Kelan sivulla on paljonko nousee Kelan maksamat eläkkeet noin 0.5% työttömyystuet ei nouse senttiäkään. eläkkeen pienikin korotus voi vaikuttaa eläkkeensaajan asumistukeen eli luukulta toiselle rahoja siirretään pienituloisella ei ole merkitystä eläkkeiden korotukseen päin vastoin on haitta indeksikorotukset pitäisi lakkauttaa kokonaan mitä näillä korotuksella yleensä tekee minulla on parempi kun karsin menoja vaatteet paikkaan sähköä säästän telkkaria, harrastuksia polkupyörää autoa pyykit pesen käsin harrastuksia ei ole. Eläkkeensaajan asumistuki tarkistetaan kahden vuoden välein onko roposia kertynyt tämä homma jatkuu hautaan saakka. työeläke jäänyt kertymättä koska olen ollut kotiapulaisena ja kuntouttavassa työtoiminnassa. olen ollut kansaneläkkeellä muutaman vuoden
Kelan maksamat eläkkeet nousee vain 0,5 %
Anonyymi-ap
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
- SDP:n Lipposen -hallitus teki lain - jolla Eläkkeet Ei Nousseet 28vuoteen - !
- Siis - SDP ja Vasemmisto ja VIHREÄT - NYTKIN- Vaatii Eläke-Leikkauksia - !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot943747Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe443091- 792987
- 192785
- 282714
- 522412
- 192167
- 602058
- 581876
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121828