Sua kaipaan aina, kun emme puhu. Silloin ikävä edes hellittää hetkeksi. Jos tää on jo nyt tälläistä niin mitä se on sitten, kun nähdään livenä. En malttaisi odottaa sitä. Siitä tulee ikimuistoista...
Oi kaksoisliekkini
10
150
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Varmaan hirveetä mykkäkoulua.
😶😶- AnonyymiUUSI
No ei tod. Menee monta tuntia puhuessa ja vähän jotain muutakin touhutessa☎️✨ap
- AnonyymiUUSI
Oi. Mulla on ollut tänään niin rakastunut olo. Mieletön tunne, kun näkee, vaikka ei juuri puhuisikaan.. Pää pyörällä. Odotan meidän seuravaa näkemistä! Rakastan sua.
- AnonyymiUUSI
Niin mäkin rakastan sua oi liekkini🔥✨💫oot mun kaikkeni🙏🪽ap
- AnonyymiUUSI
En halua olla epäystävällinen. Mutta miten voit päätellä jonkun olevan liekkiparisi? Kannattaako sellaista edes odottaa, vai kannattaako pysyä jalat maassa ja ajatella että voi olla muuten kyllin hyvä suhde toisen kanssa?
Ilman tuota romantisointia, mikä ei ole edes kaksoisliekkiyden tarkoitus, sen perusteella mitä olen aiheeseen perehtynyt. Kaksoisliekki jos löytyy, päämääränä siinä on oma henkilökohtainen kasvu, ei suhde. Sen tiedon valossa, mitä itse olen aiheesta lukenut.
Itse en keskity noihin asioihin ollenkaan, se johtaa vain harhaan. Harhautusta on maailmassa paljon. Näitä new age-juttuja on liikaa jo olemassa niin, että monilla oikea elämä katoaa ja aletaan elämään jossain harhaisessa pimeässä tilassa. Sieltä voi olla vaikea löytää ulospääsyä mihinkään todelliseen elämään.- AnonyymiUUSI
Kun kohtaa oman kaksoisliekin niin sen tietää. Tuntuu kuin olisi tullut kotiin. Me ollaan molemmat kasvettu tahoillamme ja nyt olisi aika kohdata irl. Ollaan tehty tätä matkaa 17 vuotta, joten eiköhän siinä ajassa ehdi kasvaa itse kukin. Matka on ollut molemmilla aika kivinen ja nyt ollaan jo voiton puolella.ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun kohtaa oman kaksoisliekin niin sen tietää. Tuntuu kuin olisi tullut kotiin. Me ollaan molemmat kasvettu tahoillamme ja nyt olisi aika kohdata irl. Ollaan tehty tätä matkaa 17 vuotta, joten eiköhän siinä ajassa ehdi kasvaa itse kukin. Matka on ollut molemmilla aika kivinen ja nyt ollaan jo voiton puolella.ap
Ok, onnea 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok, onnea 🤔
Kiitos!ap🙃
- AnonyymiUUSI
Kyllä on kieroutunu maailma
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä. Kysynnän ja tarjonnan laki. Jokaiselle jotakin vähän kaunareista erikoisempaa 🫣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14010890- 2664753
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784069Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58553691Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843569PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija973426Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i333325Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863207Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2051804