkin kannattaisko laittaa hänelle viesti suoraan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisko kertoa enempi ketkä kyseessä?
        Tai ehkä ennemminkin kannattaisko laittaa hänelle viesti suoraan?

Mitä sekavampaa settiä palstaäijä tuottaa sen innokkaammin sitä hoputat kertoo siitä että vintilläsi kova vinkka käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäkin, mutta koputukset kuuluu vain oikealla kanavalla. "IRL"

Juu juu ja joku kollaa taplettiasi, vierailee asunnossasi ja on kaikella tavalla maaginen ja kaikkialla? Niinkö siinä Kävi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu juu ja joku kollaa taplettiasi, vierailee asunnossasi ja on kaikella tavalla maaginen ja kaikkialla? Niinkö siinä Kävi?

"maaginen ja kaikkialla"

juu ja ei
        Eihän ole missään .. ei kuuloetäisyydellä :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole sanonut tällaista, mutta sinä jo etukäteen yrität kampittaa sitä, vaikka kukaan ei ole (täällä) edes puhunut moisesta. Herää kysymys, miksi ihmeessä.

• Anonyymi

Olen nykysin 25vuotias kaunis TURJAKE nainen vaikka papereissa lukee, että minä olen muka 55!
      Sehän on käräjillä sekä hovissa päätetty, että KYSEESSÄ ON KUNNIANLOUKKAUS tuo 55 eli minä olen nyt 25vuotias SINKKU ja VIELÄ NEITSYT 🥳🥳🥳

• Anonyymi

Laitoin väärin, koska 55 on 22 eli olenkin vasta 22 vuotias.
        Miten minä noin VANHAKSI menin oman ikäni arvoimaan!

25vuotiaat naiset on jo KÄRTYSIÄ vanhoja EMÄNTIÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin väärin, koska 55 on 22 eli olenkin vasta 22 vuotias.
        Miten minä noin VANHAKSI menin oman ikäni arvoimaan!

25vuotiaat naiset on jo KÄRTYSIÄ vanhoja EMÄNTIÄ.

Jep. Äo:s on kakskaks, ja tippuu kokoajan. -sivusta

• Anonyymi

Jos äo on 22 tienoilla niin ei tapahdu oikest mitään,on hiljaa vaan.
      Tällä tätillä saattaa hyvinkin olla paljon korkeampi.
      Osaa kirjoittaa ja välillä isoilla kirjaimilla. Joku trauma silti saattaa kuulua kuvioon. Minä tykkään lukea hänen kirjoitteluaan. Kunhan ei lähde tappolinjalle.

• Anonyymi

Kyllä siinä TRAUMA jo tulee jos noudatat HALLITUKSEN MÄÄRÄYSTÄ SUOMI 100 VUONNA JA HAET KOULUTUKSEEN/ TÖIHIN NIIN, KUN HE MÄÄRÄSIVÄT JA KILTTINÄ NAISENA KÄYT KOULUTUKSEN!
        TOISET OVAT TÖISSÄ JA TSEMPPAAVAT PANOSTAJAA SEKÄ SANOVAT: SINUN KANSSA MEKIN OPITAAN PANOSTAMAAN!
        OLET NAISENA KANTANUT KESÄN HIEKKAA SAMALLA RAHALLA JONKA TYÖTÖN ON SAANUT KOTIA JA HÄN VAHTINUT FACEBOOKISSA MITÄ SINÄ VAPAALLA TEET!
        SINÄ OLET IHAN PASKANA SEN JÄLKEEN, KOSKA OLET PIENI KOKOINEN NAINEN ISOJEN PANOSTAJA MIESTEN RINNALLA, MUTTA OTAT PÄÄN MINÄ KÄYN TÄMÄN VAIKKA HENKI LÄHTIS!

FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ KUNNIANLOUKKAUS NOUDATTAA SUOMEN HALLITUKSEN MÄÄRÄYSTÄ.
        MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA HEITÄ VIELÄ ERIKSEEN VAIKKA MINÄ OLEN KUNNIOITTANUT SUOMEN HALLITUKSEN MÄÄRÄYSTÄ NOUDATTAMALLA KOKO SUOMEN KANSAA!
        MINÄ LOPETIN ÄÄNESTÄMÄSTÄ, KOSKA SUOMEN KANSA ON KUNNIAT SAANEET NIIN MONEEN KERTAAN, ETTÄ MINÄ KÄVIN JO KERRAN VANKILASSA KOKO SUOMEN KANSAN KUNNIOIDEN PUOLESTA JA VITTU MENEN NOIDEN VITTU NAAMOJEN JA MULUKUN KOKOSEN ÄIJÄN KUNNIAN PUOLESTA UUDELLEEN NIIN SAATTE VIELÄ 6 KIERROSTA KUNNIAA LISÄÄ!
        MINÄ OLEN YKSIN ANTANUT SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJA NAISENA 9 KIERROSTA KUNNIAA SUOMEN KANSALLE!
        EIPÄ OLE SUOMEN KANSAN PARANTANUT TAPOJAAN VAIKKA MINULTA KYLLÄ KEHTAAVAT VAATIA KAIKKEA!

• Anonyymi

Menee kirjeshakiksi: siirto / päivä.

• Anonyymi

Ota etunimestäsi ne kirjaimet jotka löytyy hänen etunimestä ja laita ne pöydälle.
      Montako kirjainta pöydällä on?

• Anonyymi

Kaksi? mutta tarvitsen ne takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi? mutta tarvitsen ne takaisin.

"Kaksi?"
        Et o varma ;-D

Mut ei se kysyjä kuule. Katso 2025-10-15 11:00:11.

• Anonyymi

KOLME!

• Anonyymi

Ota sukunimestäsi kirjain kerrallaan. Jos se löytyy hänen sukunimestään, laita se pöydälle.
      Kun sukunimi luettu ja kirjaimia pudoteltu pöydälle, katso pöytää.

Jos jotakin kirjainta on pöydällä useampi kuin yksi, heitä niitä pois pöydältä, kunnes jokaista kirjainta on yksi.
      Montako kirjainta pöydälle jää?

• Anonyymi

KAHDEKSAN!

• Anonyymi

Kysynpä vuotta. Sen viimeistä numeroa?

• Anonyymi

Öö tuota... ollaanko me juteltu? Tuota ööö... niin....muistatko sinä paremmin? Öö. Minä hämärästi.

• Anonyymi

3.

Totuus vai tehtävä?

• Anonyymi

Oltiin 30 kriisissä

• Anonyymi

Viel1. Jos ei nappaa, niin luurit korville.

1. Lähetit mulle viestin
      2. Soitin sulle
      3. Pyysit mua tanssimaan
      4. Suutelin sua kun viimeksi tavattiin

- ap

• Anonyymi

YKKÖNEN!

• Anonyymi

1.Kop.

• Anonyymi

"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä"

Mikähän se oli ..
      tää on niin harmiton thredi :)

• Anonyymi

Mikä meiltä jäi kokematta?

1. Pimeys
      2. Sade
      3. Lumi
      4. Auringonpaiste

• Anonyymi

lähti etujassa

1. Pimeys
        2. Sade
        3. Lumi
        4. Auringonpaiste kesällä

• Anonyymi

AURINGONPAISTE!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      87
      2060
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe