olipa kerran juoppo ja se istui langalla

Anonyymi-ap

eräänä päivänä se sai puhelun isältään se puhui puuta heinää ja luonto kyllästyi ikuiseen paskan jauhantaa ja kivet alkoivat puhua terve sanoi kivi ja puhkesi nauramaan satuja lavertelet muille hoiperteli ukko ja lankesi ansaan iloissaan juoppo avasi pullon ja otti jos toisenkin katos nääs turun torilla aloitti juoppo ja putosi penkiltä katu kivetyksellä taasen ei ollut mukava olla ja se ryömi ojaan tasku matti putosi ja se pyysi jos annat minun vapautua hän toteuttaa minkä tahansa toiveen viina virtasi ja iloissaan alettiin selvittää viestintä mahdollisuuksia ensimmäinen oli että että tiet amerikassa ovat suuria ja niitä kiertämällä voi nähdä nähtävyyksiä riemu repesi ojassa ohhoh sinäkö se olet joka päästää minut tästä kurjuudesta vaimo ei naura lankoni naulasi viimeisen lankun seinään ja istuu tyytyväisenä kiikus tuolissa talon rakentajat metsästävät lohi käärmeitä ja jumbo jet kiertelee pääni päällä etsien kenet saisi niellä nyt olen tovin hiljaa ja saat ehdottaa mitä teen tässä sulle viina markka ja villaa sillä kupari hana rikki sillä ei tule vettä mahdotonta se on näillä tuloilla tehdä rahaa kun vaar juoksi merten takaa eteeni ja pyysi olutta saat kenkäsi ja tehdään kaupat minä annan tämän rahan ja vainosi tulee takaisin muista rukoilla koska tämä on sen tyypin nainen joka huudetaan viimeisenä junasta pois nähdään ensi kuussa näissä merkeissä ja muista että että sopiminen asioista on ensi arvoisen tärkeää heti nukkumaan menon jälkeen haista paska huusi ukko juoksutti pulloa en puhu sinulle enään koskaan ja tämä sai olla ensimmäinen ja viimeinen kun edes tervehdin sinua mokomakin lapin kirkas erä maa ota huikka niin selvitä huikkasi matti ja juoksutti juopon tiehensä tämä oli lorun loppu ja ukkoa ei enään sen koommin tavattu juttelemassa pullon kera metro tunnelin lähellä ensi kesän suvari alue myytiin pilkka hintaan ja menimme ostoksille nevadaan joka jäi viimeiseksi kerraksi kun näin tämän ukon puiston lähettyvillä muistelimme kuomani kanssa tapahtunutta ja puistelimme mattoja siivous tankoon jälkeen pienessä hiprakassa ja päätimme ettemme enään koskaan juo sen pituinen se

0

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        76
        5900
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        277
        4786
      3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
        Ikävä
        20
        2598
      4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        28
        2503
      5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        88
        1557
      6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        15
        1439
      7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        105
        1367
      8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
        Ikävä
        128
        1316
      9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
        Kemijärvi
        108
        1274
      10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
        Ähtäri
        19
        1231
      Aihe