löytyykö Iistä miesten välistä seksiä tai lähiseudulta
m+m seksiä
19
173
Vastaukset
- Anonyymi
Naapuripitäjässä olisi täällä 58 v ukkomies
- AnonyymiUUSI
mistä oot ja millainen, kiinnostaa kyllä oon btm
- Anonyymi
69v hki
- AnonyymiUUSI
Moikka laita viestiä,
pieniku (a) proton (.) me - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moikka laita viestiä,
pieniku (a) proton (.) memoi, millainen mies ja mistä
- Anonyymi
Kuusamo
- Anonyymi
30 km päässä olis liki 60 viriili mies kiinnostunut tapaamaan sinut.käytän naisten alusasuja lähinnä pitsistringejä.olis kiva olla sinun tyttösi
- AnonyymiUUSI
moi, oon btm ja kiinnostunut, millainen oot ja mistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
moi, oon btm ja kiinnostunut, millainen oot ja mistä
183 cm 85 kg.17 cm.luotettava ukkomies.miesten välinen seksi kiinnostais.onko sinulla paikkaa missä voisimme tutustua toisiimme.olen kiimingistä.ja kiihottaa kyllä
- AnonyymiUUSI
Hyi hitto pue itteksesi me etsitään miehiä!
Miehen mäköisiä ja kokoisia tottakai! Kaikkialla!
Myös naapurikunnasta! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
183 cm 85 kg.17 cm.luotettava ukkomies.miesten välinen seksi kiinnostais.onko sinulla paikkaa missä voisimme tutustua toisiimme.olen kiimingistä.ja kiihottaa kyllä
Ei huono! Kyllä oot komea ja sopivaa kokoa siis ja ikäsi alle 60-v. takaa varmaan oot yhä viriili ja innokas oppimaan myös seksin salat miehen kanssa!
Harmi vaan kun oot kaukana...mutta toivon ainakin onnea kaipuuseesi! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
yksin asun ja miesten välinen seksi kiinnostaa, suutelut myös ihanaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
yksin asun ja miesten välinen seksi kiinnostaa, suutelut myös ihanaa
Upeaa, niin on ja kaikki muukin yhdessäolo ja seksi täydentää kaiken sen. Susta saisi varmaan hyvän ja luotettavan kaverin.
Pidä kiinni omista tavoitteistasi, älä alennu mihinkään ala-arvoiseen "puskien touhuihin" yms. anonyyminä!
Olisitpa enemmän etelässä haluaisin tutustua minäkin - ehkä rakastua!?
☺️👍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kuinkahan saisimme yhteyden, mun watsup on veikko_ou
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei huono! Kyllä oot komea ja sopivaa kokoa siis ja ikäsi alle 60-v. takaa varmaan oot yhä viriili ja innokas oppimaan myös seksin salat miehen kanssa!
Harmi vaan kun oot kaukana...mutta toivon ainakin onnea kaipuuseesi!Kiitos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kuinkahan saisimme yhteyden, mun watsup on veikko_ou
Niin miten me saataisiin yhteys toisiimme.nyt on jo kiihottunut olo sinusta.en malta odottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin miten me saataisiin yhteys toisiimme.nyt on jo kiihottunut olo sinusta.en malta odottaa
moi, mistä oot kun täällä ei tiedä kenen kanssa juttelee, kik on veikko_ou
- AnonyymiUUSI
Kuka ja ketkä tässä nyt "puhuvat" toisilleen?
Jätän pohjoisen miehet nyt tässä kohtaa itse!
Onnea matkaan mutta yksi kerrallaan, kaikille ei voi samaa "luvata" yhtäaikaa! - AnonyymiUUSI
Tämä keskustelu on mennyt sekaisin.itse viestin alullepanija ei ole täällä kommentoimassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063150
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on922445- 241986
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221530Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291500Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151415Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26927- 87922
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62856Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2789