Olipas ihanat astraalirakastelut. En edes jaksa enää laskea, että kuinka monta kertaa saamme... Monta niitä oli ja nyt on raukee olo...👍✨💫
Oi rakkaimpani
15
301
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä oli mieli ja halu olla vieressäsi.
- Anonyymi
Samoin❤️ Leevin sanoin:"kyllä sekin aika vielä koittaa."ap
- Anonyymi
Et taida oikeasti ymmärtää miten lapsellisilta nuo sinun juttusi kuulostavat.
- Anonyymi
Se on totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta
Lisään…toi astraalirakastelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään…toi astraalirakastelu
Se on rakastelua ilman fyysistä kosketusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on rakastelua ilman fyysistä kosketusta
Niin on ja ihan totta, olen sen itsekkin kokenut erään kuumiksen kanssa. Menen ihan villiksi ja toistan hänen nimeä😊
- Anonyymi
Mä näin hänen kasvot tälläviikolla ensimmäistä kertaa mun rakasteluhetkissä❤️ Olin myös hänen kanssa lentokoneessa joku aika sitten ja meillä oli eilen telepaattinen yhteys, hän tsemppasi minua.
Oiihh❤️- Anonyymi
Meilläkin on hänen kanssaan telepaattinen yhteys🩷🙏💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sama ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sama ihminen
Ei olekaan. On ihan eri.
- Anonyymi
Ai irtaannut ruumiista, jonka jälkeen sun haamu lentää jonnekin avoimesta kerrostalon ikkunasta sisään panemaan.
- Anonyymi
tarkista nyt että on varmasti astraaliruumis, ettei vaan oo jääny ovi auki
- Anonyymi
Joillakin ihmisillä on vain 10G -verkko käytössään, jolloin kuumat rakkaus-säteilyt voivat tavoittaa rakkaan naisen ihon, liikkua iholla kiusoitellen ees taas kuin etsien kohdettaan, hedelmällistä keidasta, kuunnellen rakkaan kuiskauksia ja toiveita, tavoitteena saada naiseni kokemaan läsnäoloni kuin fyysisenä, etenemme yhdessä kohti tihenevää tunnetta ja keho reagoi tähän kuin olisimme jo yhtä kehoa, toisiimme sulautuneena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103291
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1092498- 242036
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291540Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151465Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26957- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799