Taas lähtee Kankaanpäästä suuri työnantaja. Listatkaa mulle vastauksena että mitä mielestänne kaupunginjohtaja ja elinkeinojohtaja tekee kylän elinvoiman säilyttämiseksi. Itse en ole havainnut mitään. Toinen noista on vielä niin kivikautinen ettei ole edes somessa, joten ei sieltäkään saa apua tutkimukseen.
Tiku ja Taku elinvoimaa edistämässä
12
369
Vastaukset
- Anonyymi
"Maakunta on houkutellut viime aikoina poikkeuksellisen paljon investointeja. Tämä tekee Satakunnasta Suomen keskeisen kestävän kasvualustan kaikenlaiselle yritystoiminnalle" - Kari Varis, tj. Satakunnan Yrittäjät.
Tuosta Kari Variksen lausunnosta päätellen Tiku ja Taku ovat onnistuneet torjumaan investointeja poikkeuksellisen menestyksekkäästi. - Anonyymi
Kankaanpään vetovoima loppui vuosituhannen vaihteessa. Sitä ennen se sai pahasti siipeensä rautatien loputtua, itsekkäiden tyyppien istuessa 18 vuotta hallituksessa ja valtuustossa rintaansa röyhistäen. Ei silloin eikä tällöin ole suorastaan tahtomalla haluttu pk-teollisuutta. Kun yrittäjä on itse laittanut sukunsa omaisuuden kiinni ja aloittanut, niin seutukunta on lähinnä toivonut konkurssia. Sama meininki jatkuu, jatkuu, jatkuu riippumatta onko kolme suurinta puoluetta kusiaiset, kiltiäiset tai sonnanpyörittäjät.
- Anonyymi
Minä olen ainakin niin edistyksellinen että löin Somen kiinni vuosikymmen sitten enkä aio avata uudestaan, vaikutuskanavalla jota moderoi mädättäjät ei ole mitään virkaa.
- Anonyymi
Toinen on tunnettu kaatomies, ehtiikö muuta tekeen. Siis metästämään.
- Anonyymi
Kyllä se työstä käy kun metsässä kulkee isojen poikien perässä ja yrittää nyökyttää päätään niiden kaikille mahtaville jutuille.
- Anonyymi
Kyllä on kova kaatomies.
- Anonyymi
Naapurikunnat voisi suuttua jos Kankaanpäähän houkuteltaisiin yrityksiä. Porilaisten mielestä on kaikkien etu että kaikki menee Poriin. Mistä päin Poria herra kaupunginjohtaja olikaan?
- Anonyymi
Eikö se maksa verot Pomarkkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se maksa verot Pomarkkuun?
kuuluuko ees markku-liittoon ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuuluuko ees markku-liittoon ?
Kysyy itseään fiksuksi luuleva kankoonpeeläinen.
Suomalainen Markku-liitto on yhdistys kaikille Markuille, etunimeltään tai kutsumanimeltään.
- Anonyymi
Nämä on niitä kavereita jotka ilmestyvät näkyviin vasta sitten kun joku on jotain saanut jo aikaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Entisistä enemmän työttömiä
Elättejä rajan takaa satoja ja työttömiä
Suomalaisia työttömiä nuoria aivan liikaa
Konkursseja viime kuussa koko maassa 280 enemmän kuin viime vuonna
Töissä käy suomalaisia n puolet kansasta jotka pystyy elättää itsensä ja perheen
Loput kela ja sossu tukia saavia
Samaan aikaa suomi antaa rahaa yli rajan kun suuruudenhullut valtioiden johtajat halajaa valtaa välittämättä kansasta ja niin on ollu aina useammat maat sotii ja lapsia ja naisia jää sodan jalkoihin. Lisäksi vielä maiden sisällä sisällissodat.
Tappaminen ei lopu vaan jatkuvasti pahenee ja pieni suomi jakaa velkarahaa muille vaikka on ihan ylivelkaantunutta ja Suomen nykyiset lapset joutuvat elämään tämän tyhmyyden vuoksi aika surkeaan jamaan saatetun valtion varjossa.
Nyt on elätetty tuilla liikaa väkeä ja suurin osa nuorista eikä Suomessa elävistä matuista koskaan tehnyt yhtään työpäivää ja oppinut kantamaan vastuuta edes omista rahoistaan vaan ovat ylivelkaantuneet jo vaikka
puhelinlaskujen vuoksi.
Surkee tulevaisuus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924020
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.563321Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603022Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,652973SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772474Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52296Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a271996Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641969Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1731961- 931358