Liruttimesta. Onko kaikki hyvin?
Pitkään ole puhetta kuullu
18
321
Vastaukset
- Anonyymi
Ensi vuonna tulee lisää Semmoista ulottuvuutta. Ettei puhuta enää Iiruttimesta vaan jostain toisesta.
- Anonyymi
Ei tipu eikä lirise enää!
- Anonyymi
Meinaatko että teijän markkinointivahvistus hiljeni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että teijän markkinointivahvistus hiljeni?
Lopullisesti
- Anonyymi
Ensi vuonna tullee lissää jykevyyttä suihkuun joka on lähes kymmen metrinen tuolloin . Joku vuosi tullee ruiskuun tupla tehokkuus jolloinka mennään toiselle kymmenelle !
- Anonyymi
Syksyllä ja keväämmällä
joka voi tuottaa jäähilettä
Olkoon se uusin ”Hiletin”
katsomaan ostaa saisi piletin!- Anonyymi
Mikä voisi tuottaa hilettä? No lumitykki tietysti
- Anonyymi
Kaupungin on hyvä esittää suunnitelma matkailuyrittäjille, jotka tuovat porukkaa kohteeseen. Esimerkiksi onko tämä ok?
- Anonyymi
Laiva tai vene vie tulevalle suihkulähteelle. Semmoinen ehdotus!
- Anonyymi
Haapavesi saakin ottaa tilanteen haltuun kun Ähtärin matkailullä ei mene kovin vahvasti.
- Anonyymi
Sillätavlla kun hoietaan hommia niin ei hyvä heilu
- Anonyymi
Vanha haapavetinen sanonta: ”Vähemmän puhetta, enemmän tekoja!”
- Anonyymi
Kaupungin rahojen köytöstä pitösi tehdä selvitystä meneekö ne teho markkininointiin. NIMIN EI HUKKAAN
- Anonyymi
eipä menny hukkaan .... kyllä sillä rahalla tuli hyvää kuuluisuutta paljon ja asiastatehen matkailijat tulivat tänne
- Anonyymi
Rahaa kun MENEE HUKKAAN, HUKKA VIE NE!!!😅
- Anonyymi
Semmoinen suihkulähde jossa värikkäät valot muuttuu musiikin tahdissa on monen makuun
https://www.youtube.com/watch?v=de9vuU7Yh2E - Anonyymi
rokkenrollia napit kaakossa aamusta aamuyöhön
- Anonyymi
Lirutin on kaupunkimme nähtävyys. Haapavesihän tuli tunnetuksi tästä liruttimisesta. Aiemmin Haapaveden tunnettuutta pyrkivät lisäämään Justimus ja siinä ne vähän onnistuikin. Mutta lirutin viimeistään nosti Haapaveden kaikkien huulille! Niidenkin, joille Justimus ei ollut ikinä tuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565