Vaikka kuinka pöllöilisit!
Rakastan sua. Se tunne vaan on ja pysyy..
37
426
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En pysty! Se nainen tuhoaa koko mun elämän. Muutan pois täältä kateellisten ihmisten hullulasta
- AnonyymiUUSI
Kato nyt😆👇👇👇👇👇👇👍onnee teille😘
Soon moro😁🥰 - AnonyymiUUSI
Kummallinen pelko..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kummallinen pelko..
Muista yrittää poimia palstasedän lurituksista jotain edes sinne päin, myös tällainen akkain Välinen käy näköjään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kummallinen pelko..
En pysty mitään uutta alottamaan kenenkään kanssa kun toi puhuu paskaa kaikille musta. Kaikki suhteet se lypsää tietoonsa. Vaikeuttaa töitä varastaa mun kotoa kun sillä on avaimet tänne tai maksaa huollolle. ❤oot tärkee aina muista se pidä itsestäsi huolta
Mun mentävä nyt moi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista yrittää poimia palstasedän lurituksista jotain edes sinne päin, myös tällainen akkain Välinen käy näköjään
Ps oliko täälläpäin jotain ns selkäänpuukottajia tässä suhteessa kuten mainostit? Tuskin niin kovinkaan läheisiä tällaiset mahdolliset tiettyjen juttuja säestävät pick me sutturat 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En pysty mitään uutta alottamaan kenenkään kanssa kun toi puhuu paskaa kaikille musta. Kaikki suhteet se lypsää tietoonsa. Vaikeuttaa töitä varastaa mun kotoa kun sillä on avaimet tänne tai maksaa huollolle. ❤oot tärkee aina muista se pidä itsestäsi huolta
Mun mentävä nyt moiSori. Vein sun kalsarit ja kohta haen uudet nuuhkittavaksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sori. Vein sun kalsarit ja kohta haen uudet nuuhkittavaksi
Onko tämä nyt se sun viimeinen sana tämän palstaäijän kommentin kautta? Yhtä meh kuin sinäkin varmaan olisit ollut, jos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sori. Vein sun kalsarit ja kohta haen uudet nuuhkittavaksi
Kalliit oppirahat on maksettu. En luota enää mihinkään. Kaikki asiat piti vaihtaa. Siksi on turva asiat ja vahdit kunnossa nyt. Odotetaan että se tekee virheen😊 ei muuta tänne tänään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä nyt se sun viimeinen sana tämän palstaäijän kommentin kautta? Yhtä meh kuin sinäkin varmaan olisit ollut, jos
Olen kaukana "meh"istä, senhän sä vissiin jo tiedätkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kalliit oppirahat on maksettu. En luota enää mihinkään. Kaikki asiat piti vaihtaa. Siksi on turva asiat ja vahdit kunnossa nyt. Odotetaan että se tekee virheen😊 ei muuta tänne tänään.
Juuri näin. Varo kaapissasi lymyilee evoluutiotiedettä saarnaava kolmipäinen paavo väyrynen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä sen tietäisin? Kerro toki kun kerran puheeksi tuli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Varo kaapissasi lymyilee evoluutiotiedettä saarnaava kolmipäinen paavo väyrynen.
No jopa sinulla on taas tarkkaa tietoa palstaäijän komeron sisällöstä, duon toinen osapuoli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin että olet juuri niin turhamainen että astut tähän rysään. Näin olen jutuistasi päätellyt sivusta seuraten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jopa sinulla on taas tarkkaa tietoa palstaäijän komeron sisällöstä, duon toinen osapuoli
Olen täysin toista ääripäätä mitä tulee palstaäijään. Ota sanas takaisin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin että olet juuri niin turhamainen että astut tähän rysään. Näin olen jutuistasi päätellyt sivusta seuraten
Saatan ollakin, mitä sitten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viimisen sanan lähetin ihan toiseen sivuun minkä hän kertoi minulle
Oli ihana 👂 kuuntelin sen sun ääniviestin ja vastasin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko turvaliivi liioiteltua? Ja kypärä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla raukalla ei ihan selvästi ole töitä kun asut kaiket päivät palstalla arvostelemassa muiden kirjoituksia ja kommentoimassa, ihan niin kuin sinun mielipiteelläsi olisi todella jotain väliä.
Kannattaa hankkia parempia harrastuksia!!
Todella säälittävä yksilö! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paavo Väyrynen?Muulinaises on mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paavo Väyrynen?Muulinaises on mies.
*nämä oli kaks eri henkilöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu oppirahoista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milläs rahalla sulla on vahtiasiqt kunnossa??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla raukalla ei ihan selvästi ole töitä kun asut kaiket päivät palstalla arvostelemassa muiden kirjoituksia ja kommentoimassa, ihan niin kuin sinun mielipiteelläsi olisi todella jotain väliä.
Kannattaa hankkia parempia harrastuksia!!
Todella säälittävä yksilö!No kenen mielipide menisi sitten ylitse muiden- sinunko palstaäijä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu oppirahoista
Aika suvereenia linjaa taas vedät palstaäijän skeemoja koskien, juiliiko päässä pyylevä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatan ollakin, mitä sitten
Kuinka suhtaudut torjuntaan- alkaako joka kerta suhteeton koston kierre?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka suhtaudut torjuntaan- alkaako joka kerta suhteeton koston kierre?
Kerran niin kävi. Minkäs teet.
- AnonyymiUUSI
Niin mäkin rakastan sua ❤️ Eiköhän järki pysy nyt päässä👍🙏✨
- AnonyymiUUSI
Järki? Se meni jo!
- AnonyymiUUSI
Kehitystä tapahtunut olen muuttunut hölmöstä pöllöksi
https://www.youtube.com/watch?v=_5kKo2_2MzI&list=RD_5kKo2_2MzI&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Lieneekö niin sattumaa sitten kuitenkaan kaikki hmmmm
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lieneekö niin sattumaa sitten kuitenkaan kaikki hmmmm
Kultaaaa? Oisko jotain kerrottavaa ;)
- AnonyymiUUSI
Pari kertaa vuodessa saatan pöllöillä. Silloin vahva humalatila voi laajentaa ajatuksia liiaksi. *pus ;-))
- AnonyymiUUSI
🙂❤️
- AnonyymiUUSI
Otetaampa siitä selvää huudi huu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474315Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664054Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973664PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964