Lokakuu on masentavinta aikaa introvertille kulkumiehelle.

Anonyymi-ap

Marraskuussa jatkuvaan vähävaloisampiin päiviin vaan kyllästyy. Uusi lumi jo valaisee. Sitä fundeeraa; ennen joulua on tps.
Siitä huomenna päivä on jo pari sekkaa valoisampi.
Kun yrittää laskea ykkösestä 3000:nteen, lopulta lukeminen alkaa sammaltaa ja nukahdat.

Meikällä vielä riesana inkontenssi. Rätit, jotka vähentävät petin kastumista pitää vaihtaa parin wc-käynnin välein. Sitä ikuista k-lemua ja pyykinpesua.

22

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä jos lunta ei tuukkaan ja on räntää ja vettä vaan

• Anonyymi

Ite alan olla sitä mieltä vahvasti että koko vuosi alkaa olla turhaa elettyä elämää.
      Voisinpa vain kuolla pois eihän minua yhteiskunta tai toinen sukupuoli (naiset) arvosta muutoin kuin välinearvona eli he hyväosaiset saavat rahansa taskuun. Olen ollut kiusattu läpi elämäni ja yhteiskunta kiusaa hallitusta myöten omalla tavallaan. Osa kehtaa vielä nauraa päälle eli eivät omaa minkäänlaista tunnontuskaa saatika ihmisarvokäsitystä.

Oman hengen riistämistä estää enää vain perheeni. Mutta kun vanhempani tästä kuolevat vanhuuteen niin sitten uskaltaisi toimia. Muutama läheinen kaveri jää ehkä korkeintaan suremaan.

Olen tehnyt oman osani jo yhteiskunnalle. Tehnyt töitä sekä hankkinut koulutusta. Nyt olis jo toisten vuoro kun vieläpä näköjään hallitus näyttää tietävän mitä tekee.

Olen aina haaveillut rakastavasta naisesta jonka kanssa voisi haaveilla perheen perustamisesta sekä yrittää taistella maailmaa vastaan. Mutta on vaikeaa lähestyä ketään kun on perusluottamus mennyt kiusaamisen kautta. Sekä oma naamani näyttää jo niin tylsistyneeltä että ketään ei kiinnosta tämmöinen ylipainoinen ruma mies. Olen jopa ollut hoidon piirissä - eikä vaikutusta.

Olin juuri koiran kanssa lenkillä ja mieleeni pilkahti ajatus mennä kävellen rekan eteen läheiselle tielle. - Alkaa omat ajatuksetkin pelottaa.

• Anonyymi

Ihan kuin mun kirjoitus, näin itsekkin ajattelen että naiset ja yhteiskunta ei arvosta mua joten olen turha ihminen. Joutaisin tappaa itseni ja mulla enää ole kuin iäkäs äiti joka jäisi suremaan. Varmaan sitten tapankin itseni kun ei ole enää äitiäkään.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kuin mun kirjoitus, näin itsekkin ajattelen että naiset ja yhteiskunta ei arvosta mua joten olen turha ihminen. Joutaisin tappaa itseni ja mulla enää ole kuin iäkäs äiti joka jäisi suremaan. Varmaan sitten tapankin itseni kun ei ole enää äitiäkään.

Masentunut Mies

Olen itsekkin miettinyt että hyppään sillalta alas rekan eteen.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

Nainen ei ole ratkaisu kaikkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itsekkin miettinyt että hyppään sillalta alas rekan eteen.

Masentunut Mies

Mut jos hyppäät et saa naista ainakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos hyppäät et saa naista ainakaan

Tuskin tulen siltikään saamaan enää vaikka en hyppäisi.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei ole ratkaisu kaikkeen.

Mun tapauksessa olis siihen etten tapa itseäni. Eikö se ole käytännössä kaikki jos on kyse elämästä ja kuolemasta.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Kunnon mies armahtaa koiraansa niin, ettei haudo moisia ajatuksia. Sanotaan, että marraskuussa jo helpottaa syksy-yrmeät ajatukset.
        Vein vanhan tyttökoirani, 14v. eläinlääkärille. E-lekuri otti pystykorvastani verinäytteen.

- Tämän munuaiset ovat ihan loppu, sanoi. Ajoin tippalinssissä kotiini ja hautasin ystäväni puutarhaan. Kuono sportille päin.
        - Vahdi kotiamme sieltä pilven päältä, sanoin ja peitin hänet mullalla.

Koirat ovat hienoja kavereita kun niitä fiksusti kohtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun tapauksessa olis siihen etten tapa itseäni. Eikö se ole käytännössä kaikki jos on kyse elämästä ja kuolemasta.

Masentunut Mies

Tota jos näin on nii sul on asiat huonosti? Et kuulosta sellaselle sori vaan jonka kanssa kukaan edes haluaisi seurustella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon mies armahtaa koiraansa niin, ettei haudo moisia ajatuksia. Sanotaan, että marraskuussa jo helpottaa syksy-yrmeät ajatukset.
        Vein vanhan tyttökoirani, 14v. eläinlääkärille. E-lekuri otti pystykorvastani verinäytteen.

- Tämän munuaiset ovat ihan loppu, sanoi. Ajoin tippalinssissä kotiini ja hautasin ystäväni puutarhaan. Kuono sportille päin.
        - Vahdi kotiamme sieltä pilven päältä, sanoin ja peitin hänet mullalla.

Koirat ovat hienoja kavereita kun niitä fiksusti kohtelee.

Ikävä kuulla että jouduit luopumaan koirastasi. Itsekkin olen joutunut kokemaan saman asian jo monta kertaa elämäni aikana. Nyt on äidillä reilu 10 vuotias koira. Toivottavasti saisi elää vielä muutaman vuoden kun on niin mukava ystävä tuo koira.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tota jos näin on nii sul on asiat huonosti? Et kuulosta sellaselle sori vaan jonka kanssa kukaan edes haluaisi seurustella

Tarkoitatko sitä että alkaisin mahdollisesti uhkailla naista että jos jätät mut niin teen itsemurhan tai mahdollisesti jotain vielä pahempaa?

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se varmaan tällä palstalla on vuosien varrella kaikille tullut selväksi että mulla on asiat huonosti.

Vaikka niin on varmaan aika monella muullakin.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se varmaan tällä palstalla on vuosien varrella kaikille tullut selväksi että mulla on asiat huonosti.

Vaikka niin on varmaan aika monella muullakin.

Masentunut Mies

Oon uus täällä niin en tiedä, ainakaan ennen tätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko sitä että alkaisin mahdollisesti uhkailla naista että jos jätät mut niin teen itsemurhan tai mahdollisesti jotain vielä pahempaa?

Masentunut Mies

Se, negatiivisuus, alokoholi (ainakin ennen) ainakin on pois luotaan työntäviä. Ja kunnianhimottomuus. Työttömyys ei mua haittaa jos oisin ite sinkku kun olen itekki vaan opiskelija :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, negatiivisuus, alokoholi (ainakin ennen) ainakin on pois luotaan työntäviä. Ja kunnianhimottomuus. Työttömyys ei mua haittaa jos oisin ite sinkku kun olen itekki vaan opiskelija :D

No en koskaan ole mikään katuojassa makaava rapajuoppo ollut ja kunnianhimottomuuskin on varmaan sitä masennusta. Negatiivinen kyllä olen ollut viimeiset 18 vuotta mutta onko ihme kun masentaan ja ahdistaa lähes kaiken aikaa. Mut en mä niin kauhea valittaja ole oikeasti kuin mitä jotkut varmaan tämän palstan perusteella kuvittelee. Olen jopa ihan mukava seuraihminen silloin harvoin kun joitakin ihmisiä näen ja olen oppinut luottamaan heihin.

Masentunut Mies

• Anonyymi

"Oman hengen riistämistä estää enää vain perheeni. Mutta kun vanhempani tästä kuolevat vanhuuteen niin sitten uskaltaisi toimia"
      -------------------------------
      Itsemurha on evoluution ja universumin sääntöjen vastainen tapa lähteä. Sinä kuolet, mutta elämä jatkuu "rajan takana". Jos olet tappanut itsesi "rajan takana" alkaa todella rankka koulu. Jokainen itsemurhan tehnyt maksaisi mitä tahansa, jos pääsisi takaisin siihen elämään, missä oli. Sielu on vielä aivan alussa oppimatkallaan.

• Anonyymi

Mikä sen muka todistaa että joutuu johonkin entistä hirvittävimpien kärsimysten keskelle jos tekee itsemurhan? Raamatussako niin sanotaan?

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sen muka todistaa että joutuu johonkin entistä hirvittävimpien kärsimysten keskelle jos tekee itsemurhan? Raamatussako niin sanotaan?

Masentunut Mies

Se perustuu vuosimiljardeja toimineisiin evoluution lakeihin. Kaikki tai suurin osa määräytyy maapallon lakien mukaan.

Kun synnyit nykyiseen elämään, kukaan ei tullut siitäkään sanomaan sinulle etukäteen mitään. Kaikki tapahtui universumin sääntöjen mukaan.

Myös "rajan takana" vaikuttaa samat lait. Jokainen itsemurhan tehnyt katuu tekoaan, ja maksaisi mitä tahansa, jos pääsisi takaisin elämään. Sielu on aivan alussa oppimatkallaan.

• Anonyymi

Marraskuu on vielä pahempaa aikaa kun päivänvaloa ei ole käytännössä lainkaan ja usein vielä sataa vettä.

Useimpia lohduttaa Joulun lähestyminen mut itselle sekin on lähinnä stressin aihe.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Älä murehdi..Vaihdapa ensinTenat ja kirkaammat lampu, ja ajattelepa ite kuinka vinhasti pohjavesivarannot lisääntyvät syksyn sateissa talvenvaralle ja miksi sysäisit itstemurhasi lähimmäisesi kontolle ja yhteiskunnan vastuulele,kun ilmastokin vielä kylmenee....

• Anonyymi

Toisaalta hyvä ettei ole mitään kauheita tukalia helteitä mut on tää kaamos ja kylmä aika Suomessa silti vähän turhan pitkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      102
      8172
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      97
      7452
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      78
      5602
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      87
      5597
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      118
      4791
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      124
      2561
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      57
      2459
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      7
      1421
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1404
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      47
      1260
    Aihe