jos lähetän sinulle vielä toisen viestin?
Entä toivotko että törmäämme toisiimme ja alamme sitten jutella?
Hermostutko minuun
11
290
Vastaukset
- Anonyymi
En laita.
- Anonyymi
Sanon tämän koska voin sinulle sanoa.
Ymmärräthän että olen meistä se joka on ollut nämä vuodet ihan yksin?
Ap- Anonyymi
Minä olen ollut yksin.
- Anonyymi
Lähetä viesti joku ilahtuu
- Anonyymi
Ei aikuiselle naiselle lähetetä toista viestiä jos hän ei ensimmäiseen vastaa. Näin olen ajatellut ja vakaasti. Olen huolissani hänestä niin ilmeisesti yritän nyt keksiä keinon että voisin lähestyä uudelleen. Hmm, aamu on iltaa viisaampi.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aikuiselle naiselle lähetetä toista viestiä jos hän ei ensimmäiseen vastaa. Näin olen ajatellut ja vakaasti. Olen huolissani hänestä niin ilmeisesti yritän nyt keksiä keinon että voisin lähestyä uudelleen. Hmm, aamu on iltaa viisaampi.
ApKerro lisää aloituksen kirjoittanut mies joko viisaus on lisääntynyt? Virkistävää vaihtelua, että et tällä kertaa esitä naista näille sokerin kipeille riikinkukoille tai katkerille kanoille
- Anonyymi
Lähetä vaan, en hermostu.
- Anonyymi
Mikä viesti?
- Anonyymi
ei oikeastaan kiinnosta kattoo ku oon käyny 2v terapias avaamassa tuskaa jota säkin aiheutit niinä vuosina ole yksin susta olis apuakaan
- Anonyymi
En toivo enään mitään minulla on kohta perhe naisen kanssa jonka kanssa oltu jo 20 vuotta yhdessä ollaan hänen kanssaan samanlaisia samanlaiset arvot ja mitä sulla ja mulla ei ole et antaa olla en enään halua olla kanssasi tekemisissä
- Anonyymi
Ei mua kuule enään kiinnosta ja muutenkin aijon sun numeron estää kun vauva syntyy niin olen päättänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433507
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671094- 801048
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872