Elina Valtosen itsekeskeisyys aiheuttaa Suomelle mainehaittaa ja hänen on erottava ulkoministerin tehtävästä.
Valtosella on liian iso EGO näin pienen maan ulkoministeriksi.
Paaaaaaaaaljon pitää päässä läikkyä kun alkaa - tuossa virassa - v-lemaan toisen valtion päämiehelle henkilökohtaisesti.
Elina Valtosen on erottava ulkoministerin tehdävästä
10
147
Vastaukset
- Anonyymi
Itke vähän vielä lisää! 🤣
- Anonyymi
- Aloittaja on selväsi - SDP:n - Pöljäke Hölöttäjä -
- Anonyymi
Osoittanut suurta osaamattomuutta. Ajatellaan yrityksen myyntitykkiä pilaamassa yrityksen mahdollisuudet ko. maassa? Hän edustaa Suomea, eikä itseään tai hallitusta.
On muutenkin huonosti käyttäytyvä nainen ja ylimielinen.- Anonyymi
Ja vielä jatkat tyhmyytesi levittämistä.
- Anonyymi
Venäjämieliset ovat äänessä.
- Anonyymi
Miten niin venäjämieliset? Perustele kommenttisi.
- Anonyymi
Etyjin tehtäviin kuuluu perehtyä myös kansalaisten ajatuksiin
- Anonyymi
Diplomatiaa kuitenkin ennen kaikkea.
- Anonyymi
Ei kai meidän ministerimme mene tekemään oma politiikkaansa vierailullaan toiseen maahan.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä että Suomen ulkoministerin erottava.Hän on nyt vaarallisesti sotkeutunut Georgian maan asioihin.Saanut isot sakot ja nootin.Oli Georgiassa tukemassa ,maassa olevaa mielenosoitusta ja julkaissut videon.
Suomella ei ole varaa tällaiseen Ulkoministeriin, näin kriittisenä aikana.Aivan uskomatonta käytössä Suomen Ulkoministerillä.Hänellä ei näytä olevan minkäänlaisia taitoja hoitaa suhteita ,eri maihin.
Erittäin tuoreessa muistissa on kuinka hän päivästä toiseen arvosteli ja tylytti ,Presidentti Putinin toimia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565