pääsen ajasta ikuisuuteen siellä tuonelan virrat ei mieltäni kevennä ja paholainen laulaa pilkka laulua ylistyksen kera ja maan matoset syövät minut suuhunsa lakkaamaton nauru soi korvissani mille ei ole loppua ilkeä mielinen kotka käy raatelijan tavoin nyhtämään höyheniä tyynystäni ja mustalaiset laulavat korvani juuressa karvasta laulua jonka suloinen tuoksu ei mieltä jätä kylmäksi vaan helvetin valot kärventävät sieluani jonka sammutukseen käyttävät tuonelan portin vartijan ikuisuuden kestävän hetken jäätä vilu kauhea täyttää sisimpäni ja jäätyneenä helvetin virtaan syttyy se liekkeihin palavaan ja tuskaani huudan suurta jonka jälkeen saan menneitä muistella kuinka hammasta purren täällä rämmittiin ja iloa veisattiin
Huomenna paha enkeli noutaa minut ja
4
114
Vastaukset
- Anonyymi
maha saa palkkansa ja oksennan kerta toisensa jälkeen mahdottomalta tuntuvan ateria ulos ja syön sen uudestaan väli rikko taivaan jumalan kanssa sai tämän pahan minulle aikaan ja syöksyen tuonelaan virtaan uudestaan parkuen tuska ja vaiva nuo ian kaikkiset kammotukset seuraavat minua nyt ja aina hyvästejä arkun äärelle ei jätetty vaan saatto ilo lientä kurkkuunsa kohtotti ja vatsan pohjasta nauru kurkkuun nousi pitkin maita mustia ja mantija myistoissa nyt ei minusta mitään jäänyt huulilleni vain ruma irvistys jäi
- Anonyymi
maksun aika kamala koitti vain muutamat sen unhoitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maksun aika kamala koitti vain muutamat sen unhoitti
nyt saan sanoa vaan enpä sano hyulia i kuivaa ja tuo musta mies ei päätä huimaa vain kahleet käyeeni pisti ikuisesti olen onneton se leikki jäi multa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt saan sanoa vaan enpä sano hyulia i kuivaa ja tuo musta mies ei päätä huimaa vain kahleet käyeeni pisti ikuisesti olen onneton se leikki jäi multa
auta ei lankeemus kun käteni katkottiin multa tästä kärsin ikuisesti onneton olen aina vainaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään19117966Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903815Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu351963Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2801540Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?681522Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1621431Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151334Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141304Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1111150- 811111