Onko tämä Lieksa niin syrjäinen paikka, että ei DNA-yhteys kuulu Pankakosken Itäpuolella. Voi hyvä tavaton ja pitäisi pitää koko suomi asuttuna. Onneksi minulla on elisan liittymä niin hyvin toimii.
DNA-kuuluvuus
15
202
Vastaukset
- Anonyymi
Se vaan on niin, että DNA -liittymät on tarkoitettu kaupunkilaisille. Halvimmat hinnat ja hyvin toimii eteläsuomessa. Siirryin jo kauan sitten elisaan ja hyvin toimii yhteydet erämaissa. On kyllä vähän kalliimpi mutta kannattaa.
- Anonyymi
Minun puhelin kyllä toimii DNA liittymällä myös välillä Lieksa Kuhmo ja Kivivaara. Olisikko teidän puhelimissa häikkää?
- Anonyymi
Laittakaa vaan asetukset 4g niin mulla kyllä pelaa myös rajan pinnassa DNA. 5g persiistä ei pelaa.
- Anonyymi
Elisa toimii Lieksassa.jopa keskustassa on ollut ongelmia muilla
- Anonyymi
Imisten lisäksi täältä lähtee kuuluvuuskin 😂
- Anonyymi
Onko Lieksaan saatu jo sähköt? 🤔
- Anonyymi
Mitä on sähkö...???? 😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on sähkö...???? 😮
Siinäpä sinulle nyt miettimistä onkin!
- Anonyymi
koskelaisilla on oma dna:nsa. Ei toimi muualla verkin mustan ruskeaa
- Anonyymi
Olenkin ihmetellyt miksi ei yhteydet toimi. DNA-nettiliittymä on mukana asuntoautossa niin nettiyhteys ei toimi ollenkaan. Täytyypä vaihtaa elisaan.
- Anonyymi
DNA on tarkoitettu suuriin asutuskeskuksiin ja on Norjalinen yritys. Pääasia on että saa suomesta kaupunkilaisilta "halvalla" rahaa.
- Anonyymi
Lieksalaisten DNA viittaa vahvasti Cromagnon ihmisiin.
- Anonyymi
Kattokaa kuuluvuuskarttaa. DNA 4 ja 5 G näyttää valkoista. Eli ei siellä pitäisikkään mikään yhteys toimia. G 2 varmaan toimii jollakin tapaa.
- Anonyymi
Mulla toimii lankapuhelin toisessa päässä vastaa Napoleon
- Anonyymi
Meillä toimii pillupuhelin HALOO HALOO hyvin kuuluu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam26914404Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu687293Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117131Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä635147K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1134882Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754724Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014505PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *214417Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784177Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023968