Olla pääministeri,kun Suomessa jopa lapsiperheet ovat asunnottomia ??
Köyhyys ja leipäjonot kasvaa,toimintanne vuoksi !!
Orpo onko kivaa ??
11
466
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa vastata, kun en muuta keksi, olen sentään Petteri.
- Anonyymi
Valta se on joka lämmittäää ellei hihna pala ja jarru leikkaa kiinni
- Anonyymi
"En välitä yhtään, pääasia on, että meillä hyvin ansaitsevilla on kivaa"
- Anonyymi
Jos olis valta ja voima,koko porukka lähtis toimitaan tuomiolle, niin että varpaat ei maata viistäisi.
- Anonyymi
Kyllä älykäs lukija tietää, että tämän hallituksen aikana kaikki on mennyt melko tarkasti ja täsmälleen päinvastoin kuin mitä tämä hallitus oli lupaillut ja mitä sen edustajat olivat lupailleet ennen vaaleja. Täysin eri politiikkaa sitten vaalien jälkeen. Työttömyys on rajusti lisääntynyt. Suomi on edennyt täysin päinvastoin kuin mitä hallitus oli lupaillut- Rehellinen myöntää, että juuri näin on käynyt
Ojasta allikkoon!
Niin se on mennyt. Oikea arvio on, että tämä hallitus on pahasti epäonnistunut myös näin sivusta katsoen, juuri niin on tapahtunut. Tehnyt vääriä päätöksiä ja ajautunut syviin ongelmiin. Se on fakta. Olisi aika vaihtaa hallitusta. Sinne pitäisi saada tervettä järkeä. Suuntaa parempaan. Tämä hallitu on heikko! - Anonyymi
Omat taskut täytyy täyttää RAHALLA niin ei muulla väliä.
- Anonyymi
Orpo ja Purra järjesti ikävän joulun tuhansille lapsiperheille.
Voi v.... se vaan tuo ukko syyttää edellistä hallitusta siitä,että köyhiä on tullut tämän mulkkusakin toimista! - Anonyymi
Petteri se vaan jatkaa häpeissään punastelua. Kun ei raukka muuta osaa.
- Anonyymi
Kyllähän tämä on kivaa koska hunajatolppa maistuu niin makealle t: P. Lapanen.
Ps. paskat minä muilla pl rikkaat nakkaan. - Anonyymi
Ja lapsia pitäisiä syntyä enemmän totesi pääministeri. Työttömyys on euroopan suurin. Töitä ei ole yksinkertaisesti ja hallitus ajaa ihmiset kadulle kun vuokraan ei ole rahaa. pian täälläkin on jokin sorttisia hökkeliasuntoja kaungin liepeillä.
- Anonyymi00011
Arvoisa pääministeri Petteri Orpo
Tuleeko suomeen sota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1795046Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813626SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt402628SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412286Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä992198Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292077Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan732074Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja882023Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211546Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1141458