Kotkan lääkäreiden päihteiden käyttö

Anonyymi-ap

Miksi Kotkassa ei uskalleta puuttua lääkäreiden päihteiden käyttöön?
Mikseivät esimiehet ja johtajat puutu asiaan? Mitä pelkäävät? Pelkäävätkö menettävänsä oman virkansa! Todella törkeää että potilaiden turvallisuus
vaarantuu! Hyvä kun asiat lopulta tulleet julki. Kuinka kauan niitä on salattu?

10

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmaisia päihteitä ei ole helppo vastustaa.

• Anonyymi

Esimiehet on monissa firmoissakin ihan pelkkiä kumileimasia. Ei ole johtajuutta monessakaan paikallises firmas niis missä ite ollut. Luottamusmiehistäkin osa ihan lapasia. Homma on kuin villissä lännessä. Niin ja Cursorin saamattomuudesta ja mainospropagandasta sekä siitä tekevätkö tuon shownsa lisäksi oikeesti mitään työtekijöiden eteen en viitsi edes alottaa.

• Anonyymi

Järkyttävää että Kotkan keskussairaalassa on saanut lääkäri toimia vuosikausia kännipäissään.
      Pitäisi erottaa myös kaikki jotka ovat sormiensa läpi katsoneet lääkärin Vineton tissuttelua. Onkohan kukaan kuollut tuon lääkärin potilaista?

• Anonyymi

Suomessa nuoriso kouluttautuu näihinkin töihin ja istuu valmistuttuaan työttöminä.
      Samanaikaisesti juoppo hoitelee hommia. Eipä luulisi olevan iso vaiva lempata työkyvytön juoppo ulos ja antaa terveelle ihmiselle mahdollisuus työhön, vai?

• Anonyymi

Joikohan lääkäri työpaikallaan Alkon tuotteita vai Sairaalan käsidesejä?
        Käsidesi on 80-90% puhdasta alkoholia joten känni on taattu.
        Kahvikuppiin hyvä annostella pumppupullosta ja voi vaikkapa käytävällä kävellä rennosti tanssahdellen "kahvikuppi" kädessä

• Anonyymi

Esimiehet ja johtajat vastuuseen koska kerran olivat tietoisia päihde lääkäreistä!

• Anonyymi

Eihän korppi korppia noki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän korppi korppia noki.

Kysely-ikä menossa ja uteliaisuus,muttei kysele heiltä itseltään,kun heitä ei näe kukaan.

• Anonyymi

Eikö tätä ole jatkunut jo vuosia.

Julkiterhikistä voi tarkistaa kuka on kyseessä.

Hva ollut muutenkin hyvin uutisissa. Eikö siellä ole tarpeeksi töitä, kun on aikaa urkkia potilaiden henkilötietoja. Kuka hyväkäs tämäkin on, joka urkkinut lähes 600 tietoja luvatta.

• Anonyymi

Tatuoitu hoitoalan henkilökunta ei käytä alkoholia kun viikonloppuisin sosiaalisessa mediassa ja silloinkin vain viiniä oluen ystävän seurassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe