Olla pääministeri,kun Suomessa jopa lapsiperheet ovat asunnottomia ??
Köyhyys ja leipäjonot kasvaa,toimintanne vuoksi !!
Orpo onko kivaa ??
12
507
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa vastata, kun en muuta keksi, olen sentään Petteri.
- Anonyymi
Valta se on joka lämmittäää ellei hihna pala ja jarru leikkaa kiinni
- Anonyymi
"En välitä yhtään, pääasia on, että meillä hyvin ansaitsevilla on kivaa"
- Anonyymi
Jos olis valta ja voima,koko porukka lähtis toimitaan tuomiolle, niin että varpaat ei maata viistäisi.
- Anonyymi
Kyllä älykäs lukija tietää, että tämän hallituksen aikana kaikki on mennyt melko tarkasti ja täsmälleen päinvastoin kuin mitä tämä hallitus oli lupaillut ja mitä sen edustajat olivat lupailleet ennen vaaleja. Täysin eri politiikkaa sitten vaalien jälkeen. Työttömyys on rajusti lisääntynyt. Suomi on edennyt täysin päinvastoin kuin mitä hallitus oli lupaillut- Rehellinen myöntää, että juuri näin on käynyt
Ojasta allikkoon!
Niin se on mennyt. Oikea arvio on, että tämä hallitus on pahasti epäonnistunut myös näin sivusta katsoen, juuri niin on tapahtunut. Tehnyt vääriä päätöksiä ja ajautunut syviin ongelmiin. Se on fakta. Olisi aika vaihtaa hallitusta. Sinne pitäisi saada tervettä järkeä. Suuntaa parempaan. Tämä hallitu on heikko! - Anonyymi
Omat taskut täytyy täyttää RAHALLA niin ei muulla väliä.
- Anonyymi
Orpo ja Purra järjesti ikävän joulun tuhansille lapsiperheille.
Voi v.... se vaan tuo ukko syyttää edellistä hallitusta siitä,että köyhiä on tullut tämän mulkkusakin toimista! - Anonyymi
Petteri se vaan jatkaa häpeissään punastelua. Kun ei raukka muuta osaa.
- Anonyymi
Kyllähän tämä on kivaa koska hunajatolppa maistuu niin makealle t: P. Lapanen.
Ps. paskat minä muilla pl rikkaat nakkaan. - Anonyymi
Ja lapsia pitäisiä syntyä enemmän totesi pääministeri. Työttömyys on euroopan suurin. Töitä ei ole yksinkertaisesti ja hallitus ajaa ihmiset kadulle kun vuokraan ei ole rahaa. pian täälläkin on jokin sorttisia hökkeliasuntoja kaungin liepeillä.
- Anonyymi00011
Arvoisa pääministeri Petteri Orpo
Tuleeko suomeen sota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57891
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713- 41707
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654