Sun vuoro nainen laittaa

Anonyymi-ap

jotain tunnistettavaa. Tänne palstalle. Eihän meillä irl ole mitään yhteydenpitoa.

44

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En laita, eikä tarvitsekaan olla yhteydenpitoa irl. Mulle alkaa riittää nämä palsta "leikit" ja palstailut. Hän olkoon sen kanssa kenet on aikoinaan valinnutkin kihlauksen muodossa.

• Anonyymi

Rakastan söpöä miestä.

• Anonyymi

No nyt oli selkeät tunnisteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt oli selkeät tunnisteet.

Ollaan samanlaisia ❤️ onko nyt hyvä tunniste ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan samanlaisia ❤️ onko nyt hyvä tunniste ?

Ollaan hänen kanssaan, mutta monessa ei olla. Joten...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan hänen kanssaan, mutta monessa ei olla. Joten...

Missä ei olla samanlaisia?

• Anonyymi

Ei minulle tarvitse olla koko ajan kirjoittelemassa, vähempikin riittää, höpsö 🥰

• Anonyymi

Mutta mulle ei riitä se, ettet kirjoita mitään.

• Anonyymi

On vaikeaa keksiä mitään tunnisteita, kun siitä on niin kauhean kauan, ja muistikuvat satunnaisista kohtaamisista ovat niin kuluneita, ne ovat pyörineet ihan liian monta kierrosta päässä ja varmaan liian kuumalla ohjelmallakin.

• Anonyymi

Tuleekin mureaa kun kauan hauduttaa.

Kerro lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleekin mureaa kun kauan hauduttaa.

Kerro lisää.

Ääh, nyt menee jo pesukone- ja kokkausmetaforatkin sekaisin, kertoo jotain mun huushollaustaidoistani. Useimmat taloustyöt on vaan niin tyl-si-ä ja puuduttavia ja toistuvia, että siinä alkaa helposti puuhata yhtä ja toista kiinnostavampaa samalla, ja sitten jotain kärähtää jossain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ääh, nyt menee jo pesukone- ja kokkausmetaforatkin sekaisin, kertoo jotain mun huushollaustaidoistani. Useimmat taloustyöt on vaan niin tyl-si-ä ja puuduttavia ja toistuvia, että siinä alkaa helposti puuhata yhtä ja toista kiinnostavampaa samalla, ja sitten jotain kärähtää jossain.

...siinäs näet, perin tylsää on. Ei kannata kysellä.

• Anonyymi

En usko menneisiin elämiin saatika karmaan. Tänäänkin juttelin vaihteeksi oman elämänsä piisipään kanssa, joka yrittää leikkiä ennustajaa.

• Anonyymi

Moneltako naiselta haluat tunnisteita?

• Anonyymi

Kaikilta tietysti! Maajussi saa sitten valita, että kenelle heistä alkaa kirjoitella intiimejä juttuja kauroista ja naureista.

• Anonyymi

Kerro vaan mahdollisimman monta, niin trolleilla riittää sitten materiaalia mitä käyttää myöhemmin ja saada sinut uskomaan, että juuri sinä olet se kaivattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro vaan mahdollisimman monta, niin trolleilla riittää sitten materiaalia mitä käyttää myöhemmin ja saada sinut uskomaan, että juuri sinä olet se kaivattu.

Aika vaivaannuttava yritys tämäkin. Eiköhän tämä naisena esiintyvä trolli ole se muiden huijaaja jos jotakin. Ei sen juttuihin/gallupeihin kukaan nainen ikinä vastaa, mutta jatka toki tätä yritystä häpäistä jotain naisoletettua ja itke vessan lattialla hetki kunnes keräät itsesi suoltamaan lisää näitä vaivaannuttavia spinnauksia. Sinä ilmeisesti haluaisit kovastikin olla jonkun ”kaivattu” palstaäijän erotomaanista terminologiaa lainatakseni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vaivaannuttava yritys tämäkin. Eiköhän tämä naisena esiintyvä trolli ole se muiden huijaaja jos jotakin. Ei sen juttuihin/gallupeihin kukaan nainen ikinä vastaa, mutta jatka toki tätä yritystä häpäistä jotain naisoletettua ja itke vessan lattialla hetki kunnes keräät itsesi suoltamaan lisää näitä vaivaannuttavia spinnauksia. Sinä ilmeisesti haluaisit kovastikin olla jonkun ”kaivattu” palstaäijän erotomaanista terminologiaa lainatakseni

Onko palstatädillä taas huono päivä? Muunlaisiahan sinulla ei oikeastaan ole. Rauhoittavat lääkkeet ottamatta ja psykoosi iskee taas päälle? Sanat menee sekaisin ja vaikea muodostaa lauseita? Kiukkuusi voi auttaa myös itsetyydytys. Puutteessa eläminen tekee vanhoista naisista kärttyisiä. Leppoisia sairaseläkepäiviä nyt kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko palstatädillä taas huono päivä? Muunlaisiahan sinulla ei oikeastaan ole. Rauhoittavat lääkkeet ottamatta ja psykoosi iskee taas päälle? Sanat menee sekaisin ja vaikea muodostaa lauseita? Kiukkuusi voi auttaa myös itsetyydytys. Puutteessa eläminen tekee vanhoista naisista kärttyisiä. Leppoisia sairaseläkepäiviä nyt kuitenkin.

No jos tämä naisena esiintyminen ja itselle kirjoittelu kerran noin tärkeää on, niin ehkäpä annan sille tilaa säälistä. En.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo erotomaanikko taitaa kyllä olla jo melkein haudassa on sen verta vanha ja huonossa kunnossa. Vanha höppänä erotoMAANIKKO.

• Anonyymi

Meidän hammasharjat oli samassa mukissa joskus.

• Anonyymi

Niin oli, lyhyen aikaa.

• Anonyymi

Annaalliseksi annaalliseksi eli sitä harrastettiin!

• Anonyymi

Pienipilisten hypetystä trolli. Taidat olla sitäkin

• Anonyymi

Samasta ulko-ovesta kuljimme 🚪
      👫

• Anonyymi

Ja portti oli kiinni, eiku auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja portti oli kiinni, eiku auki.

Eikä ollut piha portti😁 Portin ollessa kiinni minä olin se joka avasi sen.
        Naiselta 🌹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta 🌹

Oliko hyvät panot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hyvät panot?

Mahtaa äitisi olla ylpeä kun toteutat sexuaalisuuttasi palstaäijältä kummallisia kyselemällä. Tai siis jos tietäisi mitä poju puuhaa. Joskus tulee porkkana, aina ei voi voittaa😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta 🌹

”HS klo 13:12: Kolmikymppisen miehen epäillään…”

• Anonyymi

Kuvitelmissasi varmaan. Ei sua kukaan halua höppänä vanha ukko. Kuole jo pois!

• Anonyymi

miks ihmeessä

• Anonyymi

Ihanin nainen on se jolla profiilikuvassa "työ" letit molemmin puolin, katse sivule ja poski hieman punoittaa. Toivoisin todellakin, että päästäisiin irl tutustumaan, halimaan, suutelemaan jne.

• Anonyymi

Jos ei ole irl yhteyttä ni on turha luulla että palstan kautta oikeaa henkilöä tavoittaa ainakaan ilman varmoja tunnisteita

• Anonyymi

Voi luulla kun on tarpeeksi vanha höppänä ukko että kuvittelee palstalle kirjoittelulla jonkun ”naisen” kanssa keskustelevansa.

• Anonyymi

Annan vihjeen: Miten kaivattusi reagoi tilanteeessa,jos antaa kriittistä palautetta asiasta josta ette ole samaa mieltä.? Vastaus: Tarvii vain asbestista valmistetun suojapuvun ja paloturvallisen peruukin..lämpötila nousee varmasti ja hän tietää jokatapauksessa olevansa oikeassa ja sinä väärässä 😬

• Anonyymi

Ihanimman numero loppuu 65

• Anonyymi

Uuh mitkä tissit. Uuh, uhh uuh

• Anonyymi

Se on vanha numero, poistunut jo käytöstä…

• Anonyymi

Mikä numero on ennen kutosta🫢

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä numero on ennen kutosta🫢

uno

• Anonyymi

Ihana lentäjä…

• Anonyymi

Eiks trukkikuski kelpaa? 😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks trukkikuski kelpaa? 😪

Hän ei ole tietääkseni sellainen …

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2538
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      68
      2262
    3. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      52
      2228
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      213
      1769
    5. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      22
      1718
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1660
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      91
      1461
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1450
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1400
    10. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1394
    Aihe