Koska meillä on sama harrastus, voisimme mennä aina treenaamaan yhdessä. Miltä kuulostaa?
Kiinnostaisiko nainen treenata yhdessä
23
489
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä treenaat ja missää? Eihä tosta selviä edes paikkakunta.
- Anonyymi
Eikös sulla ole jo treenikaveri?
- Anonyymi
Mieluummin treenaisin sinun kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta mekkoja ja netissä alaikäisten esittämistä runqqu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan viestiäsi, jos olisit hän. Otin siksi nyt pienen mietintätauon, että pysyy toi impulssikontrolli hanskassa ;-). Kuinka paljon tiedät mun ajatuksista aikojen alusta tähän päivään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta mekkoja ja netissä alaikäisten esittämistä runqqu
Niin, ihmisten ilmoilla, mutta mites kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan viestiäsi, jos olisit hän. Otin siksi nyt pienen mietintätauon, että pysyy toi impulssikontrolli hanskassa ;-). Kuinka paljon tiedät mun ajatuksista aikojen alusta tähän päivään?
Kiva kun löysit uuden naisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ihmisten ilmoilla, mutta mites kotona?
Niin mites kotona oksetus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mites kotona oksetus?
Opettele kirjoittamaan, niin että on edes mahdollista ymmärtää asia vain yhdellä tapaa. Eiku joo, näkeehän sen jo tuosta, että liikoja vaadin.
- Anonyymi
Palstailua & salilla käyntiä huippu combo. Mitä muuta sitä elämältä vaatisikaan?
- Anonyymi
Naisensa stalkkailua? jipiiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisensa stalkkailua? jipiiii
Miehenä vainoomista vuosikymmen HÄHÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehenä vainoomista vuosikymmen HÄHÄ
Nyt oli vähän paksua jopa sulta..
- Anonyymi
Tykkäisin.
- Anonyymi
Kuulostaa liiankin hyvältä, ehdota.
- Anonyymi
Salitreeni kyseessä tottakai. Joutuisin aina tiputtaa painoja pois siinä välissä.
- Anonyymi
Todella kiinnostaa, se olisi hauskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kiinnostaa, se olisi hauskaa!
Joo. Mille salille mies mennään? ❤️
- Anonyymi
Ehkä nähdään huomenna nuorempi nainen? Haluatko että tulen juttelee ?
- Anonyymi
Nuoremman miehen kanssa vois treenata.
- Anonyymi
Naisen rakkaani kanssa haluan ulkoilla käsi kädessä raikkaassa ilmassa luontopolulla ja illalla jommankumman kotona rakastella aistikkaasti...siinä treeni
- Anonyymi
Tykkään treenaamisesta, ja ylipäätään liikunnasta. Olisi kiva treenata hänen kanssaan.
- Anonyymi
Olisi kiva treenata nuoremman mustatukkaisen naisen kanssa. Ehkä voisimme neuvoa toisia joissain liikkeissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704898Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192566Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931269
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171027Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.69965IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855