Miksi Kotkassa ei uskalleta puuttua lääkäreiden päihteiden käyttöön?
Mikseivät esimiehet ja johtajat puutu asiaan? Mitä pelkäävät? Pelkäävätkö menettävänsä oman virkansa! Todella törkeää että potilaiden turvallisuus
vaarantuu! Hyvä kun asiat lopulta tulleet julki. Kuinka kauan niitä on salattu?
Kotkan lääkäreiden päihteiden käyttö
10
388
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmaisia päihteitä ei ole helppo vastustaa.
- Anonyymi
Esimiehet on monissa firmoissakin ihan pelkkiä kumileimasia. Ei ole johtajuutta monessakaan paikallises firmas niis missä ite ollut. Luottamusmiehistäkin osa ihan lapasia. Homma on kuin villissä lännessä. Niin ja Cursorin saamattomuudesta ja mainospropagandasta sekä siitä tekevätkö tuon shownsa lisäksi oikeesti mitään työtekijöiden eteen en viitsi edes alottaa.
- Anonyymi
Järkyttävää että Kotkan keskussairaalassa on saanut lääkäri toimia vuosikausia kännipäissään.
Pitäisi erottaa myös kaikki jotka ovat sormiensa läpi katsoneet lääkärin Vineton tissuttelua. Onkohan kukaan kuollut tuon lääkärin potilaista? - Anonyymi
Suomessa nuoriso kouluttautuu näihinkin töihin ja istuu valmistuttuaan työttöminä.
Samanaikaisesti juoppo hoitelee hommia. Eipä luulisi olevan iso vaiva lempata työkyvytön juoppo ulos ja antaa terveelle ihmiselle mahdollisuus työhön, vai?- Anonyymi
Joikohan lääkäri työpaikallaan Alkon tuotteita vai Sairaalan käsidesejä?
Käsidesi on 80-90% puhdasta alkoholia joten känni on taattu.
Kahvikuppiin hyvä annostella pumppupullosta ja voi vaikkapa käytävällä kävellä rennosti tanssahdellen "kahvikuppi" kädessä
- Anonyymi
Esimiehet ja johtajat vastuuseen koska kerran olivat tietoisia päihde lääkäreistä!
- Anonyymi
Eihän korppi korppia noki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän korppi korppia noki.
Kysely-ikä menossa ja uteliaisuus,muttei kysele heiltä itseltään,kun heitä ei näe kukaan.
- Anonyymi
Eikö tätä ole jatkunut jo vuosia.
Julkiterhikistä voi tarkistaa kuka on kyseessä.
Hva ollut muutenkin hyvin uutisissa. Eikö siellä ole tarpeeksi töitä, kun on aikaa urkkia potilaiden henkilötietoja. Kuka hyväkäs tämäkin on, joka urkkinut lähes 600 tietoja luvatta. - Anonyymi
Tatuoitu hoitoalan henkilökunta ei käytä alkoholia kun viikonloppuisin sosiaalisessa mediassa ja silloinkin vain viiniä oluen ystävän seurassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161