Ja aina vaan mä piristyn susta!... Voi luoja, onneksi olet olemassa 😘 Hyvää yötä palstan vetäjä:))
Ilta meni pitkäksi!
14
257
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on palstan vetäjä?
- Anonyymi
Ai täällä on joku sellainen okei 👍 vastaako hän ylläpidosta myös.
- Anonyymi
En mä tiedä😂 tai tiedän!
- Anonyymi
Hyvää yötä 😚
- Anonyymi
Olet varmaan kymmenien eri ihmisten kanssa keskustellut täällä pimeyden palstoilla. Öitä!
- Anonyymi
Yöt
- Anonyymi
Sama on tullut huomattua 😅
- Anonyymi
Mies, sulla ja mulla alkaa olemaan koko
Palsta faneja täynnö
halusimme tai emme
Muut rakastaa sitä miten ilmasemme itseämme texteissä
Naiselta Sivusta - Anonyymi
No siitähän palstan vetäjille maksetaan.
- Anonyymi
Kaikki ei oo yhtä hyviä, kuin hän!
- Anonyymi
Palsta jatkaa ja myös kaikki kirjoittajatkin. Hehkut Nallet Sudet ja Palstasetä on helistin millä täällä tunteita herätetään. Sana on teillä arvon kirjoittajat!
- Anonyymi
No ihan kaikki lähellekään ei ole tuota mieltä. Että turha kaikkien puolesta kenenkään huudella. :/
- Anonyymi
Oletko löytänyt vain positiivisia asioita?
- Anonyymi
Palstan välistävetäjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103291
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1092498- 242036
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291540Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151465Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26957- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799