Fatim Diarran elämässä on haasteita

Anonyymi-ap

"VIHREIDEN kansanedustaja Fatim Diarra päivitti Instagramiin iljettävän kuvauksen pikkuparlamentin naisten vessasta.

– Mun työhuone on eduskunnan pikkuparlamentissa ja tämän kerroksen naistenvessassa on AINA PASKAT PITKIN PÖNTTÖÄ. Miten tämä on mahdollista, päivitys kuuluu."

Elämä on raskasta, jos ei osaa ottaa vessaharjaa käteen vaan leikkii Instagramin kanssa? Liekö liikaa vapaa-aikaa?

32

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta kirjoittaa ja jokaisen täytyy siivota paska jälkensä, eikä jättää niitä toisten siivottavaksi.

• Anonyymi

Fatiman tulee pyytää vessoihin siivousvälineitä. Kuten esim. vessaharjat, pesuaineet, kk. käsineitä jne.... Fatima voisi vetää myös vessansiivoustunteja niille, jotka eivät sitä vielä osaa.

• Anonyymi

Taitaa olla omia vauhtiviivoja.

• Anonyymi

Ja missä niin sanotaan ? Siivooja on sitä varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fatiman tulee pyytää vessoihin siivousvälineitä. Kuten esim. vessaharjat, pesuaineet, kk. käsineitä jne.... Fatima voisi vetää myös vessansiivoustunteja niille, jotka eivät sitä vielä osaa.

Osaako fatima itse siivota no ei osaa. Kerran oli telkkarissa niin koti oli kaatopaikka. Siivoojat siivosivat paskaa. Likainen musta paska kasa

• Anonyymi

Muijalta tulee itseltään ja paljon...

• Anonyymi

Se on täysin mahdollista!

• Anonyymi

Sille ei voi mitään, paska osuu tuulettimeen. Daamille pitäs ollaisompi wc pönttö ettei ruilu lennä pitkin seiniä.

• Anonyymi

Daamille pitäs ollaisompi wc pönttö

Mikä pönttö kestää jättiperseen ?

• Anonyymi

Jospa on viherpaskaa, hänen mielestä se sopii hyvin seinille. Eikö keksinyt syyttää Suomen kansaa, tästä asiasta.

• Anonyymi

Taisi Fati lirauttaa plöröt seinille ihan itse. On meinaa varustettu sellaisella persvärkillä, että Kim Kardashiankin pyytää häneltä konsultaatiota.

• Anonyymi

Savimajassa oli varmaan paljon siistimmältä vessat…..

• Anonyymi

Sormilla pyyhkivät...

• Anonyymi

Viher tunkin omia jarrujälkiä.

• Anonyymi

Oikea työpaikka hänelle,sisar pönttö.

• Anonyymi

Siis oikea vessapoliisi. Jos ei olot suomessa kelpaa niin aina voi muuttaa pois. Tuo vessailmiö varmasti lisääntyy tuon kommentin jälkeen.

• Anonyymi

Fatima käyttää kyseistä vessaa itse paskantaa ja eikä viitsi siivota. Olihan kerran telkkarissa fatiman koti oli kaatopaikan näköinen siivoojat siivosivat paskaa. Erittäin likainen eläjä. Läskit pursuu joka saumasta. Itse pitää itseään hyvän näköisenä ei taida omistaa peiliä. Huhhh

• Anonyymi

Nyt Fat kuvassa tulevassa itsenäisyysmekossaan. Herranjumala mikä näkyy. Pers..on valtava.

• Anonyymi

Yleensä vaikeasti ylipainoisilla suolen tuotoskaan ei ole mitään kovin kiinteää käärmettä, koska ruokatottumukset ovat pahasti pielessä.

• Anonyymi

Nää paskajututko ton muijan panostus eduskunnassa? Kuka tuon akan on äänestänyt tuonne?

• Anonyymi

"En ole hirveän siisti ihminen". Näin hän on itse todennut. Oli mukana tv- ohjelmassa jossa perattiin hänen kotinsa liiallisista tavaroista. Koti olikin kuin mikäkin rompetori.

• Anonyymi

Kannattaa perustaa kotiin kirpputori, niin saa hiukan lisätuloja :)
        Ja pääsee kätevästi ylimääräisestä roinasta ja paskasta eroon !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa perustaa kotiin kirpputori, niin saa hiukan lisätuloja :)
        Ja pääsee kätevästi ylimääräisestä roinasta ja paskasta eroon !

Kuka haluaa, että kotiin tulee oven täydeltä ventovieraita ihmisiä penkomaan tavaroita?

• Anonyymi

On se iso🍑

• Anonyymi00026

Sanoisin että komia on. Jossain päin afrikkaa aviomiesten ylpeyden aihe ja osoitus miehen taloudellisesta asemasta kun vaimolla/vaimoilla on kunnon perät. Tuohon verrattuna Kim Kardashianin perä on varsin mitätön ja se taitaa olla sitäpaitsi keinotekoinen. Kansanedustajalla luultavimmin luomuperä jota syömällä muotoiltu noinkin hienoksi.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sanoisin että komia on. Jossain päin afrikkaa aviomiesten ylpeyden aihe ja osoitus miehen taloudellisesta asemasta kun vaimolla/vaimoilla on kunnon perät. Tuohon verrattuna Kim Kardashianin perä on varsin mitätön ja se taitaa olla sitäpaitsi keinotekoinen. Kansanedustajalla luultavimmin luomuperä jota syömällä muotoiltu noinkin hienoksi.

Mutta kuka mies tuohon perään pystyy menemään niin nostan sille hattua. Itse olen niin pieni että en ylettyisi kun halkioon asti.

• Anonyymi00027

Savimajoissa oli varmaan hyvät vessat.

• Anonyymi00030

Iso ongelma hänellä on myös tuolien kestävyys.

• Anonyymi00031

Nyt sillä hiertää tää rasismijuttu. Voi hellan duudelis sentään. Kasvattakaa nahka itsellenne. Aina on huudeltu ja aina tullaan huutelemaan.

• Anonyymi00032

Hänen oma kotinsa oli melkoinen rompetori, kun sitä näytettiin jossain ohjelmassa. Turhaa tavaraa kaikki paikat täynnä.

• Anonyymi00033

Fat D kyllä todella "häikäisi" linnanjuhlissa. Onneksi oviaukot ovat leveitä linnassa.

• Anonyymi00034

Kyllä tuohon Anglian öljytikun kuivaa. Muuta käyttöä en keksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      232
      4152
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2624
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2345
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      115
      1406
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      77
      1085
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      943
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe