Liruttimesta. Onko kaikki hyvin?
Pitkään ole puhetta kuullu
19
401
Vastaukset
- Anonyymi
Ensi vuonna tulee lisää Semmoista ulottuvuutta. Ettei puhuta enää Iiruttimesta vaan jostain toisesta.
- Anonyymi
Ei tipu eikä lirise enää!
- Anonyymi
Meinaatko että teijän markkinointivahvistus hiljeni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että teijän markkinointivahvistus hiljeni?
Lopullisesti
- Anonyymi
Ensi vuonna tullee lissää jykevyyttä suihkuun joka on lähes kymmen metrinen tuolloin . Joku vuosi tullee ruiskuun tupla tehokkuus jolloinka mennään toiselle kymmenelle !
- Anonyymi
Syksyllä ja keväämmällä
joka voi tuottaa jäähilettä
Olkoon se uusin ”Hiletin”
katsomaan ostaa saisi piletin!- Anonyymi
Mikä voisi tuottaa hilettä? No lumitykki tietysti
- Anonyymi
Kaupungin on hyvä esittää suunnitelma matkailuyrittäjille, jotka tuovat porukkaa kohteeseen. Esimerkiksi onko tämä ok?
- Anonyymi
Laiva tai vene vie tulevalle suihkulähteelle. Semmoinen ehdotus!
- Anonyymi
Haapavesi saakin ottaa tilanteen haltuun kun Ähtärin matkailullä ei mene kovin vahvasti.
- Anonyymi
Sillätavlla kun hoietaan hommia niin ei hyvä heilu
- Anonyymi
Vanha haapavetinen sanonta: ”Vähemmän puhetta, enemmän tekoja!”
- Anonyymi
Kaupungin rahojen köytöstä pitösi tehdä selvitystä meneekö ne teho markkininointiin. NIMIN EI HUKKAAN
- Anonyymi
eipä menny hukkaan .... kyllä sillä rahalla tuli hyvää kuuluisuutta paljon ja asiastatehen matkailijat tulivat tänne
- Anonyymi
Rahaa kun MENEE HUKKAAN, HUKKA VIE NE!!!😅
- Anonyymi
Semmoinen suihkulähde jossa värikkäät valot muuttuu musiikin tahdissa on monen makuun
https://www.youtube.com/watch?v=de9vuU7Yh2E - Anonyymi
rokkenrollia napit kaakossa aamusta aamuyöhön
- Anonyymi
Lirutin on kaupunkimme nähtävyys. Haapavesihän tuli tunnetuksi tästä liruttimisesta. Aiemmin Haapaveden tunnettuutta pyrkivät lisäämään Justimus ja siinä ne vähän onnistuikin. Mutta lirutin viimeistään nosti Haapaveden kaikkien huulille! Niidenkin, joille Justimus ei ollut ikinä tuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644