"VIHREIDEN kansanedustaja Fatim Diarra päivitti Instagramiin iljettävän kuvauksen pikkuparlamentin naisten vessasta.
– Mun työhuone on eduskunnan pikkuparlamentissa ja tämän kerroksen naistenvessassa on AINA PASKAT PITKIN PÖNTTÖÄ. Miten tämä on mahdollista, päivitys kuuluu."
Elämä on raskasta, jos ei osaa ottaa vessaharjaa käteen vaan leikkii Instagramin kanssa? Liekö liikaa vapaa-aikaa?
Fatim Diarran elämässä on haasteita
32
484
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kirjoittaa ja jokaisen täytyy siivota paska jälkensä, eikä jättää niitä toisten siivottavaksi.
- Anonyymi
Fatiman tulee pyytää vessoihin siivousvälineitä. Kuten esim. vessaharjat, pesuaineet, kk. käsineitä jne.... Fatima voisi vetää myös vessansiivoustunteja niille, jotka eivät sitä vielä osaa.
- Anonyymi
Taitaa olla omia vauhtiviivoja.
- Anonyymi
Ja missä niin sanotaan ? Siivooja on sitä varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fatiman tulee pyytää vessoihin siivousvälineitä. Kuten esim. vessaharjat, pesuaineet, kk. käsineitä jne.... Fatima voisi vetää myös vessansiivoustunteja niille, jotka eivät sitä vielä osaa.
Osaako fatima itse siivota no ei osaa. Kerran oli telkkarissa niin koti oli kaatopaikka. Siivoojat siivosivat paskaa. Likainen musta paska kasa
- Anonyymi
Muijalta tulee itseltään ja paljon...
- Anonyymi
Se on täysin mahdollista!
- Anonyymi
Sille ei voi mitään, paska osuu tuulettimeen. Daamille pitäs ollaisompi wc pönttö ettei ruilu lennä pitkin seiniä.
- Anonyymi
Daamille pitäs ollaisompi wc pönttö
Mikä pönttö kestää jättiperseen ?
- Anonyymi
Jospa on viherpaskaa, hänen mielestä se sopii hyvin seinille. Eikö keksinyt syyttää Suomen kansaa, tästä asiasta.
- Anonyymi
Taisi Fati lirauttaa plöröt seinille ihan itse. On meinaa varustettu sellaisella persvärkillä, että Kim Kardashiankin pyytää häneltä konsultaatiota.
- Anonyymi
Savimajassa oli varmaan paljon siistimmältä vessat…..
- Anonyymi
Sormilla pyyhkivät...
- Anonyymi
Viher tunkin omia jarrujälkiä.
- Anonyymi
Oikea työpaikka hänelle,sisar pönttö.
- Anonyymi
Siis oikea vessapoliisi. Jos ei olot suomessa kelpaa niin aina voi muuttaa pois. Tuo vessailmiö varmasti lisääntyy tuon kommentin jälkeen.
- Anonyymi
Fatima käyttää kyseistä vessaa itse paskantaa ja eikä viitsi siivota. Olihan kerran telkkarissa fatiman koti oli kaatopaikan näköinen siivoojat siivosivat paskaa. Erittäin likainen eläjä. Läskit pursuu joka saumasta. Itse pitää itseään hyvän näköisenä ei taida omistaa peiliä. Huhhh
- Anonyymi
Nyt Fat kuvassa tulevassa itsenäisyysmekossaan. Herranjumala mikä näkyy. Pers..on valtava.
- Anonyymi
Yleensä vaikeasti ylipainoisilla suolen tuotoskaan ei ole mitään kovin kiinteää käärmettä, koska ruokatottumukset ovat pahasti pielessä.
- Anonyymi
Nää paskajututko ton muijan panostus eduskunnassa? Kuka tuon akan on äänestänyt tuonne?
- Anonyymi
"En ole hirveän siisti ihminen". Näin hän on itse todennut. Oli mukana tv- ohjelmassa jossa perattiin hänen kotinsa liiallisista tavaroista. Koti olikin kuin mikäkin rompetori.
- Anonyymi
Kannattaa perustaa kotiin kirpputori, niin saa hiukan lisätuloja :)
Ja pääsee kätevästi ylimääräisestä roinasta ja paskasta eroon ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa perustaa kotiin kirpputori, niin saa hiukan lisätuloja :)
Ja pääsee kätevästi ylimääräisestä roinasta ja paskasta eroon !Kuka haluaa, että kotiin tulee oven täydeltä ventovieraita ihmisiä penkomaan tavaroita?
- Anonyymi
On se iso🍑
- Anonyymi00026
Sanoisin että komia on. Jossain päin afrikkaa aviomiesten ylpeyden aihe ja osoitus miehen taloudellisesta asemasta kun vaimolla/vaimoilla on kunnon perät. Tuohon verrattuna Kim Kardashianin perä on varsin mitätön ja se taitaa olla sitäpaitsi keinotekoinen. Kansanedustajalla luultavimmin luomuperä jota syömällä muotoiltu noinkin hienoksi.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sanoisin että komia on. Jossain päin afrikkaa aviomiesten ylpeyden aihe ja osoitus miehen taloudellisesta asemasta kun vaimolla/vaimoilla on kunnon perät. Tuohon verrattuna Kim Kardashianin perä on varsin mitätön ja se taitaa olla sitäpaitsi keinotekoinen. Kansanedustajalla luultavimmin luomuperä jota syömällä muotoiltu noinkin hienoksi.
Mutta kuka mies tuohon perään pystyy menemään niin nostan sille hattua. Itse olen niin pieni että en ylettyisi kun halkioon asti.
- Anonyymi00027
Savimajoissa oli varmaan hyvät vessat.
- Anonyymi00030
Iso ongelma hänellä on myös tuolien kestävyys.
- Anonyymi00031
Nyt sillä hiertää tää rasismijuttu. Voi hellan duudelis sentään. Kasvattakaa nahka itsellenne. Aina on huudeltu ja aina tullaan huutelemaan.
- Anonyymi00032
Hänen oma kotinsa oli melkoinen rompetori, kun sitä näytettiin jossain ohjelmassa. Turhaa tavaraa kaikki paikat täynnä.
- Anonyymi00033
Fat D kyllä todella "häikäisi" linnanjuhlissa. Onneksi oviaukot ovat leveitä linnassa.
- Anonyymi00034
Kyllä tuohon Anglian öljytikun kuivaa. Muuta käyttöä en keksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911