Olen juuri aamukävelyllä metsässä. Hirveä pissahätä ja kohta täytyy vetää housut nilkkoihin ja kyykkiä. Haluaisin että joku irstas vanhempi mies katselisi ja runkkaisi. Kiihotun kun minua katsellaan. Voin myös sormettaa samalla 😈
Vastaukset 9
- Anonyymi
Missäpäin käyt kävelyllä😘
- Anonyymi
Pyynikin metsissä. 😈
- Anonyymi
Niin sinä spede käyt. Sulta ei nyt kysytty mitää.
- Anonyymi
Mitäs olet. Miksi et ole mennyt. Ethän sä ihan reppana olekkaan kun tiedostat mikä olet.
- Anonyymi
Todella kiihottavaa.
Tuu illalla metsänlaitaan niin runkkaan siin kun pissit.
Laita se kultainen mekko päällesi niin tunnistan sinut. - Anonyymi
Eikös olisi parempi laskea housuun niin voisi sen sen jälkeen alkaa vaikka juomaan niin sitten ei enään tarvii välittää enään seuraavista hädistä vaan voisi hyvällä syyllä lirauttaa jatkossakin ihan helposti.
- Anonyymi
Mielellään, jos sulla on vielä jalassa vaikka pitkävartiset Hunter kumisaappaat. Ajatus saa kuumaksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501975- 1531280
- 941183
- 711163
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801048- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.54729- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674