Kirjeshakkiystävä.
En pelaa nyt shakkia.
Voidaan pelata totuutta.
Miten sitä pelataan?
Kysyt sellaisia kysymyksiä, joihin voi vastata koputuksilla. 1, 2, 3 tai 4 koputusta.
Ymmärrän. Aloitetaanko?
Aloitetaan.
Kuinka monta kymmentä vuotta vanhoja oltiin kun viimeksi juteltiin? Saa pyöristää.
Kop kop - kuka siellä?
17
241
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kop kop eli <20>
- AnonyymiUUSI
40 ja 50
- AnonyymiUUSI
Kuinka monta kiloo Tuomon paska painaa pyöristettynä?
- AnonyymiUUSI
en kuule näitä
- ap- AnonyymiUUSI
Oot sitte varmaan toisten ikkunoita ja ovia nakuttava talitintti? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot sitte varmaan toisten ikkunoita ja ovia nakuttava talitintti? Sivusta
Oletko alkanut hiljalleen kuulla ääniä? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko alkanut hiljalleen kuulla ääniä? Sivusta
Sitäkin, mutta koputukset kuuluu vain oikealla kanavalla. "IRL"
- AnonyymiUUSI
Kannattaisko kertoa enempi ketkä kyseessä?
Tai ehkä ennemminkin kannattaisko laittaa hänelle viesti suoraan? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisko kertoa enempi ketkä kyseessä?
Tai ehkä ennemminkin kannattaisko laittaa hänelle viesti suoraan?Mitä sekavampaa settiä palstaäijä tuottaa sen innokkaammin sitä hoputat kertoo siitä että vintilläsi kova vinkka käy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin, mutta koputukset kuuluu vain oikealla kanavalla. "IRL"
Juu juu ja joku kollaa taplettiasi, vierailee asunnossasi ja on kaikella tavalla maaginen ja kaikkialla? Niinkö siinä Kävi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu ja joku kollaa taplettiasi, vierailee asunnossasi ja on kaikella tavalla maaginen ja kaikkialla? Niinkö siinä Kävi?
"maaginen ja kaikkialla"
juu ja ei
Eihän ole missään .. ei kuuloetäisyydellä :-D
- AnonyymiUUSI
Olen nykysin 25vuotias kaunis TURJAKE nainen vaikka papereissa lukee, että minä olen muka 55!
Sehän on käräjillä sekä hovissa päätetty, että KYSEESSÄ ON KUNNIANLOUKKAUS tuo 55 eli minä olen nyt 25vuotias SINKKU ja VIELÄ NEITSYT 🥳🥳🥳- AnonyymiUUSI
Laitoin väärin, koska 55 on 22 eli olenkin vasta 22 vuotias.
Miten minä noin VANHAKSI menin oman ikäni arvoimaan!
25vuotiaat naiset on jo KÄRTYSIÄ vanhoja EMÄNTIÄ. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin väärin, koska 55 on 22 eli olenkin vasta 22 vuotias.
Miten minä noin VANHAKSI menin oman ikäni arvoimaan!
25vuotiaat naiset on jo KÄRTYSIÄ vanhoja EMÄNTIÄ.Jep. Äo:s on kakskaks, ja tippuu kokoajan. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Jos äo on 22 tienoilla niin ei tapahdu oikest mitään,on hiljaa vaan.
Tällä tätillä saattaa hyvinkin olla paljon korkeampi.
Osaa kirjoittaa ja välillä isoilla kirjaimilla. Joku trauma silti saattaa kuulua kuvioon. Minä tykkään lukea hänen kirjoitteluaan. Kunhan ei lähde tappolinjalle.- AnonyymiUUSI
Kyllä siinä TRAUMA jo tulee jos noudatat HALLITUKSEN MÄÄRÄYSTÄ SUOMI 100 VUONNA JA HAET KOULUTUKSEEN/ TÖIHIN NIIN, KUN HE MÄÄRÄSIVÄT JA KILTTINÄ NAISENA KÄYT KOULUTUKSEN!
TOISET OVAT TÖISSÄ JA TSEMPPAAVAT PANOSTAJAA SEKÄ SANOVAT: SINUN KANSSA MEKIN OPITAAN PANOSTAMAAN!
OLET NAISENA KANTANUT KESÄN HIEKKAA SAMALLA RAHALLA JONKA TYÖTÖN ON SAANUT KOTIA JA HÄN VAHTINUT FACEBOOKISSA MITÄ SINÄ VAPAALLA TEET!
SINÄ OLET IHAN PASKANA SEN JÄLKEEN, KOSKA OLET PIENI KOKOINEN NAINEN ISOJEN PANOSTAJA MIESTEN RINNALLA, MUTTA OTAT PÄÄN MINÄ KÄYN TÄMÄN VAIKKA HENKI LÄHTIS!
FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ KUNNIANLOUKKAUS NOUDATTAA SUOMEN HALLITUKSEN MÄÄRÄYSTÄ.
MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA HEITÄ VIELÄ ERIKSEEN VAIKKA MINÄ OLEN KUNNIOITTANUT SUOMEN HALLITUKSEN MÄÄRÄYSTÄ NOUDATTAMALLA KOKO SUOMEN KANSAA!
MINÄ LOPETIN ÄÄNESTÄMÄSTÄ, KOSKA SUOMEN KANSA ON KUNNIAT SAANEET NIIN MONEEN KERTAAN, ETTÄ MINÄ KÄVIN JO KERRAN VANKILASSA KOKO SUOMEN KANSAN KUNNIOIDEN PUOLESTA JA VITTU MENEN NOIDEN VITTU NAAMOJEN JA MULUKUN KOKOSEN ÄIJÄN KUNNIAN PUOLESTA UUDELLEEN NIIN SAATTE VIELÄ 6 KIERROSTA KUNNIAA LISÄÄ!
MINÄ OLEN YKSIN ANTANUT SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJA NAISENA 9 KIERROSTA KUNNIAA SUOMEN KANSALLE!
EIPÄ OLE SUOMEN KANSAN PARANTANUT TAPOJAAN VAIKKA MINULTA KYLLÄ KEHTAAVAT VAATIA KAIKKEA!
- AnonyymiUUSI
Menee kirjeshakiksi: siirto / päivä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14010890- 2664753
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784069Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58553691Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843569PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija973426Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i333325Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863207Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2051804