10 vuoden trollaus on kulttuuriteko.
Oleb viisikymppinen kohtuu hyvässä, mutta tarhassa valtion virassa oleva mies. Joskus 40- 45-vuotiaana dokasin jonkin verran mutta nykyään on mennyt vain selvempään suuntaan jatkuvasti, käyttöannokset ovat 0-8 annosta viikossa.
Myönnän että mulla on tylsää. Johonkin täytyy "työ"päivänsä kuluttaa. Tykkään järkyttää ihmisiä, varsinkin parempia moraalipersoonia.
Vain otettu lääke auttaa!
Parhain terveisin,
Asd
Tunnustus selvin päin
Anonyymi-ap
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Korostan kuitenkin, etten ole ammattikoulun opettaja, kuten sitkeät huhut kertovat. Aivan liian surkea palkka mulle sellainen 🤣 olen lisäksi ihan 100% heteroseksuaali, homosontajutut on tarkoitettu vain nöyryyttämään Seppoja, jotka eivät saa naista eikä välttämättä kanssasontaseppoakaan.
Asd - Anonyymi
Minulla on 6-numeroinen osakesalkku. Varsinkin viimeisen kahden vuoden aikana noussut 70 pros, 1hoitsun säälittävät Ullanlinna-yksiöt muistuttaa kohta Kankitien asuntoja silmissäni.
Työnteolla ei Suomessa rikastu. Onneksi muitakin keinoja on.
Asd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446028
- 1583122
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4333080- 262374
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv542246Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762023Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161949- 791593
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141214Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍121168