Suikkari/pillun nuolenta julkisilla paikoilla

Anonyymi-ap

Kiihottaako teitä enemmän jos nää tapahtuu välil kodin ulkopuolellaki 😈

33

1514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun pillua on nuoltu hotellin pervekkeella ja nähtiin vastapäisen hotellin katsojat, kiihotti tosi paljon ja tulin aika nopeasti nuolijan suuhun. Mua on nuoltu myös nuorempana kotibileissä useampien nähden ja taisi siinä muutama muukin äijä pilluani helliä kielellään. Puistossa on myös kieltä annettu joten tykkään kyllä ehdottomasti että nuollaan kodin ulkopuolella.

• Anonyymi

Voisiko nähdä jossain julkisella paikalla, näissä merkeissä.
        😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko nähdä jossain julkisella paikalla, näissä merkeissä.
        😜

Haluaisitko nuolla mun pillulle orkut jossain julkisessa paikassa? Mikä olisi sun fantasia missä haluaisit sen tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko nuolla mun pillulle orkut jossain julkisessa paikassa? Mikä olisi sun fantasia missä haluaisit sen tehdä?

Anteeks, huomasin vastaukses vähän myöhään.
        Ei oo mitään tiettyä paikkaa. Ajatuksena olla julkisesti, niin että kukaan ei kuitenkaan huomaa. Esim sovitus koppi, inva vessa tai tarpeeksi syrjässä oleva kuppilan pöytä. Oishan noita. Jännitys lisäis nautintoa😜

• Anonyymi

Olis kyllä ihana nuolla sua joskus, jos et ole liian kaukana
        M43

• Anonyymi00033
        Anonyymi kirjoitti:

jossain pubissa pöydän alla samalla kun juot lonkeroo

• Anonyymi

Todellakin kiihottaa kodin ulkopuolella touhuilut. Pillun nuolenta ja sormeilut puoli julkisesti toimittaa. 🤪

• Anonyymi

Halukas, asiallinen ja kielitaitoinen mies olisi valmis auttamaan, jos saisi asiat sovittua.
      KM

• Anonyymi

Mistä päin KM olet ja laita joku tieto mistä sinut tavottaisi. Aina pimppi haluaa uutta kieltä sisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin KM olet ja laita joku tieto mistä sinut tavottaisi. Aina pimppi haluaa uutta kieltä sisää.

Onko kik mahdollinen?
        KM

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääkaupunkiseutu.
        KM

• Anonyymi

Vieläkö löytyy naisia, joita otsikon aihe kiinnostaa?
      KM

• Tehty en se oli jännittävä ja kiima. Haluan tekee sen uudestaan. M39 Uusimaa alueella. Tiedän muutama paikka

• Anonyymi

Kuopiossa olisi nuoleva m vaikka julkisella paikalla kivaa vaikka takaapäin nuollen

• Anonyymi

Siisti ja kohtelias 46v mies pääkaupunkiseudulta valmis nuolemaan loppuun asti julkisella paikalla :)

kieliherrasi(a)gmail.com

• Anonyymi

Harvinaista herkkua meillä nää nuolentasessiot, voisi kyllä olla paljon useammin.

• Anonyymi

Kyllä, kodin ulkopuolella kiihottaa enemmän

• Anonyymi

Itse tykkään että mua nuollaan muiden nähden ja siksi pukeudun aina hameeseen. Se on helppo nostaa ylös jotta halukas kieli pääsee nuoleskelemaan. Kotijuhlissa se kiihottaa usein muitakin ja siinä samalla saa myös muiden innostujien kieltä sisälle.

• Anonyymi

Tyttöystävä on kaltaisesi. Haluaa että nuolen häntä kohtalaisen julkisilla paikoilla. Nuolen kyllä erittäin innokkaasti, vaikka joku näkisi. Ja usein toivonkin, että joku näkee. Pieni pelko on, että vaimo tai joku vaimon tuttu näkee..

• Anonyymi

Kaikenlainen pillun sormetus, pillun nuoleminen, pillun vilautus jne. on erittäin tervetullutta viihdykettä. Onneksi oma vaimo suostuu silloin tällöin. Enemmänkin kelpaisi.

• Anonyymi

Bussin takapenkki on kans hyvä paikka :)

• Anonyymi

Vaimo halusi nuorempana pillin nuolentaa monissa paikoissa. Ei enää edes kotona.

• Anonyymi00027

Kaikki julkisella paikalla tapahtuva seksi ja pervoilu kiihottaa.

• Anonyymi00028

Kaikki on parempaa julkisella paikalla tai ainakin pois omasta sängystä.

Kesäsin pääosin nussimme naisystävän kans ulkona. Talvella naisystävän kanssa peuhataan ympäri kämppää, mutta satunnaisten seksisuhteiden tai yhdenillan juttujen kanssa tulee nussittua sohvalla. Kaksi kaveria naapuri kerrotalosta tietää mun avoimesta suhteesta, niin avaa verhot muiden paitsi oman naisystävän kans. Sohva tietenkin kohti isoja ikkunoita.

Pakko hakea ikkunaseuraa illaksi.

• Anonyymi00029

Entinen naapurintyttö harrasti välillä seksiä parvekkeellap oikaystävänsä kanssa. Tuli kyllä runkattua samalla kun katsoin heidän touhujaan

• Anonyymi00030

no minä ainakin haluaisin nuolla

• Anonyymi00031

Kyllä saada nuolla pilua olisi tosi mukavaa.

• Anonyymi00032

vaimo ilkeillen ottaa suihin bussissa muut katsoo ja hymyilee

• Anonyymi00034

Näistä on jo aikaa, eli nuoruus vuosilta kun vielä kokemuksia kiihkeästi etsin.
      Puhelimeni soi nais puolinen kaveri soitti ja pyysi baariin, sovittiin aika ja baari.
      Meinasi silmät tippua kun hänet näin, pieni toppi ja lyhyt minihame, eikä se ollut mikään kireä vaan mallia väljä.
      Parit paukut juotiin ja juteltiin seksistä. Molemmat jo silmäiltiin että tarttisko lähteä.
      Hain vielä yhdet paukut ja pöytään päästyäni menin loosin pöydän alle ja sanoin naiselle että nyt pillu istuimen reunalle.
      Hän ihmetteli touhujani mutta siirsi pyllyä lähemmäs, jonkun aikaan nuolin, näykin, imin ja sormetin pillua, hönen lauettua naamalleni juotiin juomat ja lähdettiin.

• Anonyymi00036

Tällainen spontaani leikittely katoaa lähes jokaiselta naiselta aikojen saatossa.

• Anonyymi00035

Nuorempana minulla oli esihenkilönä nainen. Hän oli tuolloin noin 60v ja minä 35v. Hän kutsui usein minut työhuoneeseensa, missä laski pikkarit hameen alta jaloistaan ja sanoi joka kerta: Nuoleppas taas johtajattaren pillua. Ja minä poika nuolin!

• Anonyymi00037

Naiset ovat 25 ikävuoden jälkeen estyneitä. Tuskin löytyy yli 30v naista, joka tuollaiseen suostuu.

• Anonyymi00038

Johtajattaren pillusta ei tarvitse nykymaailamassa enää edes uneksia. Me too on kyllä tehokkaasti tuhonnut viimeisetkin fantasiat seksistä työpaikalla. Pienikin miehen tekemä flirtti tai vihjailu voi käytännössä johtaa irtisanomiseen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe